Αρχίζουν στο τέλος της ερχόμενης εβδομάδας οι εργασίες για την κατασκευή του Fly Over στη Θεσσαλονίκη, ενός έργου που αναμένεται να αλλάξει σημαντικά τον οδικό χάρτη της πόλης.
O χρόνος έναρξης των εργασιών ανακοινώθηκε σήμερα από τον υφυπουργό Υποδομών και
Μεταφορών Νίκο Ταχιάο κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του συντονιστικού οργάνου που πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης.Θα προηγηθεί τη Δευτέρα η επίσημη παρουσίαση στη Θεσσαλονίκη του έργου «Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα» σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί από το υπουργείο Υποδομών.
Στη συνεδρίαση συμμετείχαν ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης) Στάθης Κωνσταντινίδης, ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών Πάρις Μπίλιας, οι εκπρόσωποι του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας και Γιάννης Καλογερούδης, από την Αστυνομία, η Διευθύντρια της Τροχαίας Παρασκευή Παπαγεωργοπούλου και ο διευθυντής της Άμεσης Δράσης καθώς και η διευθύντρια του ΕΚΑΒ.
Πού ξεκινούν τα πρώτα έργα
Τα πρώτα έργα θα γίνουν στην κεντρική νησίδα της περιφερειακής οδού με αφετηρία τον κόμβο του νοσοκομείου Παπαγεωργίου. Η νησίδα προβλέπεται να καταργηθεί, προκειμένου να καταστεί δυνατό να μετακινηθεί ο άξονας του δρόμου προς την πόλη.
Άλλωστε, στο πρώτο αυτό τμήμα του έργου μήκους 9,5 χιλιομέτρων μέχρι τα Κωνσταντινουπολίτικα, προβλέπεται η κυκλοφοριακή αναβάθμιση της υφιστάμενης περιφερειακής οδού με προσθήκη λωρίδας έκτακτης ανάγκης κατά τμήματα. Σε πρώτη φάση θα μετακινηθεί το δίκτυο ηλεκτροφωτισμού από τη νησίδα στα πλάγια και μετά θα αρχίσει η αποξήλωση της νησίδας για να δημιουργηθεί ελεύθερος χώρος, καθώς τα εργοτάξια θα βρίσκονται εκατέρωθεν του άξονα (δείτε αναλυτικά εδώ).
Στη σύσκεψη κλείδωσαν τα περισσότερα μέτρα που θα ληφθούν για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων στην κυκλοφορία από τις εργασίες του flyover.
Μεταξύ αυτών, προβλέπεται περισσότερη αστυνόμευση στο οδικό δίκτυο - ήδη είναι πολύ πιο έντονη η παρουσία της Τροχαίας- αλλαγή των σηματοδοτών μέσω του λογισμικού που έχει εγκατεστημένο η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς και βραδινό ωράριο φορτοεκφόρτωσης και αποκομιδής. Δεν έχει αποφασιστεί ακόμα αν θα τοποθετηθούν άμεσα τα πασαλάκια σε ορισμένα σημεία του κέντρου της πόλης, κάτι που πιθανότητα θα γίνει το επόμενο διάστημα, όπως επίσης δεν έχει αποφασιστεί και η κατάργηση του ποδηλατόδρομου στη λεωφόρο Νίκης.
Σημειώνεται ότι από την Τετάρτη 1η Νοεμβρίου ξεκίνησαν από τον ΟΣΕΘ τα δρομολόγια των δύο υποστηρικτικών express λεωφορειακών γραμμών που είχαν ανακοινωθεί προ ημερών από το Υπουργείο Μεταφορών ως ένα μέτρο προκειμένου να βελτιωθούν οι καθημερινές συνθήκες μετακίνησης των πολιτών. Οι γραμμές θα λειτουργούν από την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης τις ώρες αιχμής (7:00-17:00) και είναι η νέα διαδρομή της γραμμής Νο 43 «Τοπικό Ευόσμου» με την ονομασία Νο 43Υ «Κάτω Ηλιούπολη – Βούλγαρη» και η νέα διαδρομή της γραμμής Νο 45 «Κ.Τ.Ε.Λ. Μακεδονία - Κ.Τ.Ε.Λ. Χαλκιδικής - Cosmos» με την ονομασία Νο 45Υ «Τ.Σ. ΚΤΕΛ Μακεδονία – Α.Σ. ΙΚΕΑ».
Απορρίφθηκε από το ΣτΕ η αίτηση αναστολής
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την αίτηση αναστολής που είχαν καταθέσει οι κάτοικοι από την περιοχή Κωνσταντινοπολίτικα κατά της απόφασης υλοτόμησης του δασαρχείου Θεσσαλονίκης. Στις 13 Δεκεμβρίου θα συζητηθεί η αίτηση ακύρωσης που έχουν καταθέσει οι κάτοικοι για τον ίδιο λόγο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου