Πώς αποτιμά τα δεδομένα στην ευρύτερη λεκάνη της Μεσογείου η Mabrian |
Πόντους χάνει η Αίγυπτος ως τουριστικός προορισμός σε ό,τι αφορά το αίσθημα ασφάλειας των δυνάμει ταξιδιωτών λόγω του πολέμου στη Γάζα, με την Ελλάδα να παραμένει… αλώβητη και να
διατηρεί την ταυτότητά της ως ασφαλούς χώρας.Ο πόλεμος στη Γάζα έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αντίληψη των ταξιδιωτών ως προς την ασφάλεια των χωρών που βρίσκονται σε απόσταση έως και 2.000 χιλιομέτρων και κατά συνέπεια τις κρατήσεις, με την Αίγυπτο να αναδεικνύεται ως ο προορισμός που έχει πληγεί περισσότερο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Δείκτη Αντίληψης της Ασφάλειας που δημοσίευσε η εταιρεία ανάλυσης τουριστικών δεδομένων Mabrian.
Όπως διαπιστώνεται, οι «αραβικοί» προορισμοί, ανεξάρτητα από την απόστασή τους από την περιοχή της σύγκρουσης, πλήττονται περισσότερο, καταγράφοντας σημαντική πτώση σε ό,τι αφορά τον σχετικό Δείκτη.
Συγκεκριμένα, η Αίγυπτος φαίνεται ότι είναι η μεγάλη χαμένη, με απώλειες 28% τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες σε σχέση με την εβδομάδα πριν από τις επιθέσεις της 7ης Οκτωβρίου. Σημαντική πτώση σημειώνει και η Ιορδανία στο μείον 20% και ακολουθεί το Κατάρ με μείωση 18%.
Μονοψήφια ποσοστά πτώσης καταγράφουν η Τυνησία (-9%), η Σαουδική Αραβία (-6%), η Τουρκία (-6%), το Ομάν (-3%) και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (-1%).
Όπως επισημαίνεται, «τα ταξίδια είναι ένας από τους πρώτους κλάδους που υφίστανται άμεσα τις επιπτώσεις μιας σύγκρουσης», ενώ σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, αναφέρεται πως «αν και βρίσκεται πολύ πιο κοντά στη ζώνη των συγκρούσεων σε σχέση με τις περισσότερες από τα κράτη που επηρεάζονται, η αντίληψη για τη χώρα ως ασφαλή προορισμό δεν έχει αλλάξει». Στον αντίποδα, η Τυνησία που βρίσκεται ακόμα πιο μακριά από την περιοχή της σύρραξης, καταγράφει απώλειες στη βαθμολογία της.
Ο Mabrian Security Perception Index, όπως ονομάζεται ο σχετικός Δείκτης, μετρά το επίπεδο «εμπιστοσύνης» που εκφράζουν οι επισκέπτες και οι δυνητικοί ταξιδιώτες σχετικά με έναν τουριστικό προορισμό. Αυτή η μεθοδολογία χρησιμοποιεί Τεχνητή Νοημοσύνη (Natural LanguageProcessing) για να ερμηνεύσει το αίσθημα των ταξιδιωτών με βάση τις αλληλεπιδράσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου