Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024

Μαθητικοί ἀγῶνες λογομαχίας ὑπέρ ἤ κατά τῆς ὁμοφυλοφιλίας!

Τί περιλαμβάνεται στίς ἔντυπες ὁδηγίες τοῦ «Πολύχρωμου Σχολείου» πρός τούς καθηγητές καί τί ἀπεκαλύφθη κατά τήν διάρκεια τοῦ κοινοβουλευτικοῦ ἐλέγχου στήν Βουλή μεταξύ τῆς ὑφυπουργοῦ Παιδείας Ζέττας Μακρῆ καί τοῦ Προέδρου τῆς «Νίκης» Δημήτρη Νατσιοῦ

– Σέ παράταξη οἱ μαθητές ἀναλύουν τίς ἀπόψεις τους μέσα στίς τάξεις!

ΠΡΟΧΘΕΣ ὁ Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τόν διάλογο μέ τόν

Γάλλο διανοητή Πασκάλ Μπρυκνέρ, γιά πρώτη φορά, ἀποστασιοποιήθηκε ἀπό τήν woke ἀτζέντα καί μίλησε γιά τήν «τυραννία τῶν μειονοτήτων». 

Εἶναι λοιπόν ἡ κατάλληλη στιγμή νά κάνει τό ἅλμα καί νά ἀποσύρει τίς προβλέψεις τῆς Κυβερνήσεώς του γιά τό λεγόμενο «Πολύχρωμο Σχολεῖο», τό ὁποῖο προβλέπει ἐξωφρενικούς διαλόγους ἀντιπαραθέσεως μεταξύ τῶν μαθητῶν γιά ἀντικείμενα ὅπως ἡ ὁμοφυλοφιλία καί προάγει ἔτσι τόν διχασμό μεταξύ τῶν μαθητῶν.

Τίς ἐξωφρενικές αὐτές προβλέψεις τοῦ «Πολύχρωμου Σχολείου» κατήγγειλε κατά τήν διάρκεια κοινοβουλευτικοῦ ἐλέγχου ὁ Πρόεδρος τῆς «Νίκης» Δημήτρης Νατσιός μέ τήν ἁρμοδία ὑφυπουργό Ζέττα Μακρῆ νά ψελλίζει ὅτι αὐτές οἱ εἰσηγήσεις δέν ἔχουν (ἀκόμη) ἐφαρμοσθεῖ στά σχολεῖα, παραδεχομένη ὅμως ὅτι πρόκειται γιά εἰσηγήσεις τοῦ Ἰνστιτούτου Ἐκπαιδευτικῆς Πολιτικῆς.

Χαρακτηριστικά εἶναι τά κατωτέρω ἀποσπάσματα τῶν καταγγελιῶν στίς ὁποῖες προέβη ὁ κ. Νατσιός κατά τήν διαρκεία τῆς σχετικῆς συζητήσεως στήν Βουλή:

«Πολλοί γονεῖς εἶναι βαθύτατα ἀνήσυχοι μέ τήν προώθηση τῶν προγραμμάτων σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης στά σχολεῖα. Δέχομαι καί ἐγώ πολλά μηνύματα. Τά προγράμματα αὐτά ὑλοποιοῦνται μέσα ἀπό τά λεγόμενα “Ἐργαστήρια Δεξιοτήτων” καί ἀπό ποικιλία ἐκπαιδευτικῶν δράσεων καί ἀπευθύνονται κυρίως στά παιδιά τοῦ δημοτικοῦ καί τῆς προσχολικῆς ἐκπαίδευσης, ὑπακούοντας στή “woke” ἀτζέντα πού ἐξαπλώνεται στόν δυτικό κόσμο ὡς νόσος κλινική καί, δυστυχῶς, ὑποστηρίζεται καί ἀπό τήν Κυβέρνησή σας.

»Τά προγράμματα αὐτά εἰσήχθησαν σταδιακά στήν ἐκπαίδευση μέ τό πρόσχημα τῆς προφύλαξης τῶν παιδιῶν ἀπό ἐνδεχόμενη σεξουαλική κακοποίηση, τῆς ἐξάλειψης τοῦ “bullying” καί τῶν διακρίσεων, τή σεξουαλική καί ἀναπαραγωγική ὑγεία. Ὡστόσο, ἡ πραγματικότητα εἶναι τελείως διαφορετική. Πρῶτον, εἰσάγουν κατά τρόπο ἀντιεπιστημονικό καί ἄκαιρο τά μικρά παιδιά στόν κόσμο τῆς σεξουαλικότητας –τά “πονηρεύουν”, κατά τό κοινῶς λεγόμενο– καί καταστρέφουν τήν παιδική ἀθωότητα καί ἁγνότητα, μέ ἀπρόβλεπτες συνέπειες γιά τήν ἐξέλιξη τῆς προσωπικότητάς τους, καθ’ ὅσον σύμφωνα καί μέ τήν παιδοψυχολογία εἶναι ἀπαγορευτικό νά εἰσάγονται τέτοιες ἔννοιες σέ ἄτομα πού ἡλικιακά δέν ἔχουν ὁλοκληρώσει ἀκόμα τήν ἀνάπτυξη τῶν ἀναπαραγωγικῶν τους συστημάτων, ἀλλά καί τά πνευματικά τους κριτήρια.

»Αὐτό εἶναι ἕνα ἀπόσπασμα ἀπό τό φυλλάδιο ἀπό τό Πολύχρωμο Σχολεῖο, πού χρησιμοποιεῖται ὡς βοήθημα καί φρίττουμε καί ἐμεῖς μέ τό περιεχόμενο βοηθημάτων πού προτείνει τό Ὑπουργεῖο, ὅπως τό “Παίζω μέ τόν Φρίξο” καί “Μαθαίνω γιά τό σῶμα μου καί τίς διαπροσωπικές σχέσεις” καί ἄλλα σχετικά βοηθήματα.

»Ἐνδεικτικά, σέ ἕνα ἀπό αὐτά –αὐτό ἔχω μπροστά μου– πού τιτλοφορεῖται “Σεξουαλικός προσανατολισμός, μῦθοι καί πραγματικότητες”, διαβάζω: Ὁ στόχος –ἀκοῦστε, σᾶς παρακαλῶ– εἶναι νά δημιουργηθεῖ λογομαχία μεταξύ τῶν μαθητῶν- μαθητριῶν, ὥστε νά ἀνταλλάξουν διαφορετικές, ἀλλά καί τεκμηριωμένες ἀπόψεις καί νά προβληματιστοῦν. Ἀπό πότε ἡ λογομαχία ἐντός τῆς σχολικῆς αἴθουσας εἶναι ὑγιής παιδαγωγική διαδικασία;

Τώρα, διαβάζω στό φυλλάδιο τί θέτετε γιά λογομαχία. Λέτε, ἡ ὁμοφυλοφιλία δέν εἶναι φυσιολογική, ἀφοῦ δέν ὑπάρχει κάτι τέτοιο στή φύση. Καί ἀπαντᾶτε ἐσεῖς ἀπό πίσω, ἡ ὁμοφυλοφιλία παρουσιάζεται καί στό ζωικό βασίλειο σέ πάνω ἀπό χίλια πεντακόσια εἴδη ζώων. Θά ζητήσω τήν ἑπόμενη φορά νά μοῦ πεῖτε ποιά εἶναι αὐτά τά χίλια πεντακόσια εἴδη ζώων πού εἶναι ὁμοφυλόφιλα. Λέτε στό ἴδιο φυλλάδιο πού ἀπευθύνεται σέ μαθητές, οἱ ὁμοφυλόφιλοι εἶναι παιδεραστές. Μπαίνει καί αὐτό σέ λογομαχία. Ἀπαντᾶτε ἐσεῖς μέσῳ τοῦ φυλλαδίου, οἱ πλεῖστοι θύτες σεξουαλικῆς κακοποίησης παιδιῶν εἶναι ἑτεροφυλόφιλοι ἄνδρες. Οἱ παιδεραστές νοιάζονται περισσότερο γιά τήν ἡλικία, παρά γιά τό φῦλο τοῦ παιδιοῦ.

Ἐνδεικτικά. Ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι ψυχολογική διαταραχή. Καί γράφετε ἐσεῖς, δέν εἶναι ψυχολογική, τό 1983 ὁ ἀμερικανικός σύνδεσμος ψυχιάτρων τό ἀπέσυρε. Ἄν διαβάσετε τή σχετική βιβλιογραφία γιά τό τί ἔγινε, θά καταλάβετε τί ἐννοῶ. Μέ συγχωρεῖτε, ἀλλά οἱ ἄνθρωποι πού φτιάχνουν αὐτά τά προγράμματα εἶναι νοσηρά μυαλά. Αὐτό δέν εἶναι πολύχρωμο σχολεῖο, τό ὁποῖο εἶναι βοηθητικό ὑλικό στό Ὑπουργεῖο, εἶναι τό διχαστικό σχολεῖο, πού διχάζει τά παιδιά μέσα στίς αἴθουσες, νά στρέφονται τό ἕνα ἀπέναντι στό ἄλλο καί νά λογομαχοῦν, κατά παραγγελία, μέ βάση συγκεκριμένη θεματολογία.

Διάβασα τή θεματολογία καί ἀπόρησα. Ἀπορῶ γιά τήν κυνική αὐτή παραδοχή, τό τί κάνετε, τή θρασύτητά σας».
Ἐνδιαφέρον παρουσιάζουν οἱ προσπάθειες τῆς κ. Μακρῆ νά διαψεύσει τίς καταγγελίες καί ἡ ἀποστομωτική ἐπιμονή τοῦ κ. Ντασιοῦ:

«Ζ. Μακρῆ: Θέλω νά πῶ ὅτι μέ πολλή λύπη ἄκουσα γιά πολλοστή φορά νά ἐπικαλοῦνται στοιχεῖα καί προγράμματα, τά ὁποῖα, ἐνδεχομένως –μπορεῖ καί ὄχι– νά ἔχουν ὑποβληθεῖ στό ΙΕΠ, ἀλλά δέν διδάσκονται στά σχολεῖα. Τό κάνετε σκόπιμα, τό κάνετε καί στήν Αἴθουσα τοῦ Κοινοβουλίου. Δέν διδάσκονται αὐτά στά σχολεῖα. Εὐχαρίστως, στή διάθεσή σας, κάντε ξανά Κοινοβουλευτικό Ἔλεγχο, πεῖτέ τα αὐτά, γιά νά σᾶς ἀπαντήσω ἐγώ, ἐάν διδάσκονται ἤ ὄχι κατηγορηματικά καί μέ στοιχεῖα, πού αὐτή τή στιγμή δέν ἔχω, γιατί δέν περιλαμβάνονται στήν ἐρώτηση. Πάντως, σᾶς λέω: Σκόπιμα στό δημόσιο διάλογό σας μπερδεύετε…

Δ. Νατσιός: Σκόπιμα; Νάτα, ἐδῶ εἶναι.

Ζ. Μακρῆ: Σκόπιμα. Ἐγώ σᾶς τό ἀποδίδω, καί ἐσεῖς ἀποδεῖξτε μου ὅτι δέν ἔχω δίκιο. Πράγματα πού, ἐνδεχομένως, ἔχουν γίνει ὡς συζητήσεις στό ΙΕΠ, ἀλλά δέν –τό τονίζω, δέν– διδάσκονται στίς σχολικές μονάδες.

Δ. Νατσιός: Διδάσκονται».

Καιρός λοιπόν νά σταματήσουν νά διδάσκονται. Ἐπαναλαμβάνουμε, λοιπόν, ὅτι εἶναι ἡ κατάλληλη στιγμή νά κάνει ὁ Πρωθυπουργός τό ἅλμα καί νά ἀποσύρει τίς προβλέψεις γιά τό λεγόμενο «Πολύχρωμο Σχολεῖο» καί τό διχαστικό του, γιά τούς μαθητές, περιεχόμενο.

estianews.gr/kentriko-thema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου