Κυριακή 21 Ιουλίου 2024

Την… Καμάλα στηρίζει ο Μπάιντεν για την προεδρία των ΗΠΑ!

Ωστόσο ακούγονται κι άλλα ονόματα!

Όπως διαβάσατε νωρίτερα, πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν, αποσύρεται από την προεδρική κούρσα μετά και τις τελευταίες -ασφυκτικές- πιέσεις ακόμα και επιφανών Δημοκρατικών!

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, στηρίζει την Καμάλα Χάρις, σημερινή αντιπρόεδρο των ΗΠΑ, ως

το πρόσωπο που θα είναι… καταλληλότερο για να διεκδικήσει την προεδρία.

«Θέλω να προσφέρω την πλήρη υποστήριξή στην Κάμαλα Χάρις για να είναι η υποψήφια του κόμματός μας φέτος», ανέφερε σε νέα ανάρτησή του ο Τζο Μπάιντεν.

Αναλυτικότερα:

«Aποφάσισα να μην αποδεχθώ την υποψηφιότητα και να επικεντρώσω όλες μου τις δυνάμεις στα καθήκοντά μου ως Πρόεδρος για το υπόλοιπο της θητείας μου. Η πρώτη μου απόφαση ως υποψήφιος του κόμματος το 2020 ήταν να επιλέξω την Κάμαλα Χάρις ως αντιπρόεδρό μου. Και ήταν η καλύτερη απόφαση που πήρα. Σήμερα θέλω να προσφέρω την πλήρη υποστήριξή μου στην Κάμαλα για να είναι η υποψήφια του κόμματός μας φέτος. Δημοκρατικοί – ήρθε η ώρα να ενωθούμε και να νικήσουμε τον Τραμπ. Ας το κάνουμε αυτό»:

Είναι δεδομένο πως όσο περνούν οι ώρες θα φουντώσει για τα καλά η ονοματολογία για το πρόσωπο που θα επιλεχθεί προκειμένου να δώσει μία μάλλον… χαμένη ( ; ) κατά του Ντόναλντο Τραμπ σε λιγότερο από 5 μήνες από σήμερα.

Ένα από τα ονόματα που ακούστηκαν τις τελευταίες μέρες είναι εκείνο της Χίλαρι Κλίντον, η οποία πάλεψε -και έχασε- με τον Τραμπ στις εκλογές του 2016.

ΑΠΕΜΠΕ-EPA Bloomberg pool photo

el.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου