Με σταθερά βήματα και το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής εφαρμόζει δοκιμασμένες συνταγές αλλά και νέες μεθόδους marketing προκειμένου να διεκδικήσει το μερίδιό της στις Ευρωπαϊκές αγορές. Διανύοντας μια χρονιά η οποία ανέτρεψε κάθε προηγούμενο δεδομένο, η Ένωση αναδιοργανώθηκε για να προσαρμοστεί στις ανάγκες των καιρών και κυρίως για να διασφαλίσει υγιείς συνεργασίες για το μέλλον. Η πρώτη συντονισμένη ενέργεια του 2010 ήταν η μείωση τιμών στις διανυκτερεύσεις, μέτρο που ίσχυσε για όλη τη σαιζόν είτε μέσω του προγράμματος της Ένωσης, είτε μεμονωμένα από ξενοδοχειακές μονάδες. Η δημοσίευση τιμών και προσφορών θα πραγματοποιείται στο εξής από τη νέα ιστοσελίδα μας www.halkidiki-hotels.gr. Η συνεργασία με το Hellenic Film Commission Office άνοιξε τους δρόμους για να καθιερωθεί η Χαλκιδική ως τόπος γυρισμάτων ελληνικών και ξένων παραγωγών, αναδεικνύοντας το φυσικό της κάλλος και την κουλτούρα της στη μεγάλη και τη μικρή οθόνη. Στηρίζοντας φέτος τις παραδοσιακές της αγορές Αγγλίας, Γερμανίας και Ρωσίας, η Χαλκιδική συμμετέχει στις αντίστοιχες εκθέσεις εξωτερικού και τονώνει το ενδιαφέρον του κοινού με επισκέψεις δημοσιογράφων από μεγάλα Μ.Μ.Ε. προβάλλοντας τουρισμό θεματικού ενδιαφέροντος. Οι αποστολές από τη Γερμανία και τη Ρωσία στράφηκαν στην ελληνική γαστρονομία - gourmet φεστιβάλ, γευστικές δοκιμές τοπικών κρασιών. 350.000 'Αγγλοι απόλαυσαν τη Χαλκιδική στο event «Ελληνική παραλία στον Τάμεση» που προβλήθηκε από τα μεγαλύτερα διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα (BBC World, CNN κ.λ.π.) Αντίστοιχες επισκέψεις πραγματοποιήθηκαν και από εν δυνάμει αγορές όπως της Γαλλίας και της Κροατίας. Δέκα Γάλλοι δημοσιογράφοι περιοδικών και ραδιοφώνων εξερεύνησαν την αρχαιολογική και Βυζαντινή κληρονομιά της περιοχής, δοκίμασαν τις γεύσεις της Χαλκιδικής, χαλάρωσαν στις παραλίες της και επέστρεψαν ενθουσιασμένοι με τον καινούργιο παράδεισο που ανακάλυψαν. Παρόμοιες ήταν και οι αντιδράσεις δημοσιογράφου της Κροατικής Κρατικής Τηλεόρασης, για μια περιοχή τόσο εύκολα προσβάσιμη και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα για τους τηλεθεατές της. Οι παραπάνω ενέργειες αποτελούν μόνο την αρχή. Σε δεύτερο χρόνο, συνεργασίες και επισκέψεις από άλλες χώρες θα ενταθούν ώστε η ποικιλία του προορισμού να συνδυαστεί αρμονικά με τα διαφορετικά χαρακτηριστικά των νέων αγορών από το 2011 και μετά. ΠΗΓΗ: express.gr |
Το πρώτο οικονομικό blog στη Βόρεια Ελλάδα // oikonomia24.blogspot.com // i.faitatzoglou@yahoo.gr
Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010
Mε στρατηγικές μάρκετινγκ η Ενωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής το 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου