Μια από τις δυσκολότερες πτυχές της μετάβασης από ένα μοντέλο εσόδων που βασίζεται στις διαφημίσεις στο μοντέλο freemium είναι ο καθορισμός των υπηρεσιών που μπορούν να δίδονται δωρεάν και αυτών που μπορούν να προσφερθούν σε μια τιμή. Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να σας βοηθήσουν να εξασφαλίσετε κάποιο βαθμό σαφήνειας σχετικά με την αλλαγή ταχυτήτων και τη λειτουργία μιας επιχείρησης freemium.
1. Είναι όλα στο μυαλό. Μπορεί να αλλάξετε το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας σας, και να συνεχίσετε να εργάζεστε πιο σκληρά όσο ποτέ, αλλά αν δεν αλλάξει η νοοτροπία, τίποτα δεν αλλάζει. Αν σκέφτεστε μια τέτοια στροφή, κάντε τη γρήγορα. Είναι σαν να βγάζετε ένα τσιρότο- όσο πιο γρήγορα το κάνετε, τόσο λιγότερο πονάτε.
2. Η τιμολόγηση των υπηρεσιών σας είναι πάντα παρακινδυνευμένη. Δεν είναι ποτέ εύκολο να αποφασίσετε τι ακριβώς πρέπει να δώσετε δωρεάν, και το να βάλετε μια τιμή στα premium προϊόντα σας είναι κάτι εξίσου δύσκολο. Μην το αφήσετε όμως να σας γίνει εμμονή. Δοκιμάστε να προσφέρετε τουλάχιστον δύο επίπεδα τιμών-ένα χαμηλά, με γνώμονα τον όγκο, και ένα ψηλά, με βάση την αξία. Παρατηρήστε τη μετατροπή, ανατιμολογήστε, και επαναλάβετε.
3. Η αλλαγή είναι το μόνο πράγμα που είναι σταθερό. Το επιχειρηματικό μοντέλο που θα επιλέξετε να υιοθετήσετε είναι η βάση της επιχείρησής σας. Από τη στιγμή που το αλλάξετε, τα πάντα θα αλλάξουν, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου που μετράτε την επιτυχία σας. Τα έξοδα εγκατάστασης, το κόστος για την εξυπηρέτηση, θα αρχίσουν να ξεπροβάλουν απειλητικά- αν θέλετε να κατανοήσετε πλήρως την επιχειρήση freemium σας, μάθετε να τα αγνοείτε.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αναγνώριση από τα να βλέπετε τον κόσμο να είναι πρόθυμος να πληρώσουν για την υπηρεσία σας.
Ranjith Kumaran
Ιδρυτής και Chief Technology Officer
YouSendIt
Campbell, Καλιφόρνια
Πηγή: www.Capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου