Αναφερόμαστε, ασφαλώς, στην Κοινωνική Υπευθυνότητα, που καλεί τις
Επιχειρήσεις να δράσουν πέρα και πάνω από το Νόμο, καλεί τις
Επιχειρήσεις να ενεργοποιηθούν και να αποφασίζουν με βάση τον
Άνθρωπο και το Περιβάλλον του και πολύ περισσότερο καλεί τις Επιχειρήσεις να επιστρέψουν μέρος των κερδών τους στην ίδια την κοινωνία!
Μα, σε περίοδο κρίσης μπορεί κανείς να μιλά για … κέρδη και πόσο μάλλον κέρδη που μπορούν να … επιστραφούν;
Στελέχη απ’ όλο το φάσμα της Επιχειρηματικότητας δίνουν τις δικές τους απόψεις στο Αφιέρωμά μας όπως και έμπειροι αρθρογράφοι, προκειμένου εκ νέου να προβληματιστούμε αλλά και να βρούμε απαντήσεις στις αναζητήσεις μας.
Κυρίαρχα, όμως, θα λάβουμε νέα θεώρηση από την ίδια την Αγορά – που σκέπτεται και υλοποιεί δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης όντας σε περίοδο κρίσης – γύρω από το ΓΙΑΤΙ οι Κοινωνικά Υπεύθυνες Εταιρείες θα αντέξουν στην κρίση!
Η δική μας θεώρηση έρχεται απλά να συμπληρώσει όλα όσα αναφέρουν εκείνοι που πράττουν… κοινωνικά, με την παραδοχή πως η κρίση – τουλάχιστον σ’ αυτό τον τομέα – είχε και τα θετικά της. «Κοινωνικά Υπεύθυνες» δεν είναι πλέον όλες οι Επιχειρήσεις, όπως μαζικά βλέπαμε τρόπο τινά να συμβαίνει τα προηγούμενα χρόνια, όπως επίσης έχει εκλείψει και η «χρησιμοποίησή» της ως «εσφαλμένο βήμα προβολής». Σήμερα, Κοινωνικά Υπεύθυνες είναι ΜΟΝΟ εκείνες οι εταιρείες που έβαλαν την ΕΚΕ στη Στρατηγική τους και την έκαναν κομμάτι της Φιλοσοφίας τους.
Σήμερα, Κοινωνικά Υπεύθυνες είναι ΜΟΝΟ εκείνες οι εταιρείες που πίστεψαν στην επιβράβευση των καταναλωτών τους και με αυτό τον τρόπο θέλουν διαχρονικά να … κερδίζουν την εμπιστοσύνη τους.
Η κρίση βοήθησε να ξεκαθαρίσει με άλλα λόγια το θολό τοπίο που είχε αρχίσει να διαμορφώνεται με το Μάρκετινγκ να «μπλέκεται» με την Επικοινωνία, με αποτέλεσμα πολλά Στελέχη να μην μπορούν να αναγνωρίσουν πού και ποιος βάζει τα όρια σε αυτό που αποκαλείται: Βιώσιμο Μοντέλο Ανάπτυξης.
Η συμβολή του «ΕΜΜ» και σ’ αυτό τον τομέα της Προσωπικής Βελτίωσης των Στελεχών Επιχειρήσεων στην 25χρονη και πλέον διαδρομή του είναι μέχρι σήμερα καθοριστική μέσα από τη σοβαρότητα με την οποία αναδεικνύει τον πυλώνα αυτό του Σύγχρονου Μάνατζμεντ με κάθε αφορμή, κι αυτό αποτυπώνεται εξόφθαλμα στη μαζική συμμετοχή τους και στην ποιότητα των απαντήσεών τους.
Άνθρωπο και το Περιβάλλον του και πολύ περισσότερο καλεί τις Επιχειρήσεις να επιστρέψουν μέρος των κερδών τους στην ίδια την κοινωνία!
Μα, σε περίοδο κρίσης μπορεί κανείς να μιλά για … κέρδη και πόσο μάλλον κέρδη που μπορούν να … επιστραφούν;
Στελέχη απ’ όλο το φάσμα της Επιχειρηματικότητας δίνουν τις δικές τους απόψεις στο Αφιέρωμά μας όπως και έμπειροι αρθρογράφοι, προκειμένου εκ νέου να προβληματιστούμε αλλά και να βρούμε απαντήσεις στις αναζητήσεις μας.
Κυρίαρχα, όμως, θα λάβουμε νέα θεώρηση από την ίδια την Αγορά – που σκέπτεται και υλοποιεί δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης όντας σε περίοδο κρίσης – γύρω από το ΓΙΑΤΙ οι Κοινωνικά Υπεύθυνες Εταιρείες θα αντέξουν στην κρίση!
Η δική μας θεώρηση έρχεται απλά να συμπληρώσει όλα όσα αναφέρουν εκείνοι που πράττουν… κοινωνικά, με την παραδοχή πως η κρίση – τουλάχιστον σ’ αυτό τον τομέα – είχε και τα θετικά της. «Κοινωνικά Υπεύθυνες» δεν είναι πλέον όλες οι Επιχειρήσεις, όπως μαζικά βλέπαμε τρόπο τινά να συμβαίνει τα προηγούμενα χρόνια, όπως επίσης έχει εκλείψει και η «χρησιμοποίησή» της ως «εσφαλμένο βήμα προβολής». Σήμερα, Κοινωνικά Υπεύθυνες είναι ΜΟΝΟ εκείνες οι εταιρείες που έβαλαν την ΕΚΕ στη Στρατηγική τους και την έκαναν κομμάτι της Φιλοσοφίας τους.
Σήμερα, Κοινωνικά Υπεύθυνες είναι ΜΟΝΟ εκείνες οι εταιρείες που πίστεψαν στην επιβράβευση των καταναλωτών τους και με αυτό τον τρόπο θέλουν διαχρονικά να … κερδίζουν την εμπιστοσύνη τους.
Η κρίση βοήθησε να ξεκαθαρίσει με άλλα λόγια το θολό τοπίο που είχε αρχίσει να διαμορφώνεται με το Μάρκετινγκ να «μπλέκεται» με την Επικοινωνία, με αποτέλεσμα πολλά Στελέχη να μην μπορούν να αναγνωρίσουν πού και ποιος βάζει τα όρια σε αυτό που αποκαλείται: Βιώσιμο Μοντέλο Ανάπτυξης.
Η συμβολή του «ΕΜΜ» και σ’ αυτό τον τομέα της Προσωπικής Βελτίωσης των Στελεχών Επιχειρήσεων στην 25χρονη και πλέον διαδρομή του είναι μέχρι σήμερα καθοριστική μέσα από τη σοβαρότητα με την οποία αναδεικνύει τον πυλώνα αυτό του Σύγχρονου Μάνατζμεντ με κάθε αφορμή, κι αυτό αποτυπώνεται εξόφθαλμα στη μαζική συμμετοχή τους και στην ποιότητα των απαντήσεών τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου