Η διείσδυση της Nova συνεχίζεται με τον υψηλότερο
ρυθμό ανάπτυξης στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης και πλέον η
εταιρία μετρά πάνω από 500.000 συνδρομητές, γεγονός που αποτελεί νέο
ιστορικό υψηλό.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η δυναμική που παρουσιάζει η
υπηρεσία Nova 3Play και η απήχηση που έχει στο καταναλωτικό κοινό, συνεχίζει να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, με τη διείσδυση στα ελληνικά νοικοκυριά να ξεπερνάει πλέον το 20%.
Ωστόσο, ο ρυθμός διείσδυσης της Nova στα ελληνικά νοικοκυριά, που αγγίζει τους 110.000 νέους συνδρομητές το χρόνο, δείχνει ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης της αγοράς.
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση της εταιρίας, από τις 20 Δεκεμβρίου του 1999, όταν και ξεκίνησε επίσημα η εκπομπή του δορυφορικού μπουκέτου της Nova, με το σλόγκαν «Δείτε τηλεόραση με Nova μάτι!», μέχρι το «Δες ό,τι θέλεις, τη στιγμή που το θέλεις. Μόνο στην Νova!», και από το «Προσπεράστε την τηλεόραση, ανεβείτε στη Nova», μέχρι το «Nova, Ζεις Καλύτερα!», που είναι το σλόγκαν με το οποίο υπογράφει σήμερα η μεγαλύτερη συνδρομητική πλατφόρμα της χώρας, είναι μία διαδρομή που χαρακτηρίζεται από καινοτομίες.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Nova είναι αυτή που καθιέρωσε τις πολυκάμερες αθλητικές μεταδόσεις, με αποτέλεσμα οι συνδρομητές της να απολαμβάνουν, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα.
Το 2010, η Nova έκανε την πρώτη μετάδοση τηλεοπτικού περιεχομένου υψηλής ευκρίνειας (High Definition) στην Ελλάδα, ενώ ένα χρόνο μετά, το 2011 έκανε την πρώτη παραγωγή και μετάδοση 3D περιεχομένου στη χώρα.
Σήμερα, η Nova συνεχίζει να καινοτομεί, με την πρωτοποριακή υπηρεσία Nova Go. Με αυτή την υπηρεσία, οι συνδρομητές των αθλητικών καναλιών Novasports και των κινηματογραφικών καναλιών Novacinema, έχουν στη διάθεσή τους live TV αλλά και on demand, για να επιλέξουν το πρόγραμμα που θέλουν να παρακολουθήσουν, τη στιγμή που το θέλουν και όπου και αν βρίσκονται.
απο το Euro2day
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η δυναμική που παρουσιάζει η
υπηρεσία Nova 3Play και η απήχηση που έχει στο καταναλωτικό κοινό, συνεχίζει να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, με τη διείσδυση στα ελληνικά νοικοκυριά να ξεπερνάει πλέον το 20%.
Ωστόσο, ο ρυθμός διείσδυσης της Nova στα ελληνικά νοικοκυριά, που αγγίζει τους 110.000 νέους συνδρομητές το χρόνο, δείχνει ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης της αγοράς.
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση της εταιρίας, από τις 20 Δεκεμβρίου του 1999, όταν και ξεκίνησε επίσημα η εκπομπή του δορυφορικού μπουκέτου της Nova, με το σλόγκαν «Δείτε τηλεόραση με Nova μάτι!», μέχρι το «Δες ό,τι θέλεις, τη στιγμή που το θέλεις. Μόνο στην Νova!», και από το «Προσπεράστε την τηλεόραση, ανεβείτε στη Nova», μέχρι το «Nova, Ζεις Καλύτερα!», που είναι το σλόγκαν με το οποίο υπογράφει σήμερα η μεγαλύτερη συνδρομητική πλατφόρμα της χώρας, είναι μία διαδρομή που χαρακτηρίζεται από καινοτομίες.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Nova είναι αυτή που καθιέρωσε τις πολυκάμερες αθλητικές μεταδόσεις, με αποτέλεσμα οι συνδρομητές της να απολαμβάνουν, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα.
Το 2010, η Nova έκανε την πρώτη μετάδοση τηλεοπτικού περιεχομένου υψηλής ευκρίνειας (High Definition) στην Ελλάδα, ενώ ένα χρόνο μετά, το 2011 έκανε την πρώτη παραγωγή και μετάδοση 3D περιεχομένου στη χώρα.
Σήμερα, η Nova συνεχίζει να καινοτομεί, με την πρωτοποριακή υπηρεσία Nova Go. Με αυτή την υπηρεσία, οι συνδρομητές των αθλητικών καναλιών Novasports και των κινηματογραφικών καναλιών Novacinema, έχουν στη διάθεσή τους live TV αλλά και on demand, για να επιλέξουν το πρόγραμμα που θέλουν να παρακολουθήσουν, τη στιγμή που το θέλουν και όπου και αν βρίσκονται.
απο το Euro2day
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου