Η Bud Light χρηματοδότησε πρόσφατα ένα drag show μήνα υπερηφάνειας στο Τορόντο του Καναδά, το οποίο παρουσίασε χορευτές με εκτεθειμένο στήθος ντυμένους με δερμάτινα κοστούμια, ενώ φορούσαν καλσόν πάνω από τα πρόσωπά τους με μακιγιάζ.

 Η εκδήλωση φάνηκε να είναι αρκετά προκλητική και μάλιστα είχε ένα

αξιοσημείωτο πανό Bud Light στο παρασκήνιο, τονίζοντας τη σχέση της μπύρας με την εκδήλωση.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Bud Light Canada, η μπύρα είναι χορηγός αυτής της εκδήλωσης τα τελευταία δέκα χρόνια. Ο ιστότοπος αναγνωρίζει περαιτέρω ότι η Bud Light Canada έχει διαθέσει πάνω από 100.000 δολάρια σε διάφορες οργανώσεις LGBT σε ολόκληρο τον Καναδά. The Post Η Millennial μοιράστηκε ένα κλιπ της εκδήλωσης στο Twitter με τη λεζάντα: «Οι Bud Light έχουν μια σκηνή στο Toronto Pride. Αυτή είναι μία από τις πράξεις». https://twitter.com/i/status/1672442546994434049

 Ο ιστότοπος της Bud Light Canada σημείωσε επίσης ένα εξειδικευμένο σχέδιο κονσερβών για την εκδήλωση υπερηφάνειας του Τορόντο. Η σελίδα ανέφερε«Φέτος, γιορτάζουμε αυτό το ορόσημο με το Pride Toronto παρουσιάζοντάς τα στο σχεδιασμό κουτιών μας, καθώς και συνεχίζοντας ως επίσημος χορηγός μπύρας του φεστιβάλ. Ως μάρκα, η Bud Light Canada είναι ενθουσιασμένη που για άλλη μια φορά γιορτάζει και υποστηρίζει την κοινότητα LGBTQIA2S+ μέσω του ετήσιου εορτασμού και παρέλασης υπερηφάνειας του Pride Toronto».

Ο ιστότοπος διαθέτει ένα γραφικό του κουτιού Bud Light με ένα ουράνιο τόξο να το διασχίζει και ένα λογότυπο Pride Toronto στο κάτω μέρος του δοχείου. Αυτό είναι αρκετά παρόμοιο με όταν ο Bud Light έφτιαξε ένα αναμνηστικό κουτί με το πρόσωπο του Dylan Mulvaney. Όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό δεν λειτούργησε καλά για την εταιρεία ζυθοποιίας αφού παρατηρήσαμε τις οικονομικές συνέπειες της καταστροφής του Dylan Mulvaney.

Ωστόσο, η American Tribune ανέφερε πρόσφατα τη νεότερη διαφημιστική καμπάνια της Bud Light με θέμα το καλοκαίρι, η οποία ήταν μια προφανής προσπάθεια να κερδίσει πίσω τους πελάτες που έχει χάσει εν μέσω του συνεχιζόμενου μποϊκοτάζ κατά της μπύρας. Η διαφήμιση περιείχε τη νοσταλγική μελωδία της δεκαετίας του '70 "Good Times", ενώ απεικόνιζε διασκεδαστικές καλοκαιρινές δραστηριότητες με φίλους και οικογένεια. Τα πάντα σχετικά με τη διαφήμιση ήταν προσανατολισμένα προς τον μέσο Αμερικανό καταναλωτή, προσπαθώντας να επωφεληθούν από την αιχμή της ζήτησης μπύρας της καλοκαιρινής περιόδου. https://twitter.com/i/status/1671896007851020290

Ωστόσο, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ταπείνωσαν τον Bud Light στην ενότητα σχολίων της ανάρτησης. Πολλοί επέκριναν την μπύρα επειδή αρνήθηκε να εκδώσει επίσημη συγγνώμη προς την πελατειακή της βάση. Ένας χρήστης είπε: «Έχετε ζητήσει συγγνώμη ακόμα που χτυπήσατε τους πιστούς πελάτες σας; Έχετε παραδεχτεί ότι δεν προσπαθούσατε να επεκτείνετε το δημογραφικό σας, προσπαθούσατε να το αντικαταστήσετε και να κερδίσετε πόντους για το περίφημο CEI; Μπήκατε στην πολιτική και διαλέξατε πλευρά. Βγήκατε και παραδεχτήκατε πόσο το μετανιώσατε; Μέχρι να βγει στον αέρα αυτό το διαφημιστικό, αυτό είναι πολύ λίγο, πολύ αργά».

Επιπλέον, η χορηγία της Bud Light σε εκδηλώσεις όπως το παραπάνω drag show στο Τορόντο μπορεί να αφήσει τους καταναλωτές σκεπτικούς για τις προθέσεις της Bud Light να τους κερδίσει πίσω. Ήταν σαφές ότι η Bud Light δεν έλαβε την απάντηση που ζήτησε στη νεότερη διαφήμισή της. Η απόφαση της Bud Light να λάβει θέση σε κοινωνικά ζητήματα την έχει τοποθετήσει μεταξύ σφύρας και άκμονος, τρόπος του λέγειν.

Η Bud Light αντιμετώπισε το προφανές μποϊκοτάζ από συντηρητικούς πότες μπύρας, αλλά όταν προσπάθησε να αποστασιοποιηθεί από τον Mulvaney για να τους κερδίσει πίσω, η μπύρα αντιμετώπισε ταυτόχρονα μποϊκοτάζ και από την ομοφυλοφιλική κοινότητα. Φαίνεται ότι το Bud Light προσπαθεί να ευχαριστήσει τους πάντες και δεν κάθεται καλά με καμία πλευρά.


theamericantribune.com