Κρήτη, Ρόδος, Χαλκιδική, αλλά και στα νησιά του Ιονίου, τη Ζάκυνθο
και όχι μόνο προτίθεται να επενδύσει με νέα ξενοδοχεία η TUI, η ηγετική
ομάδα της οποίας βρέθηκε τις προηγούμενες ημέρες στη χώρα μας και
συναντήθηκε και με τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
Ο ίδιος ο CEO της TUI, κ. Friedrich Joussen, ο οποίος συναντήθηκε χθες με τον
Έλληνα Πρωθυπουργό δήλωσε χθες ότι η Ελλάδα «αποτελεί για εμάς μία σημαντική ευκαιρία και για το λόγο αυτό αυξάνουμε το κομμάτι της κρουαζιέρας και είμαστε έτοιμοι να επενδύσουμε σε άλλα 10 ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων».
Πέραν του Robinson Club που αποτελεί και το νέο μεγάλο project του ομίλου στην Κρήτη, από την επόμενη σεζόν του 2018 θα λειτουργήσει υπό το brand της Sensatori, το Sensatori Resort Rhodes by Atlantica, 5 αστέρων, το οποίο αποτελεί τη νεότερη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου για το brand της Sensatori.
Στη Χαλκιδική, στον Πολύγυρο θα λειτουργήσει το Sensimar Blue Lagoon Palace, επίσης 5 αστέρων το οποίο εντάσσεται στην Sensimar Collection από το 2018 και θα διαθέτει κέντρο θαλασσοθεραπείας, γήπεδα τέννις, σουίτες με ιδιωτικές πισίνες κ.τ.λ.
Επέκταση στην Ελλάδα σχεδιάζει ο όμιλος και για το νέο brand της ΤUI Blue, την ίδια στιγμή που εξετάζει επίσης και τη δυναμική επέκτασή του στα νησιά του Ιονίου τα οποία εξακολούθησαν να ενισχύουν τις επιδόσεις τους για τη σεζόν του 2017 με περαιτέρω προοπτικές και για το 2018 λόγω των νέων πτητικών προγραμμάτων των αεροπορικών εταιρειών.
Sensimar στη Χαλκιδική
Στην ηπειρωτική Ελλάδα επίσης υφίσταται ενδιαφέρον από το διεθνή κολοσσό σε περιοχές οι οποίες έχουν ή προβλέπεται να έχουν στο μέλλον βελτιωμένες υποδομές είτε σε λιμάνια είτε σε αεροδρόμια. «Η βάση μας για νέες επενδύσεις είναι τα νησιά, ωστόσο και άλλοι προορισμοί στην ηπειρωτική Ελλάδα όπως η Πελοπόννησος μπορεί να είναι ένας ακόμη σημαντικός προορισμός, εφόσον είναι επαρκείς οι υποδομές όσον αφορά τα αεροδρόμια. Μπορούμε να επενδύσουμε οπουδήποτε υπάρχουν καλές και οργανωμένες υποδομές», ανέφερε χθες ο κ. Joussen στο πλαίσιο της παρουσίασης των δραστηριοτήτων του ομίλου στη χώρα μας.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος ελέγχει αυτή την στιγμή στη χώρα μας 32 ιδιόκτητα ξενοδοχεία με 8.500 δωμάτια, ενώ υπάρχουν κι επιπλέον συνεργασίες με 2.000 ανεξάρτητα ελληνικά ξενοδοχεία.
«Η Ελλάδα έχει μία από τις πιο στενές τουριστικές περιόδους.
Το ενδιαφέρον του δικού μας τουριστικού μοντέλου είναι ότι επενδύουμε σε όλο το φάσμα του τουρισμού, γιατί έχουμε συνολικά 150 αεροσκάφη», ανέφερε ο κ. Joussen.
«Μπορούμε, ως όμιλος, να βοηθήσουμε στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν στη χώρα, αλλά πρέπει τα εστιατόρια και τα καταστήματα να είναι ανοικτά. Χρειάζεται ένα στρατηγικό, οργανωμένο σχέδιο για την επιμήκυνση της σεζόν, γιατί δε θέλουμε να έχουμε ανοικτό ένα ξενοδοχείο μόνο 120 μέρες το χρόνο.
Είναι προς το συμφέρον και των δύο πλευρών και για εμάς και για την Ελλάδα, ώστε να αυξηθούν επενδύσεις και οι θέσεις εργασίας. Ακριβώς σε αυτή την κατεύθυνση προσβλέπουμε για την περίοδο 2018- 2019.
Είμαστε σύμμαχοι και εταίροι σε αυτό που λέγεται η Ελλάδα, η οποία έχει το μοναδικό πλεονέκτημα να συνδυάζει ασφάλεια, καλό κλίμα, ιστορία και πολιτισμό».
Sensatori στη Ρόδο
Ο κ. Joussen θεωρεί σημαντικότερο ακόμη και από την υψηλή φορολογία το θέμα της αξιοπιστίας και της σταθερότητας στη χώρα για τις μεγάλες επενδύσεις.
Για τη φετινή χρονιά μάλιστα, η επενδυτική δραστηριότητα του ομίλου είναι αυξημένη σε ποσοστό 25% σε σύγκριση με το 2016, ενώ το το μέσο κόστος για κάθε επιπλέον καινούριο δωμάτιο αντιστοιχεί σε 150 χιλ. ευρώ.
Οσον αφορά τα νούμερα του TUI Group στην Ελλάδα αντιστοιχούν αυτή τη στιγμή σε 2,5 εκατομμύρια επισκέπτες, 600 πτήσεις σε εβδομαδιαία βάση κατά τη θερινή περίοδο από διάφορους προορισμούς της Ευρώπης προς την Ελλάδα, 32 ιδιόκτητα ξενοδοχεία και παρουσία σε 26 λιμάνια κρουαζιέρας. Δύο από τους νέους προορισμούς στο κομμάτι της κρουαζιέρας του ομίλου είναι στο Κατάκολο αλλά και τα Χανιά στην Κρήτη.
Ειδικά για το συγκεκριμένο κομμάτι, ο κ. Joussen επεσήμανε ότι πραγματοποιούνται συζητήσεις με επιχειρηματικούς παράγοντες στην Ελλάδα για επενδύσεις σε λιμενικές υποδομές, υπό το -αυτονόητο- προαπαιτούμενο της σταθερότητας.
απο το Thestival
Ο ίδιος ο CEO της TUI, κ. Friedrich Joussen, ο οποίος συναντήθηκε χθες με τον
Έλληνα Πρωθυπουργό δήλωσε χθες ότι η Ελλάδα «αποτελεί για εμάς μία σημαντική ευκαιρία και για το λόγο αυτό αυξάνουμε το κομμάτι της κρουαζιέρας και είμαστε έτοιμοι να επενδύσουμε σε άλλα 10 ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων».
Πέραν του Robinson Club που αποτελεί και το νέο μεγάλο project του ομίλου στην Κρήτη, από την επόμενη σεζόν του 2018 θα λειτουργήσει υπό το brand της Sensatori, το Sensatori Resort Rhodes by Atlantica, 5 αστέρων, το οποίο αποτελεί τη νεότερη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου για το brand της Sensatori.
Στη Χαλκιδική, στον Πολύγυρο θα λειτουργήσει το Sensimar Blue Lagoon Palace, επίσης 5 αστέρων το οποίο εντάσσεται στην Sensimar Collection από το 2018 και θα διαθέτει κέντρο θαλασσοθεραπείας, γήπεδα τέννις, σουίτες με ιδιωτικές πισίνες κ.τ.λ.
Επέκταση στην Ελλάδα σχεδιάζει ο όμιλος και για το νέο brand της ΤUI Blue, την ίδια στιγμή που εξετάζει επίσης και τη δυναμική επέκτασή του στα νησιά του Ιονίου τα οποία εξακολούθησαν να ενισχύουν τις επιδόσεις τους για τη σεζόν του 2017 με περαιτέρω προοπτικές και για το 2018 λόγω των νέων πτητικών προγραμμάτων των αεροπορικών εταιρειών.
Sensimar στη Χαλκιδική
Στην ηπειρωτική Ελλάδα επίσης υφίσταται ενδιαφέρον από το διεθνή κολοσσό σε περιοχές οι οποίες έχουν ή προβλέπεται να έχουν στο μέλλον βελτιωμένες υποδομές είτε σε λιμάνια είτε σε αεροδρόμια. «Η βάση μας για νέες επενδύσεις είναι τα νησιά, ωστόσο και άλλοι προορισμοί στην ηπειρωτική Ελλάδα όπως η Πελοπόννησος μπορεί να είναι ένας ακόμη σημαντικός προορισμός, εφόσον είναι επαρκείς οι υποδομές όσον αφορά τα αεροδρόμια. Μπορούμε να επενδύσουμε οπουδήποτε υπάρχουν καλές και οργανωμένες υποδομές», ανέφερε χθες ο κ. Joussen στο πλαίσιο της παρουσίασης των δραστηριοτήτων του ομίλου στη χώρα μας.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος ελέγχει αυτή την στιγμή στη χώρα μας 32 ιδιόκτητα ξενοδοχεία με 8.500 δωμάτια, ενώ υπάρχουν κι επιπλέον συνεργασίες με 2.000 ανεξάρτητα ελληνικά ξενοδοχεία.
«Η Ελλάδα έχει μία από τις πιο στενές τουριστικές περιόδους.
Το ενδιαφέρον του δικού μας τουριστικού μοντέλου είναι ότι επενδύουμε σε όλο το φάσμα του τουρισμού, γιατί έχουμε συνολικά 150 αεροσκάφη», ανέφερε ο κ. Joussen.
«Μπορούμε, ως όμιλος, να βοηθήσουμε στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν στη χώρα, αλλά πρέπει τα εστιατόρια και τα καταστήματα να είναι ανοικτά. Χρειάζεται ένα στρατηγικό, οργανωμένο σχέδιο για την επιμήκυνση της σεζόν, γιατί δε θέλουμε να έχουμε ανοικτό ένα ξενοδοχείο μόνο 120 μέρες το χρόνο.
Είναι προς το συμφέρον και των δύο πλευρών και για εμάς και για την Ελλάδα, ώστε να αυξηθούν επενδύσεις και οι θέσεις εργασίας. Ακριβώς σε αυτή την κατεύθυνση προσβλέπουμε για την περίοδο 2018- 2019.
Είμαστε σύμμαχοι και εταίροι σε αυτό που λέγεται η Ελλάδα, η οποία έχει το μοναδικό πλεονέκτημα να συνδυάζει ασφάλεια, καλό κλίμα, ιστορία και πολιτισμό».
Sensatori στη Ρόδο
Ο κ. Joussen θεωρεί σημαντικότερο ακόμη και από την υψηλή φορολογία το θέμα της αξιοπιστίας και της σταθερότητας στη χώρα για τις μεγάλες επενδύσεις.
Για τη φετινή χρονιά μάλιστα, η επενδυτική δραστηριότητα του ομίλου είναι αυξημένη σε ποσοστό 25% σε σύγκριση με το 2016, ενώ το το μέσο κόστος για κάθε επιπλέον καινούριο δωμάτιο αντιστοιχεί σε 150 χιλ. ευρώ.
Οσον αφορά τα νούμερα του TUI Group στην Ελλάδα αντιστοιχούν αυτή τη στιγμή σε 2,5 εκατομμύρια επισκέπτες, 600 πτήσεις σε εβδομαδιαία βάση κατά τη θερινή περίοδο από διάφορους προορισμούς της Ευρώπης προς την Ελλάδα, 32 ιδιόκτητα ξενοδοχεία και παρουσία σε 26 λιμάνια κρουαζιέρας. Δύο από τους νέους προορισμούς στο κομμάτι της κρουαζιέρας του ομίλου είναι στο Κατάκολο αλλά και τα Χανιά στην Κρήτη.
Ειδικά για το συγκεκριμένο κομμάτι, ο κ. Joussen επεσήμανε ότι πραγματοποιούνται συζητήσεις με επιχειρηματικούς παράγοντες στην Ελλάδα για επενδύσεις σε λιμενικές υποδομές, υπό το -αυτονόητο- προαπαιτούμενο της σταθερότητας.
απο το Thestival
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου