Στη βασικότερη φυσική ανάγκη του ανθρώπου, στόχευσε το τμήμα
μάρκετινγκ της Τσέλσι, που φρόντισε ώστε η πείνα των φίλων της αγγλικής
ομάδας, να… σβήνει από τα σνακ της ομάδας και συγκεκριμένα με τα
πατατάκια της!
Με ένα προϊόν που ναι μεν αναφέρει ότι
είναι επίσημο αλλά δεν έχει ανακοινωθεί κάτι σχετικό από την Τσέλσι, οι Λονδρέζοι στόχευσαν στην αγορά της Ασίας, προσφέροντας πατατάκια με το λογότυπο της ομάδας.
Οι μέρες που το brand name του συλλόγου, ενισχυόταν μέσω t-shirt, αναμνηστικών και άλλων, έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα και τη θέση τους πήραν πιο άμεσα προϊόντα.
Τι καλύτερο από τη διαφήμιση σε ένα προϊόν που μπορεί να μπει σε κάθε νοικοκυριό και σε κάθε περίπτερο, σούπερ μάρκετ ακόμη και σχολείο;
Ένα προϊόν, πιθανότατα νόστιμο, κάτι που δένει την εικόνα του συλλόγου με την ευχαρίστηση του εγκεφάλου (τακτική στην οποία ολοένα και περισσότερα στηρίζονται οι σύλλογοι);
Τακτικές βέβαια που εδώ στην Ελλάδα, ακόμη βλέπουμε με τα κιάλια…
απο το sportandbusiness.gr
Με ένα προϊόν που ναι μεν αναφέρει ότι
είναι επίσημο αλλά δεν έχει ανακοινωθεί κάτι σχετικό από την Τσέλσι, οι Λονδρέζοι στόχευσαν στην αγορά της Ασίας, προσφέροντας πατατάκια με το λογότυπο της ομάδας.
Οι μέρες που το brand name του συλλόγου, ενισχυόταν μέσω t-shirt, αναμνηστικών και άλλων, έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα και τη θέση τους πήραν πιο άμεσα προϊόντα.
Τι καλύτερο από τη διαφήμιση σε ένα προϊόν που μπορεί να μπει σε κάθε νοικοκυριό και σε κάθε περίπτερο, σούπερ μάρκετ ακόμη και σχολείο;
Ένα προϊόν, πιθανότατα νόστιμο, κάτι που δένει την εικόνα του συλλόγου με την ευχαρίστηση του εγκεφάλου (τακτική στην οποία ολοένα και περισσότερα στηρίζονται οι σύλλογοι);
Τακτικές βέβαια που εδώ στην Ελλάδα, ακόμη βλέπουμε με τα κιάλια…
απο το sportandbusiness.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου