Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Εργαλείο αύξησης εσόδων το ίντερνετ

«ΣHMEPA οι χρήστες του internet παγκοσμίως ξεπερνούν το 1,7 δισεκατομμύριο, υπάρχουν περισσότερες από 1 τρισ. web pages ενώ οι online αγορές στις ΗΠΑ (εκτός του τομέα του τουρισμού) ανήλθαν στο ποσό των 131,8 δισ. δολαρίων.

Στην Ελλάδα, το ερώτημα που τίθεται αυτή τη στιγμή είναι αν και σε ποιο βαθμό η ελληνική αγορά είναι έτοιμη να αποδεχθεί αυτόν τον νέο κόσμο και κατά πόσο η ελληνική επιχείρηση είναι έτοιμη να αξιοποιήσει τις επιχειρηματικές ευκαιρίες τις οποίες περιλαμβάνει».

Αυτό τόνισε ο γενικός διευθυντής της ATCOM SA Δήμος Βατικιώτης, μιλώντας σε εκδήλωση με θέμα την επιχειρηματική αξιοποίηση του internet, που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων - Τμήμα Μακεδονίας.

Ο κ. Βατικιώτης υπογράμμισε ότι το internet δεν μπορεί να είναι πλέον ένα απλό μέσον πληροφόρησης ή και προβολής αλλά «και ένα επιχειρηματικό εργαλείο που μπορεί να αυξήσει τα έσοδά σας ή να μειώσει τα λειτουργικά σας έξοδα. Eχει το χαρακτηριστικό ότι διασυνδέεται άμεσα με την υπάρχουσα μηχανογραφική υποδομή της επιχείρησής σας, μπορεί να λειτουργήσει ως αυτόνομη επιχειρηματική δραστηριότητα και διαθέτει πλέον τεχνική ωριμότητα, ευχρηστία και προγενέστερη εμπειρία από πολλές επιτυχημένες ήδη προσπάθειες. Για μια επιτυχημένη επιχειρηματική προσπάθεια απαιτούνται έμπειροι συνεργάτες, οι οποίοι θα μπορούν να σας καθοδηγήσουν, να σας προσφέρουν το σύνολο των υπηρεσιών που θα διασφαλίσουν την απόδοση της επένδυσής σας και να σας υποστηρίξουν στα μελλοντικά σας βήματα και στις νέες τάσεις της αγοράς και φυσικά ώριμα τεχνολογικά προϊόντα».

Ο κ. Κωνσταντίνος Κατσιούλης, υπεύθυνος της ATCOM στη Β. Ελλάδα έδωσε αναλυτικά την πολύπλευρη διάσταση του Internet Marketing γιατί όπως τόνισε «σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον επικοινωνίας, οι σύγχρονες ανάγκες προβολής ενός brand οφείλουν να εναρμονίζονται με τα νέα δεδομένα και να ακολουθούν τις εξελίξεις καθώς το επίκεντρο των ενεργειών προώθησης «μετακινείται» προς την οnline αγορά. Το Internet Marketing εξασφαλίζει, όπως ανέφερε, προσέγγιση μιας τεράστιας αγοράς, αλληλεπίδραση με την αγορά, μετρήσιμα στατιστικά στοιχεία, ταχύτητα, ευελιξία και πολύ χαμηλότερο (αναλογικά) κόστος.

Στη συνέχεια έγιναν παρουσιάσεις των πιο ενδιαφερόντων internet business cases, από τον χώρο των ΜΜΕ (www.agelioforos.gr), του τουρισμού (www.pamediakopes.gr) και των εμπορικών καταστημάτων (www.koukou.gr).

ΠΗΓΗ:express.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου