Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018

Πώς έχασε 90 εκατ. ευρώ η ΑΒ το 2017

Πώς έχασε 90 εκατ. ευρώ ο μεγάλος κερδισμένος της κατάρρευσης της Μαρινόπουλος
Με απώλειες, που σε επίπεδο μητρικής άγγιξαν τα 90 εκατ. ευρώ και σε επίπεδο ομίλου τα 74 εκατ. ευρώ, έκλεισε το 2017 για τον ΑΒ Βασιλόπουλο.
Ο μεγάλος κερδισμένος της κατάρρευσης του δικτύου της Μαρινόπουλος το 2016, "είδε" πέρυσι τα
μεγέθη του να πιέζονται από την επαναδραστηριοποίηση του συγκεκριμένου δικτύου υπό τη Σκλαβενίτης.

Πιέσεις όμως συνεχίζεται να δέχεται η αλυσίδα και τη φετινή χρονιά, με πληροφορίες από την αγορά και από τις εταιρείες μέτρησης της κατανάλωσης να κάνουν λόγω για διψήφια πτώση των πωλήσεών της (υποχώρηση της τάξεως του 10-12%) τους πρώτους μήνες της τρέχουσας χρήσης.
Η υποχώρηση στις πωλήσεις της αλυσίδας την περασμένη χρονιά χαρακτηρίζεται οριακή από στελέχη της εταιρείας και αποδίδεται στον επαναπροσδιορισμό της αγοράς και στην έντονη κινητικότητα συνολικά στον κλάδο, σε επίπεδο ανοίγματος καταστημάτων.

Πέρυσι οι πωλήσεις της επιχείρησης εκ των market leaders του κλάδου υποχώρησαν σε επίπεδο ομίλου στα 2,1 δισ. ευρώ από 2,174 δισ. ευρώ που ήταν το 2016 με τις πωλήσεις της μητρικής να έχουν διαμορφωθεί στα 2,091 δισ. ευρώ από 2,181 δισ. ευρώ που ήταν το 2016.

Πτωτικά κινήθηκαν και τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων τα οποία υποχώρησαν κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 100 εκατ. ευρώ διαμορφούμενα στα 95,111 εκατ. ευρώ από 114,564 εκατ. ευρώ το 2016 και της μητρικής στα 93,879 εκατ. ευρώ από 115,365 εκατ. ευρώ.

Υπό πίεση βρέθηκαν και τα καθαρά κέρδη τα οποία μειώθηκαν στα 57,526 εκατ. ευρώ από 69,987 εκατ. ευρώ για τον όμιλο και στα 56,784 εκατ. ευρώ έναντι 70,649 εκατ. ευρώ το 2016 για τη μητρική, με τα συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους να έχουν υποχώρηση για τον όμιλο στα 58,154 εκατ. ευρώ και για τη μητρική στα 57,403 εκατ. ευρώ.

Μείωση κατεγράφη και στον αριθμό του απασχολούμενου προσωπικού της.
Πέρυσι ο όμιλος απασχολούσε 14.092 άτομα από 14.216 το 2016 και η εταιρεία 13.815 από 13.985 άτομα που απασχολούσε το 2016.

Με δίκτυο πάνω από 414 καταστήματα, η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, σύμφωνα με τα στελέχη της, διατηρεί τη θέση της στην αγορά με τζίρο 2,1 δισ. ευρώ, 2,4 εκατομμύρια πελάτες και πάνω από 14.000 εργαζόμενους.
Για τη φετινή χρονιά, σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερο από 90 εκατ. ευρώ στη διεύρυνση των υπηρεσιών αλλά και του δικτύου της. Στο πλαίσιο αυτό πρόκειται να δημιουργήσει 40 νέα νέα σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα.

capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου