Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022

To χιονομπάχαλο «Ελπίς», η Αττική Οδός και ο Κυριακίδης: «Βρήκαμε παπά, να θάψουμε… πεντ' έξι»



ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ: Στην πρώτη σοβαρή δοκιμασία, η πολύκροτη μεταγραφή από την Κύπρο, ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας (οι βαρύγδουποι τίτλοι μάς μάραναν) Χρήστος Στυλιανίδης πέρασε κάτω από τον πήχη.

Ακόμη και σε επίπεδο τηλεοπτικής παρουσίας. Αμήχανος μετά τα όσα συνέβησαν, μάλλον θυμήθηκε την ελληνική παροιμία «βρήκαμε παπά να θάψουμε πεντ' έξι». Κι έτσι, με λίγα λόγια, μας είπε ότι για όλα φταίει η εταιρεία που «τρέχει» την Αττική Οδό.

Όχι ότι δεν υπάρχουν ευθύνες και για τα όσα πρωτοφανή συνέβησαν εκεί, αλλά δεν είναι δυνατόν να φταίει η εταιρεία για το απέραντο μπάχαλο που έγινε σε όλο σχεδόν το οδικό δίκτυο της Αττικής, από τις Εθνικές Οδούς (παλαιά και νέα) μέχρι τα 4άωρα παραμονής που καταγράφηκαν π.χ. στη Λεωφόρο Μαραθώνος!

Ούτε είναι δυνατόν να λέμε ότι «φταίνε οι οδηγοί» που ξύπνησαν να πάνε στη δουλειά τους, χωρίς κανένας να τους πει «βάλτε αλυσίδες ή μείνετε σπίτια σας, γιατί το οδικό δίκτυο θα έχει πρόβλημα παντού». Ασφαλώς μερίδιο ευθύνης έχουν και κάποιοι οδηγοί ΙΧ και φορτηγών, αλλά ως εκεί.

Η κυβέρνηση, με πρώτο τον κ. Στυλιανίδη, παρά τις προ ημερών εξαγγελίες, πήρε «κάτω από τη βάση», ήδη από την πρώτη μέρα της κακοκαιρίας «Ελπίς». Το πόσο έντονο ήταν δε το μπάχαλο φάνηκε σχεδόν από το πρωί, όταν διαρρέονταν πληροφορίες για «γενική αργία» σήμερα, το ίδιο απόγευμα είπαν για «τηλεργασία στο δημόσιο με σύσταση για τηλεργασία στον ιδιωτικό τομέα» κι εντέλει το βραδάκι κατέληξαν στη… γενική αργία.

Κρίμα, γιατί το αφήγημα περί «επιτελικού κράτους» είχε όντως ξεκινήσει πολλά υποσχόμενο.


ΥΓ: Για άλλη μια φορά η κακοκαιρία συνοδεύτηκε από βλάβες στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ σε πληθώρα περιοχών μέσα στην Αττική αλλά και στην Εύβοια. Προσώρας όχι στην έκταση που καταγράφηκε πέρυσι στην -ιστορική πλέον- «Μήδεια», αλλά σε βαθμό που να δείχνει επιτακτικά ότι η υπογειοποίηση του δικτύου έπρεπε να έχει ξεκινήσει «χθες» και να γίνεται με ρυθμό-εξπρές. Να δούμε τι θα κάνουν τώρα και οι Αυστραλοί που πλήρωσαν χρυσάφι για να μπουν στον ΔΕΔΔΗΕ.

ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ: Τι δουλειά είχαν τα εκχιονιστικά στον Γέρακα, αντί να βρίσκονται στο οδικό δίκτυο από νωρίς; 
Γιατί επιτράπηκε παρά την έντονη χιονόπτωση η είσοδος σε βαρέα οχήματα και ιδίως σε νταλίκες με συρόμενα, όταν είναι γνωστό ότι σε «κλειστούς δρόμους» μπορούν να προκαλέσουν εγκλωβισμούς; Δύο καυτά ερωτήματα που πρέπει να απαντήσει η εταιρεία διαχείρισης. Κάποιος όμως πρέπει να απαντήσει και στο ερώτημα γιατί τα βαρέα οχήματα εκτρέπονταν υποχρεωτικά προς την Αττική Οδό, από την Εθνική Οδό, όπως κατήγγειλαν οδηγοί;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου