Η μητρική εταιρεία Bud Brightness Anheuser-Busch προσπαθεί απεγνωσμένα να αποκαταστήσει την εικόνα της που ακολουθεί εταιρική αυτοκτονία σε μια διαφυλική διαφημιστική καμπάνια με τον Influencer του TikTok, Dylan Mulvaney.
Προκειμένου να επανορθωθούν με τους διανομείς μετά τις πωλήσεις εκτός έδρας μειώθηκαν 26,1% την εβδομάδα που έληξε στις 22 Απριλίου έναντι ενός έτους πριν, η εταιρεία έχει
δεσμευτεί να ενισχύστε τις δαπάνες μάρκετινγκ στο Bud Brightness και να επιταχύνουν την παραγωγή μιας νέας πλάκας διαφημίσεων, σύμφωνα με το Wall Street Journalη οποία προσθέτει ότι η Anheuser-Busch θα δώσει μια «περίπτωση Bud Brightness σε κάθε εργαζόμενο» ενός χονδρέμπορου.Εν τω μεταξύ, Οι πωλήσεις των ανταγωνιστικών εμπορικών σημάτων Coors Brightness και Miller Brightness αυξήθηκαν η καθεμία κατά 21% την ίδια περίοδο που έληξε στις 22 Απριλίου.
Οι προσπάθειες συνεχίζονται έναν μήνα αφότου ο Dylan Mulvaney, ένας τρανς σταρ των social media, μίλησε σε ένα βίντεο στο Instagram για ένα εξατομικευμένο κουτάκι Bud Brightness που της είχε στείλει ως δώρο η ζυθοποιία. Η ανάρτηση της 1ης Απριλίου πυροδότησε μποϊκοτάζ Αυτό προκάλεσε κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων τόσο για την Anheuser-Busch όσο και για τους ανεξάρτητους διανομείς της. Οι υπάλληλοι των διανομέων, πολλοί από τους οποίους οδηγούν φορτηγά με το λογότυπο Bud Brightness, βρέθηκαν αντιμέτωποι με θυμωμένους ανθρώπους στους δρόμους, στα καταστήματα και στα μπαρ. -WSJ
Η επιδείνωση του μεριδίου αγοράς της Bud Brightness «συνεχίστηκε με γοργούς ρυθμούς μέχρι την τρίτη εβδομάδα του Απριλίου — και στην πραγματικότητα με κάποιο τρόπο επιδεινώθηκε. Δεν έχουμε δει ποτέ μια τόσο δραματική αλλαγή στο εθνικό μερίδιο σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα,” σύμφωνα με Beer Business Daily.
Ο αντίκτυπος έχει εξαπλωθεί και σε άλλες μάρκες Anheuser-Busch, συμπεριλαμβανομένων των Budweiser, Busch Light και Michelob Ultra, σύμφωνα με τον Bump Williams.
“Έστειλε κρουστικά κύματα μέσω των διανομέων», σύμφωνα με τον Jeff Wheeler, αντιπρόεδρο μάρκετινγκ για την Del Papa Distributing κοντά στο Χιούστον του Τέξας, προσθέτοντας ότι το προσωπικό του έχει πραγματοποιήσει «τόνους τηλεφωνημάτων από ανθρώπους που είναι πολύ μίσος».
Δύο στελέχη μάρκετινγκ της Bud Brightness τέθηκαν σε διοικητική άδεια στον απόηχο της διαμάχης.
Αντιπρόεδρος μάρκετινγκ Alissa Heinerscheid πήρε άδεια απουσίας μετά ανέφερε η Daily Caller σε φωτογραφίες της σε ένα πάρτι στο κολέγιο μετά από σχόλια που έκανε χτυπώντας Πελάτης του Bud Brightness επειδή είναι «καθαρός». Σύμφωνα με πληροφορίες, η Budweiser ανακοινώθηκε Την Κυριακή που ο Daniel Blake, αντιπρόεδρος του ομίλου για μάρκετινγκ στην Anheuser-Busch, έπαιρνε επίσης άδεια. –Καθημερινός Καλών
Μετά από τρεις εβδομάδες σιωπής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Mulvaney δημοσίευσε ένα βίντεο tiktok εξηγώντας ότι εύχεται να μπορούσε να μετενσαρκωθεί ως κάποιος «μη συγκρουσιακός και μη αμφιλεγόμενος».
«Δεν ξέρω αν η μετενσάρκωση είναι κάτι, αλλά στην επόμενη ζωή μου θα ήθελα να είμαι κάποιος που δεν έρχεται σε σύγκρουση και δεν αμφισβητείται — ο Θεός που ακούγεται ωραίο!» είπε, προσθέτοντας «Τα καλά νέα είναι ότι ο κόσμος που είναι ευχαριστημένος μέσα μου έχει σχεδόν πεθάνει, γιατί σαφώς δεν υπάρχει τρόπος να κερδίσω τους πάντες».
Ο Mulvaney έχει επίσης υπογράψει διαφημιστικές συμφωνίες με Instacart, Nativ, Ulta Good looks, Nike και άλλες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου