Γενναίες αποφάσεις και επώδυνες λύσεις προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δ.Ρέππας κατά την επίσκεψή του στο εργοτάξιο του Μετρό Θεσσαλονίκης.
«Κάναμε και κάνουμε μεγάλη προσπάθεια για να αναστρέψουμε την εικόνα σε όλα τα επίπεδα υλοποίησης του έργου διοικητικό, οργανωτικό, διαχειριστικό, τεχνικό, οικονομικό», δήλωσε ο κ. Ρέππας για να προσθέσει με με κατηγορηματικό τρόπο:
«Αν οι προσπάθειες για ανάταξη αυτού του παγιδευμένου έργου δεν αποδώσουν θα πάρουμε επώδυνες και ρεαλιστικές αποφάσεις για όλους μας. Η διαπραγμάτευση με τον ανάδοχο κατασκευής βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά η ώρα της ολοκλήρωσης έχει φτάσει στο τέλος. Οφείλουμε να πάρουμε γενναίες αποφάσεις για το μέλλον του έργου, για την ίδια την πόλη.»
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό ο χρονικός εκτροχιασμός οφείλεται κυρίως στην μακρoχρόνια αρχαιολογική ανασκαφή και η οποία όπως δήλωσε αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2013.Ο κ. Τσίτουρας είπε ακόμη πως «η Αττικό Μετρό ΑΕ έχει ήδη επιταχύνει τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά όλους τους τομείς του έργου και πλέον στόχος είναι το Μετρό της Θεσσαλονίκης να τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2014». Τόνισε, ωστόσο, ότι το κατά πόσο είναι ρεαλιστικός αυτός ο στόχος «θα εξαρτηθεί κυρίως από την συμπεριφορά του Αναδόχου στις επόμενες ημέρες».
Ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων επισήμανε ακόμη ότι το Μετρό δεν σταματά με την ολοκλήρωση των 13 σταθμών του βασικού έργου αλλά θα συνεχιστεί προς Καλαμαριά, προς Σταυρούπολη, προς Εύοσμο και προς Αεροδρόμιο
ΠΗΓΗ:ethnos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου