Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Mia feta-feta bar: Το στέκι των γαλακτοκομικών

Η εταιρεία Κουρέλλας αποφάσισε μέσω ενός νέου concept να κάνει ευρέως γνωστά στον καταναλωτή παραδοσιακά προϊόντα της Ελλάδος, με ναυαρχίδα βεβαίως τη φέτα.

Με σλόγκαν "taste and shop", ο πρώτος κρίκος στην αλυσίδα Mia feta-feta bar δημιουργήθηκε και λειτουργεί ήδη από το τέλος Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη, ενώ
έπονται δύο ακόμη καταστήματα σε Αθήνα και Γλυφάδα.

Στα ράφια του Mia feta υπάρχουν όλα τα προϊόντα της Κουρέλλας από το ολόφρεσκο γάλα ημέρας που προέρχεται από τις δικές της αγελάδες, το πραγματικό γιαούρτι από τη φάρμα της biopan, τα τυριά της απευθείας από την παραγωγή της στα Γρεβενά μέχρι και το στραγγιστό γιαούρτι με διάφορα συνοδευτικά, που είναι και το highlight του μαγαζιού.
 
Ταυτόχρονα, θα βρει κανείς παραδοσιακά προϊόντα κατά κύριο λόγο από τη Δυτική Μακεδονία αλλά και από την υπόλοιπη Ελλάδα.
 
Το πρωτοποριακό, όμως, στοιχείο του Mia feta είναι ότι όλα αυτά τα προϊόντα μπορεί να τα γνωρίσει μέσω της εστίασης απολαμβάνοντας ελληνικό παραδοσιακό πρωϊνό, μεσημεριανό και βραδινό σε δημιουργικά πιάτα με ιδιαίτερες συνταγές σε συνδυασμό με επιλεγμένα ελληνικά κρασιά.

Η εταιρεία ΚΟΥΡΕΛΛΑΣ ΑΕ ιδρύθηκε το 1992,από μετατροπή ομόρρυθμης εταιρείας που αποτελούσε συνέχεια προσωπικής εταιρείας που δραστηριοποιούνταν στο ίδιο αντικείμενο από το 1960. Αντικείμενο της είναι η επεξεργασία γάλακτος και παραγωγή τυροκομικών προϊόντων, σαλατών και γιαούρτης, η παραγωγή ζωοτροφών καθώς και η ανάπτυξη της γεωργικής οικονομίας με καινοτόμες εφαρμογές.
 
Εδρεύει και δραστηριοποιείται στα Γρεβενά, στο 1ο χλμ. της επαρχιακής οδού Γρεβενών-Μεγάρου σε ιδιοκτήτες εγκαταστάσεις. Διαθέτει δικό της δίκτυο συλλογής γάλακτος, μονάδα αποθήκευσης, παστερίωσης, επεξεργασίας, ωρίμανσης, τυποποίησης και αποθήκευσης ετοίμων προϊόντων. Επίσης διαθέτει ενσωματωμένο εργαστήριο ποιοτικού έλεγχου και ακολουθεί απαραβίαστο σύστημα ιχνηλασιμότητας.
 
Τα βασικά προϊόντα της εταιρείας είναι φέτα, κεφαλογραβιέρα, κασέρι, τυρί κατσικίσιο, τυρί με σκόρδο και πιπεριά, τυρί με ελιά και τσίλι, μπάτζιος, μανούρι και ένα τοπικό τυρί, Προϊόν Ονομασίας Προέλευσης, το Ανεβατό που η εταιρεία ταυτοποίησε, κατοχύρωσε –παράγει και διακινεί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.
 
Το 1996 είναι η πρώτη Ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στην παραγωγή βιολογικών γαλακτομικών προϊόντων, που διακινεί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, με το εμπορικό σήμα “ BIOPAN” και με τις γερμανικές προδιαγραφές της “Naturland”, καθώς στην Ελλάδα δεν υπήρχαν πρότυπα και κανονισμοί για ζωικά βιολογικά προϊόντα.
 
Από τότε κτίζει ένα σημαντικό για την βιολογική γεωργία ολοκληρωμένο αυτό-τροφοδοτούμενο σύστημα παραγωγής γαλακτομικών προϊόντων με ορθή εφαρμογή των διατάξεων των κανονισμών Ε.Ε. 2092/91 και 1804/99.
 
Σήμερα, συμμετέχουν 90 επιλεγμένα από την εταιρεία και συνειδητά από την μεριά τους αμιγώς βιολογικά γεωργοκτηνοτροφικά νοικοκυριά και καλλιεργούνται 20.000 στρέμματα σιτηρών, ψυχανθών και ποικίλων άλλων κτηνοτροφικών τροφών, για την αυτοτροφοδοσία του συστήματος με ελληνικής παραγωγής ζωοτροφές για την εκτροφή των 20.000 και πλέον βιο-εκτρεφόμενων αιγοπροβάτων.
 
Συνολικά παράγονται 250 τόνοι βιολογικών τυριών και 600 τόνοι συμβατικών τυριών. Το 80% αυτών διατίθεται σε χώρες της Ευρώπης. Η εταιρεία έχει αναπτύξει συστήματα HACCP (ανάλυση επικινδυνότητας στα κρίσιμα σημεία ελέγχου ) για κάθε γραμμή παραγωγής ώστε να διασφαλίζεται πλήρως η ασφάλεια των προϊόντων καθώς και πιστοποιημένο σύστημα διασφάλισης ποιότητας σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 9001:2000 και BRC για την παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων.
 
Επίσης διαθέτει ανεγνωρισμένα εργαστήρια αυτοελέγχου σύμφωνα με την οδηγία 89/662 ΕΕ με άρτιο εξοπλισμό και εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό για την διεξαγωγή των ελέγχων.
 
Η εταιρεία συνεργάζεται με πανεπιστημιακούς φορείς, κυρίως με το Εργαστήριο Υγιεινής Τροφίμων Γάλακτος του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης και συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα για την ανάδειξη και τυποποίηση παραδοσιακών τυριών.
 
Συμμετέχει σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις (SIAL,ANUGA,DETROP,) για την προώθηση και προβολή των προϊόντων καθώς και για την ανάπτυξη και ανταλλαγή επιχειρηματικών πληροφοριών.
 
Πάγια στρατηγική της εταιρείας παραμένει η βελτίωση της ποιότητας και τυποποίησηςυποποίησης των προϊόντων-τροφίμων, η δημιουργία νέων σημάτων καθώς και ανάδειξη των ξεχασμένων γεύσεων της Ελληνικής Τυροκομίας. 
Αυτό επιτυγχάνεται με συνεχείς επενδύσεις σε σύγχρονες τεχνολογίες, με έρευνα αλλά και με στρατηγικούς στόχους που αλληλοσυμπληρώνουν την σχέση της ποιότητας των τροφίμων με την τοπική γεωργική οικονομία.
 
Ένας από τους στόχους αυτούς είναι η ίδρυση μονάδας παραγωγής μειγμάτων ζωοτροφών με σκοπό τον απόλυτο επιστημονικό έλεγχο της διατροφής των ζωών. Ήδη αναπτύσσει πρόγραμμα σε συνεργασία με ομάδα καθηγητών για τον έλεγχο της διατροφής και τον προσδιορισμό της σχέσης ποιότητας και της ποσότητας της τροφής με την ποσότητα του γάλακτος, με σκοπό την διαμόρφωση σιτηρεσίων για το μέγιστο ποιοτικό αποτέλεσμα.
 

 
Η δημιουργία πρότυπης κτηνοτροφικής μονάδας που θα έχει ερευνητικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα, η πολύχρονη εμπειρία, η εφαρμογή πρωτοποριακών και καινοτόμων ιδεών, η σημαντική παρουσία της στη τοπική και όχι μόνον  αγροτική οικονομία αλλά και ο σταθερός προσανατολισμός για την παραγωγή τροφίμων που θα συνδυάζουν την ποιότητα με την αυθεντικότητα παράλληλα με τις σύγχρονες τεχνολογίες και καταναλωτικές απαιτήσεις, με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον, εγγυώνται την μελλοντική της πορεία.

Στο μεταξύ, η Κουρέλλας βρίσκεται κοντά στην επίτευξη συμφωνίας στις ΗΠΑ για την εμπορική της δραστηριοποίηση στην Αμερική με τη φέτα και τα τυροκομικά της προϊόντα σε πρώτη φάση.Η εταιρεία ετοιμάζεται ακόμη για την είσοδό της στην αγορά της Κίνας, ενώ το 2013 πρόσθεσε στο δυναμικό της τη Ρωσία και την Ουκρανία.

reporter.gr


Πηγή:www.reporter.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου