Σε διαχωρισμό του τομέα logistic και του real estate προχωρά η HIG. Όπως δηλώνει ο γενικός διευθυντής Κωνσταντίνος Μπήτρος, η HIG Capital θα δημιουργήσει δύο ξεχωριστές οντότητες.
Η πρώτη θα περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες logistics των εταιρειών που έχει ήδη αποκτήσει το αμερικανικό fund ή πρόκειται να εξαγοράσει το επόμενο διάστημα.
Η δεύτερη οντότητα, αυτή του real estate, θα "προικοδοτηθεί" με όλα τα ακίνητα που αυτή στιγμή ελέγχει η HIG.
Η απόφαση για τον διαχωρισμό αυτό των δύο βασικών δραστηριοτήτων της HIG έρχεται σε συνέχεια του μεγάλου deal με την εταιρεία Ορφέας Βεϊνόγλου, βασικού παίκτη του κλάδου των logistics, για την απόκτηση της οποίας είχε αναφερθεί στο πρόσφατο παρελθόν ο κ. Μπήτρος.
Η απόφαση για τον διαχωρισμό αυτό των δύο βασικών δραστηριοτήτων της HIG έρχεται σε συνέχεια του μεγάλου deal με την εταιρεία Ορφέας Βεϊνόγλου, βασικού παίκτη του κλάδου των logistics, για την απόκτηση της οποίας είχε αναφερθεί στο πρόσφατο παρελθόν ο κ. Μπήτρος.
Να σημειωθεί ότι μαζί με τη Μακιός logistics, εταιρεία με έδρα τη Βόρεια Ελλάδα στην οποία η HIG κατέχει ποσοστό 70%, την Ολυμπίας – Κανδύλης στην Αθήνα που απέκτησε το 2021 και την Ορφέας Βεινόγλου η HIG εκτιμάται ότι θα ελέγχει μερίδιο 18-19% της ελληνικής αγοράς logistics.
Την ίδια στιγμή σε τροχιά υλοποίησης βρίσκεται το μεγάλο project της HIG στον Ασπρόπυργο που αφορά την αξιοποίηση της έκτασης 300 στρεμμάτων που απέκτησε από τη Χαλυβουργία Ελλάδος και διαθέτει λιμενική υποδομή.
Το project, που έχει πάρει τον δρόμο της ένταξης στο καθεστώς των στρατηγικών επενδύσεων, την περίοδο αυτή παρουσιάζεται σε ενδιαφερόμενους μισθωτές. Στόχος της διοίκησης της HIG είναι να προσελκύσει ως μισθωτές σημαντικούς παίκτες της αγοράς και μεγάλα διεθνή ονόματα.
Πρόκειται για την πρώην παραγωγική μονάδα της Χαλυβουργίας της οικογένειας Μάνεση, πλησίον των ΕΛΠΕ, η οποία παραμένει ανενεργή από το 2012.
Την ίδια στιγμή σε τροχιά υλοποίησης βρίσκεται το μεγάλο project της HIG στον Ασπρόπυργο που αφορά την αξιοποίηση της έκτασης 300 στρεμμάτων που απέκτησε από τη Χαλυβουργία Ελλάδος και διαθέτει λιμενική υποδομή.
Το project, που έχει πάρει τον δρόμο της ένταξης στο καθεστώς των στρατηγικών επενδύσεων, την περίοδο αυτή παρουσιάζεται σε ενδιαφερόμενους μισθωτές. Στόχος της διοίκησης της HIG είναι να προσελκύσει ως μισθωτές σημαντικούς παίκτες της αγοράς και μεγάλα διεθνή ονόματα.
Πρόκειται για την πρώην παραγωγική μονάδα της Χαλυβουργίας της οικογένειας Μάνεση, πλησίον των ΕΛΠΕ, η οποία παραμένει ανενεργή από το 2012.
Η HIG, έχει εκπονήσει και θέσει σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο σχέδιο που προβλέπει τη μετατροπή σε πρότυπο κέντρο διεθνών μεταφορών και αποθήκευσης (μέσω τρένου, πλοίου, φορτηγών-trimodal) με συνολικό κόστος επένδυσης άνω των 300 εκατ.
Το εκτιμώμενο ετήσιο όφελος για την ελληνική οικονομία ανέρχεται σε 70 εκατ από την έναρξη λειτουργίας του.
Σε πρώτη φάση θα αναπτυχθούν υποδομές της τάξεως των 100.000 τ.μ., ενώ ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία περιβαλλοντικής αποκατάστασης και καθαρισμού των εγκαταστάσεων. Επίσης, έχει ήδη κατατεθεί το σχέδιο στο Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) και υπολογίζεται ότι η έγκριση θα δοθεί το αργότερο στο τέλος του Καλοκαιριού.
Σε πρώτη φάση θα αναπτυχθούν υποδομές της τάξεως των 100.000 τ.μ., ενώ ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία περιβαλλοντικής αποκατάστασης και καθαρισμού των εγκαταστάσεων. Επίσης, έχει ήδη κατατεθεί το σχέδιο στο Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) και υπολογίζεται ότι η έγκριση θα δοθεί το αργότερο στο τέλος του Καλοκαιριού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου