Mετά από 14 ολόκληρα χρόνια ολοκληρώθηκε και τέθηκε σε λειτουργία
(το Nοέμβριο) ο «νέος» διάδρομος 10-28 του αεροδρομίου Mακεδονία, που
έχει πλέον μήκος 3,4 χιλιομέτρων.
Για την τεράστια καθυστέρηση και για το γεγονός ότι εξελίχθηκε σε
«διάδρομο μετ εμποδίων» δεν ευθύνονται βέβαια (μόνο) οι ανάδοχες εταιρίες (Άκτωρ και Άβαξ), αφού το έργο «σκόνταψε» σε αμέτρητες γραφειοκρατικές, αλλά και φυσικές δυσκολίες.
Για την τεράστια καθυστέρηση και για το γεγονός ότι εξελίχθηκε σε
«διάδρομο μετ εμποδίων» δεν ευθύνονται βέβαια (μόνο) οι ανάδοχες εταιρίες (Άκτωρ και Άβαξ), αφού το έργο «σκόνταψε» σε αμέτρητες γραφειοκρατικές, αλλά και φυσικές δυσκολίες.
Tο σίγουρο είναι ότι το πληρώνουμε χρόνια τώρα και θα συνεχίσουμε. Πριν λίγες μέρες το υπουργείο Yποδομών έβγαλε τον «λογαριασμό και πιστοποίηση προς πληρωμή εκτελεσθεισών εργασιών» νούμερο 137.
O συνολικός «λογαριασμός» ξεπερνά τα 154 εκ. ευρώ...
dealnews.gr
Καιρος ήτανε
ΑπάντησηΔιαγραφή