Η Χαλκιδική μέσα στην επόμενη τριετία θα πρέπει να αποκτήσει
τουλάχιστον 10.000 κλίνες στις υψηλές κατηγορίες καταλυμάτων, ενώ η
αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού από νέες αγορές, θα σήκωνε ακόμη και
20.000 νέες κλίνες στο νομό, δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής αλλά και του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής της χερσονήσου, Γρηγόρης Τάσιος.
20.000 νέες κλίνες στο νομό, δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής αλλά και του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής της χερσονήσου, Γρηγόρης Τάσιος.
Από το περίπτερο του Οργανισμού στην 29η Philoxenia, ο
κ. Τάσιος καλωσόρισε τους νέους επενδυτές σε Παλιούρι και Άγιο Ιωάννη
Σιθωνίας,προσθέτοντας ότι ελπίζει και σε άλλες επενδύσεις σε Αζάπικο,
Ψακούδια, Καλύβες, αλλά και στο Gerakina Beach, εκτιμώντας ότι ο
ερχομός νέων επενδυτών θα παρακινήσει και την αναβάθμιση των υπαρχουσών
μονάδων και, κατ’ επέκταση και την προσέλκυση πιο ευκατάστατων
τουριστών.
Η Χαλκιδική χρειάζεται ενισχυμένες υποδομές, καθώς προβλέπεται από τις
μέχρι τώρα προκρατήσεις στα ξενοδοχεία, ότι θα υπάρχει μία αύξηση στον
εισερχόμενο τουρισμό το 2014, της τάξης του 7%-8%. Η πρόβλεψη αυτή
μπορεί εύκολα, όχι μόνο να επαληθευτεί αλλά και να ξεπεραστεί προς τα
πάνω, αρκεί οι εκλογές του Μαΐου- αυτοδιοικητικές και ευρωεκλογές- που
πέφτουν στο άνοιγμα της θερινής περιόδου, να μη συνοδευτούν από
κοινωνικές αναταράξεις.
Άλλωστε τα νούμερα για το 2013 προοιονίζονται μία ακόμη καλύτερη
χρονιά. Τη χρονιά που κλείνει στον επόμενο μήνα, η Χαλκιδική είχε
αύξηση 10% στις διανυκτερεύσεις και 7% στα συνολικά έσοδα, ενώ η σαιζόν
επιμηκύνθηκε από τις 120 ημέρες στις 135.
Πρωταθλήτρια για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ήταν η ρωσική αγορά, ενώ
μεγάλες αυξήσεις έδωσαν οι αγορές της Ουκρανίας και της Σερβίας, αύξηση
καταγράφηκε από τη Γερμανία, ενώ ανοδικά κινήθηκαν από τις νέες αγορές
και η Πολωνία, η Τουρκία, η Ιταλία και η Ουγγαρία.
Η Χαλκιδική πάει εξωτερικό
Ο Οργανισμός, στη νέα σεζόν, συνεργαζόμενος κατά περίπτωση και με
άλλους φορείς, όπως με την Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας και το Δήμο
Θεσσαλονίκης, μετέχει σε ένα πυκνό πρόγραμμα κλαδικών εκθέσεων, 16
συνολικά, κάνοντας αρχή από τη Philoxenia που εγκαινιάζεται σήμερα.
Το Δεκέμβριο η Χαλκιδική πηγαίνει στην έκθεση της Σμύρνης. Τον
Ιανουάριο του 2014 ξεκινάει με τρεις εκθέσεις, πάει στη CMT της
Στουργάρδης, στην De Vakantiebeurs της Ουτρέχτης και, 30/1-2/2 στην
EMITT της Κωνσταντινούπολης.
Ο Φεβρουάριος έχει έξι συμμετοχές, στη Vacantiesalon των Βρυξελλών, στη
Holiday της Σόφιας, στη ΒΙΤ του Μιλάνου και στη Free του Μονάχου, στην
Utazas της Βουδαπέστης και στην ΙΤΤFA του Βελιγραδίου. Τον Μάρτιο πάει
στην ΙΤΒ του Βερολίνου, στη ΜΙΤΤ στη Μόσχα, στη ΤΤR του Βουκουρεστίου,
στην UITT του Κιέβου. Μετά το καλοκαίρι, το Νοέμβριο, θα βρίσκεται στη
WTM του Λονδίνου και, θα κλείσει την εκθεσιακή της σαιζόν με την επόμενη
Philoxenia.
Ο σχεδιασμός προβολής, ενισχύεται από τις συνεργασίες με γραφεία
δημοσίων σχέσεων στη Γερμανία, την Τουρκία, την Ιταλία και τη Βρετανία,
ενώ σκέψεις υπάρχουν για μία ακόμη συνεργασία με έναν πολύ μεγάλο
οργανισμό.
Η Χαλκιδική έχει πλέον μία δυνατή παρουσία με το www.visit-
halkidiki.gr, που είναι ήδη έτοιμο στα αγγλικά και θα ανεβεί και σε
ακόμη έξι γλώσσες.
Συνεχίζει τη συνεργασία με τη Λέσχη Αρχιμαγείρων Βόρειας Ελλάδας , με
το «Ελληνικό πρωϊνό» και το «Κέρασμα Χαλκιδικής, ενώ σχεδιάζεται ένα
μεγάλο, τριήμερο food festival που πιθανότατα θα πραγματοποιηθεί στην
κεντρική Χαλκιδική.
Στις νέες συνεργασίες ιδιαίτερη θέση έχει και αυτή με τους Δρόμους του
Κρασιού της Βόρειας Ελλάδας, για την προβολή του οινικού πολιτισμού.
Μάλιστα Οργανισμός και Δρόμοι του Κρασιού, στο επόμενο διάστημα θα
υπογράψουν και μνημόνιο συνεργασίας.
Στην εκδήλωση παρέστησαν ο αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής Ιωάννης Γιώργος, ο πρόεδρος της Ένωσης Camping Χαλκιδικής Αντώνης Δεληδημητρίου, όπως επίσης ο διευθυντής των Δρόμων του Κρασιού Γιάννης Αλμπάνης και ο πρόεδρος της Λέσχης Αρχιμαγείρων Γιώργος Μαστροδημήτρης.
απο το voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου