Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Τι αγοράζουν οι καταναλωτές την περίοδο του κορονοϊού

Puzzles, πασχαλινά, web cameras και όργανα γυμναστικής είναι μερικά από τα αντικείμενα που αγοράζουν σωρηδόν το τελευταίο διάστημα οι Έλληνες, με στόχο να εμπλουτίσουν την καθημερινότητά τους όσο μένουν στο σπίτι λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύουν τα στοιχεία που παρουσίασε η
ομάδα Business Intelligence του Skroutz.gr, από τις online πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 συγκρινόμενη με τον προηγούμενο μήνα του 2020.
Δεδομένης της απαγόρευσης κυκλοφορίας, όπως προκύπτει τόσο από τα στοιχεία επισκεψιμότητας όσο και τα στοιχεία αγορών, το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε το τελευταίο διάστημα κατά 41%.
Παρότι βέβαια οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές του, τροποποίησαν κατά πολύ το τι αγοράζουν.
Οι πωλήσεις των προϊόντων μόδας (ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, ρούχα, παπούτσια και αρώματα) και αυτοκινήτου μειώθηκαν αισθητά. Εν αντιθέσει ανοδικές τάσεις συνέχισαν να παρουσιάζουν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα (γάντια και μάσκες), ενώ στράφηκαν και σε αγορές που έχουν να κάνουν με την εργασία από το σπίτι (laptops, web cameras, πληκτρολόγια, ποντίκια κ.ά.), την γυμναστική από το σπίτι αλλά και τρόπους να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο σπίτι τους (puzzle, παιχνίδια, gaming κ.ά.).

Πιο συγκεκριμένα η κατηγορία «Hobby - Αθλητισμός» σημείωσε αύξηση +70,40%, η κατηγορία «Υγεία - Ομορφιά» αυξήθηκε κατά +54,30%, η κατηγορία της τεχνολογίας κατέγραψε αύξηση +43,70%, ενώ η κατηγορία «Σπίτι - Κήπος» σημείωσε αύξηση +35,60%. 
Στον αντίποδα μεγάλη «πίεση», της τάξεως του -35% με -40%, που δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας «Μόδα», ενώ μείωση -8,6% σημείωσε και η κατηγορία «Auto – Moto».

Οι 20 κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις 

  1. Συμπληρώματα Διατροφής: 54,30%
  2. Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές: 90,70%
  3. Φαρμακευτικά: 86,40%
  4. Περιποίηση Προσώπου: 41,50%
  5. Εργαλεία: 120,50%
  6. Παιδικά & Βρεφικά Παιχνίδια: 224,00%
  7. Περιφερειακά: 175,80%
  8. Παιδικά Παιχνίδια: 242,10%
  9. Φροντίδα Μαλλιών: 84,20%
  10. Προσωπική Υγιεινή: 38,50%
  11. Περιποίηση Σώματος: 86,10%
  12. Οικιακές Συσκευές: 52,20%
  13. Όργανα Γυμναστικής: 625,60%
  14. Ρούχα Εργασίας: 231,50%
  15. Μακιγιάζ: 34,80%
  16. Μικρές Οικιακές Συσκευές: 75,20%
  17. Κρέμες Προσώπου: 28,30%
  18. Αναλώσιμα Εκτυπωτών: 143,30%
  19. Μάσκες Εργασίας: 327,30%
  20. Ιατρικά Αναλώσιμα: 304,70%

Οι 20 κατηγορίες με την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων 

  1. Puzzles: 2.675,50%
  2. Πασχαλινά: 2.329,20%
  3. Web Cameras: 1.859,40%
  4. Όργανα Γυμναστικής: 625,60%
  5. Multimedia: 563,00%
  6. Διάδρομοι Γυμναστικής: 492,70%
  7. Επιτραπέζια Παιχνίδια: 448,10%
  8. Καθαριστικά Σπιτιού: 387,70%
  9. Κονσόλες: 358,60%
  10. Μάσκες Εργασίας: 327,30%
  11. PC Games: 325,20%
  12. Ιατρικά Αναλώσιμα: 304,70%
  13. Εκτυπωτές: 301,80%
  14. Φτιάξτο Μόνος Σου (DIY): 290,20%
  15. Gaming Headsets: 287,10%
  16. Χρώματα & Υλικά Βαφής: 268,90%
  17. Gamepads: 248,10%
  18. Παιχνίδια Lego: 246,30%
  19. Παιδικά Παιχνίδια: 242,10%
  20. Βάψιμο Μαλλιών: 241,40%

Οι 20 κατηγορίες με την μεγαλύτερη μείωση

  1. Γυναικεία Μποτάκια: -75,90%
  2. Ανδρικά Μποτάκια: -71,60%
  3. Ποδοσφαιρικά Παπούτσια: -68,60%
  4. Γόβες: -61,70%
  5. Σακίδια Πλάτης: -60,70%
  6. Γυναικεία Μπουφάν: -58,40%
  7. Αθλητικές Τσάντες: -56,40%
  8. Ανδρικά Μπουφάν: -55,70%
  9. Ανατομικά Παπούτσια: -52,70%
  10. Ανδρικά Παντελόνια: -52,20%
  11. Γυναικείες Μπλούζες:-52,20%
  12. Γυναικεία Παντελόνια: -51,80%
  13. Ανδρικές Μπλούζες: -50,90%
  14. Γυναικείες Τσάντες: -50,60%
  15. Γυναικεία Φορέματα: -49,50%
  16. Αθλητικές Εμφανίσεις: -49,40%
  17. Ανδρικά Φούτερ: -48,00%
  18. Ανδρικά Πουκάμισα:-47,60%
  19. Ρολόγια: -45,50%
  20. Γυναικεία Μποτάκια: -75,90%
«Σε μια πρωτόγνωρη για όλους μας περίοδο, στο Skroutz εργαζόμαστε εντατικά και συνεχίζουμε να αναλύουμε τα δεδομένα και να παρακολουθούμε τις τάσεις που διαμορφώνονται στο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Οι ανάγκες της περιόδου έχουν δημιουργήσει ένα πολύ μεγαλύτερο φορτίο στη λειτουργία των καταστημάτων και σε όλη την αλυσίδα ανεφοδιασμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Από την πλευρά μας βρισκόμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας και τους επισκέπτες της πλατφόρμας και προσπαθούμε να δημιουργήσουμε υπηρεσίες που να διευκολύνουν τους καταναλωτές και τους συνεργάτες μας, όπως το Skroutz Marketplace.
Πλέον, δίνουμε την δυνατότητα ακόμα και σε επιχειρήσεις που δεν έχουν e-shop, να απευθυνθούν και στο online κοινό συμμετέχοντας στο Skroutz και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου» ανέφερε σχετικά ο κ. Στράτος Παρασκευαΐδης, Director of Partners Division του Skroutz.
«Η πραγματικότητα των τελευταίων εβδομάδων δημιούργησε μια νέα δυναμική στην εμπορική δραστηριότητα. Το ηλεκτρονικό εμπόριο κλήθηκε να υποστηρίξει έναν πολύ μεγαλύτερο όγκο από τον αναμενόμενο και αυτό επιδρά τόσο στους συνεργάτες μας στο Skroutz όσο και στους καταναλωτές. Από την πλευρά μας, χάρη στη δυνατότητά μας και την ομαλή μετάβασή μας σε λειτουργία 100% από απόσταση, προσπαθούμε να υποστηρίξουμε με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο την εμπορική δραστηριότητα και ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας και τους καταναλωτές που συμβάλλουν σε αυτή την προσπάθεια», συμπλήρωσε η κ. Γιώτα Τζαβάρα, Head of Commercial του Skroutz.
Υπενθυμίζουμε πως στο Skroutz συμμετέχουν πάνω από 4.400 καταστήματα ενώ φιλοξενούνται πάνω από 10εκ.  προϊόντα.

insider.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου