Το θέμα είναι να προχωράς μπροστά, με στέρεα βήματα, υπερασπίζοντας
τις μικρές σου κατακτήσεις. Η διαπίστωση αυτή περισσότερο και από τα
πρόσωπα αφορά τις εταιρείες ανεξαρτήτως μεγέθους, κλάδου και
ιδιοκτησιακού καθεστώτος ή μετοχικής βάσης.
Για παράδειγμα, η Apifon από τη Θεσσαλονίκη, από «μια μικρή startup αναδείχθηκε πολύ γρήγορα σε έναν από τους ηγέτες της αγοράς στο digital messaging» - μια εταιρεία που μεγάλωσε μαζί με τον
δημιουργό της, τον 28χρονο Κωνσταντίνο Στρουμπάκη.
Το τι και το πώς τής μέχρι τώρα διαδρομής το συνοψίζει το κείμενο για την Apifon που φιλοξενείται στο site της Εθνικής Τράπεζας στην ενότητα που αφορά το πρόγραμμα NBG Business Seeds.
Διαβάζουμε: «Η Apifon είναι μια εταιρεία υψηλής τεχνολογίας, η οποία παρέχει σε επιχειρήσεις και οργανισμούς καινοτόμες και στοχευμένες λύσεις digital messaging.
Χάρη στην επιτυχημένη επαγγελματική δραστηριότητά της, η Apifon από μια μικρή startup αναδείχθηκε πολύ γρήγορα σε έναν από τους ηγέτες της αγοράς στο digital messaging. Στη διάρκεια της πορείας της, η Apifon εξελίχθηκε από πάροχο μαζικής αποστολής SMS και email σε μια εταιρεία που αντιμετωπίζει τις απαιτήσεις των πελατών της με σύγχρονα και εξελιγμένα κανάλια επικοινωνίας όπως τα Chat Apps. Με τη χρήση σύγχρονων μέσων επικοινωνίας η Apifon στοχεύει και είναι από τους πρωτοπόρους στη δημιουργία αμφίδρομης επικοινωνίας (2way messaging) παρέχοντας ταυτόχρονα έξυπνες τεχνολογίες παρακολούθησης και ανάλυσης».
Το παραπάνω κείμενο εκφράζει μια από αυτές τις μικρές κατακτήσεις τόσο της Apifon όσο και του δημιουργού της.
Την απάντηση στο εύλογο ερώτημα για το ποια είναι αυτή η μικρή κατάκτηση τη δίνει και πάλι το site της Εθνικής Τράπεζας.
Η Apifon είναι πλέον μία από τις συμμετέχουσες εταιρείες του προγράμματος NBG Business Seeds, το οποίο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα στήριξης της καινοτόμου και εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας. Περιλαμβάνει, δε, δράσεις ανάδειξης και προβολής καινοτόμων ιδεών και έργων, εκπαίδευσης και καθοδήγησης ομάδων, παροχής υποδομών, δικτύωσης και χρηματοδότησης.
Η Apifon, λοιπόν, συμμετέχει στο πρόγραμμα NBG Business Seeds και έχει χρηματοδοτηθεί στο πλαίσιό του. Μάλιστα, ανήκει στην ίδια ενότητα της χρηματοδότησης με άλλες συμμετέχουσες εταιρείες όπως οι Kalamata Papadimitriou, Hotel Brain, ΡΑΔΙΚΙ, Think Digital Group, Wifins, RTsafe, ΝΗΣΟΣ.
Οπως λέει ο ίδιος ο Κωνσταντίνος: «Η συμμετοχή στο πρόγραμμα NBG Business Seeds προσδίδει κύρος, προσφέρει αναγνωρισιμότητα, αλλά και δικτύωση (networking) και διαμορφώνει όρους και προϋποθέσεις για πρόσβαση σε κεφάλαια».
Ο ίδιος, πέρα από τις αυστηρά εταιρικές υποθέσεις, ασχολείται ενεργά και με το Techsaloniki, μια πρωτοβουλία φίλων που έγινε ήδη θεσμός προσελκύοντας νέους επιστήμονες και επαγγελματίες που επιλέγουν να μείνουν στην πόλη όπου σπούδασαν και ζουν και να δουλέψουν σε μια σειρά από δυναμικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας-καινοτομίας με διεθνοποιημένες συναλλαγές. Στο TechSaloniki #3 (έγινε στο Βελλίδειο το Σαββατοκύριακο 7 και 8 Οκτωβρίου) τα δεδομένα ήταν τα εξής: οι συνολικές αιτήσεις/εγγραφές ξεπέρασαν τις 800, ο αριθμός των υποψηφίων που πέρασε από τα screens ήταν 723, το πλήθος των βιογραφικών που κατατέθηκαν ηλεκτρονικά ήταν 604, τα screening tests που πραγματοποιήθηκαν έφτασαν τα 1.428, το πλήθος συνεντεύξεων που προγραμματίστηκαν έφτασε τις 487 και από αυτές πραγματοποιήθηκαν 419. Στο διήμερο της διοργάνωσης συμμετείχαν 16 εταιρείες, από τις οποίες 7 για πρώτη φορά, με τον μέσο όρο των απασχολούμενων στις εταιρείες που πήραν μέρος να είναι πέριξ των πενήντα.
Ο Κωνσταντίνος και η αρχική ιδρυτική παρέα του Techsaloniki μετά και την επιτυχία «ψάχνει» για την επόμενη μέρα και κυρίως, για τη δυνατότητα να διαμορφωθεί μια κοινότητα συμφερόντων μεταξύ των εταιρειών που συναποτελούν την μικρή Silicon Valley του Θερμαϊκού.
Ρώτησα τον Κώστα, που έχει φάει με το κουτάλι τις αίθουσες αναμονής των περισσοτέρων ευρωπαϊκών αεροδρομίων, τι ζητείται σήμερα από την αγορά.
Οι απαντήσεις του κοφτές - σχεδόν τίτλοι.
Αλλά μια μεγάλη λίστα με τίτλους που κρύβουν ουσία. Εχουμε και λέμε: Προσωποποιημένη επικοινωνία - One to one marketing - Διαδραστική επικοινωνία - Καταγραφή συμπεριφορών - Ενιαία πλατφόρμα διαχείρισης πολυμέσων.
Σήμερα ο Κώστας κινείται με άνεση στη διεθνή αγορά έχοντας ως στόχο τη διείσδυση σε άλλες τοπικές αγορές μέσα από συνεργασίες ή και εξαγορά εξειδικευμένων τοπικών μικρών επιχειρήσεων. Πάντως, η διείσδυση γίνεται κατά κύριο λόγο με την προσφορά κάθετων λύσεων για συγκεκριμένους κλάδους, ενώ βοηθάει αρκετά και η συμμετοχή σε συνέδρια και εκθέσεις.
Πίσω στη βάση του Κώστα στην πόλη της Θεσσαλονίκης, εκείνος και η ομάδα των συνεργατών του δουλεύουν πάνω στην έρευνα σε θέματα Internet of Things (IoΤ) και ειδικότερα στην επικοινωνία machine to machine (M2M). Η έρευνα αυτή φέρνει μαζί της και εφαρμογές όπως του Iot του νερού ή σε απλά ελληνικά, μια συνεργασία με την ΕΥΑΘ για ανάπτυξη πιλοτικού προγράμματος συστήματος έξυπνης διαχείρισης νερού.
Πιο συγκεκριμένα, η Apifon δημιουργεί μια καινοτόμο πλατφόρμα ασύρματης επικοινωνίας μεταξύ συσκευών και στο πλαίσιο αυτό συνεργάζεται με την ΕΥΑΘ για την ανάπτυξη έξυπνων υπηρεσιών διαχείρισης του νερού. Εχοντας ήδη αναπτύξει μια μεγάλης κλίμακας cloud υποδομή για την ασφαλή διαχείριση και την αξιόπιστη δρομολόγηση μηνυμάτων μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, η Apifon εφαρμόζει την τεχνογνωσία της για να προσφέρει λύσεις M2M communication και διασύνδεσης συσκευών ΙοΤ.
Αυτήν την περίοδο μεταξύ των προτεραιοτήτων της ομάδας καταγράφεται η ερευνητική εργασία για την «Προγνωστική ανάλυση και εξατομίκευση της διαλογικής επικοινωνίας με τον καταναλωτή, προστατεύοντας τα προσωπικά δεδομένα», ενώ στο καθαρά εμπορικό κομμάτι της δραστηριότητας της εταιρείας δίνεται προσοχή στην ανταπόκριση στο έντονο ενδιαφέρον από εταιρείες του εξωτερικού για την αγορά ή ενοικίαση της πλατφόρμας διαχείρισης μηνυμάτων που έχει αναπτύξει και διαθέτει η Apifon.
απο το newmoney.gr
Για παράδειγμα, η Apifon από τη Θεσσαλονίκη, από «μια μικρή startup αναδείχθηκε πολύ γρήγορα σε έναν από τους ηγέτες της αγοράς στο digital messaging» - μια εταιρεία που μεγάλωσε μαζί με τον
δημιουργό της, τον 28χρονο Κωνσταντίνο Στρουμπάκη.
Το τι και το πώς τής μέχρι τώρα διαδρομής το συνοψίζει το κείμενο για την Apifon που φιλοξενείται στο site της Εθνικής Τράπεζας στην ενότητα που αφορά το πρόγραμμα NBG Business Seeds.
Διαβάζουμε: «Η Apifon είναι μια εταιρεία υψηλής τεχνολογίας, η οποία παρέχει σε επιχειρήσεις και οργανισμούς καινοτόμες και στοχευμένες λύσεις digital messaging.
Χάρη στην επιτυχημένη επαγγελματική δραστηριότητά της, η Apifon από μια μικρή startup αναδείχθηκε πολύ γρήγορα σε έναν από τους ηγέτες της αγοράς στο digital messaging. Στη διάρκεια της πορείας της, η Apifon εξελίχθηκε από πάροχο μαζικής αποστολής SMS και email σε μια εταιρεία που αντιμετωπίζει τις απαιτήσεις των πελατών της με σύγχρονα και εξελιγμένα κανάλια επικοινωνίας όπως τα Chat Apps. Με τη χρήση σύγχρονων μέσων επικοινωνίας η Apifon στοχεύει και είναι από τους πρωτοπόρους στη δημιουργία αμφίδρομης επικοινωνίας (2way messaging) παρέχοντας ταυτόχρονα έξυπνες τεχνολογίες παρακολούθησης και ανάλυσης».
Το παραπάνω κείμενο εκφράζει μια από αυτές τις μικρές κατακτήσεις τόσο της Apifon όσο και του δημιουργού της.
Την απάντηση στο εύλογο ερώτημα για το ποια είναι αυτή η μικρή κατάκτηση τη δίνει και πάλι το site της Εθνικής Τράπεζας.
Η Apifon είναι πλέον μία από τις συμμετέχουσες εταιρείες του προγράμματος NBG Business Seeds, το οποίο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα στήριξης της καινοτόμου και εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας. Περιλαμβάνει, δε, δράσεις ανάδειξης και προβολής καινοτόμων ιδεών και έργων, εκπαίδευσης και καθοδήγησης ομάδων, παροχής υποδομών, δικτύωσης και χρηματοδότησης.
Η Apifon, λοιπόν, συμμετέχει στο πρόγραμμα NBG Business Seeds και έχει χρηματοδοτηθεί στο πλαίσιό του. Μάλιστα, ανήκει στην ίδια ενότητα της χρηματοδότησης με άλλες συμμετέχουσες εταιρείες όπως οι Kalamata Papadimitriou, Hotel Brain, ΡΑΔΙΚΙ, Think Digital Group, Wifins, RTsafe, ΝΗΣΟΣ.
Οπως λέει ο ίδιος ο Κωνσταντίνος: «Η συμμετοχή στο πρόγραμμα NBG Business Seeds προσδίδει κύρος, προσφέρει αναγνωρισιμότητα, αλλά και δικτύωση (networking) και διαμορφώνει όρους και προϋποθέσεις για πρόσβαση σε κεφάλαια».
Ο ίδιος, πέρα από τις αυστηρά εταιρικές υποθέσεις, ασχολείται ενεργά και με το Techsaloniki, μια πρωτοβουλία φίλων που έγινε ήδη θεσμός προσελκύοντας νέους επιστήμονες και επαγγελματίες που επιλέγουν να μείνουν στην πόλη όπου σπούδασαν και ζουν και να δουλέψουν σε μια σειρά από δυναμικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας-καινοτομίας με διεθνοποιημένες συναλλαγές. Στο TechSaloniki #3 (έγινε στο Βελλίδειο το Σαββατοκύριακο 7 και 8 Οκτωβρίου) τα δεδομένα ήταν τα εξής: οι συνολικές αιτήσεις/εγγραφές ξεπέρασαν τις 800, ο αριθμός των υποψηφίων που πέρασε από τα screens ήταν 723, το πλήθος των βιογραφικών που κατατέθηκαν ηλεκτρονικά ήταν 604, τα screening tests που πραγματοποιήθηκαν έφτασαν τα 1.428, το πλήθος συνεντεύξεων που προγραμματίστηκαν έφτασε τις 487 και από αυτές πραγματοποιήθηκαν 419. Στο διήμερο της διοργάνωσης συμμετείχαν 16 εταιρείες, από τις οποίες 7 για πρώτη φορά, με τον μέσο όρο των απασχολούμενων στις εταιρείες που πήραν μέρος να είναι πέριξ των πενήντα.
Ο Κωνσταντίνος και η αρχική ιδρυτική παρέα του Techsaloniki μετά και την επιτυχία «ψάχνει» για την επόμενη μέρα και κυρίως, για τη δυνατότητα να διαμορφωθεί μια κοινότητα συμφερόντων μεταξύ των εταιρειών που συναποτελούν την μικρή Silicon Valley του Θερμαϊκού.
Ρώτησα τον Κώστα, που έχει φάει με το κουτάλι τις αίθουσες αναμονής των περισσοτέρων ευρωπαϊκών αεροδρομίων, τι ζητείται σήμερα από την αγορά.
Οι απαντήσεις του κοφτές - σχεδόν τίτλοι.
Αλλά μια μεγάλη λίστα με τίτλους που κρύβουν ουσία. Εχουμε και λέμε: Προσωποποιημένη επικοινωνία - One to one marketing - Διαδραστική επικοινωνία - Καταγραφή συμπεριφορών - Ενιαία πλατφόρμα διαχείρισης πολυμέσων.
Σήμερα ο Κώστας κινείται με άνεση στη διεθνή αγορά έχοντας ως στόχο τη διείσδυση σε άλλες τοπικές αγορές μέσα από συνεργασίες ή και εξαγορά εξειδικευμένων τοπικών μικρών επιχειρήσεων. Πάντως, η διείσδυση γίνεται κατά κύριο λόγο με την προσφορά κάθετων λύσεων για συγκεκριμένους κλάδους, ενώ βοηθάει αρκετά και η συμμετοχή σε συνέδρια και εκθέσεις.
Πίσω στη βάση του Κώστα στην πόλη της Θεσσαλονίκης, εκείνος και η ομάδα των συνεργατών του δουλεύουν πάνω στην έρευνα σε θέματα Internet of Things (IoΤ) και ειδικότερα στην επικοινωνία machine to machine (M2M). Η έρευνα αυτή φέρνει μαζί της και εφαρμογές όπως του Iot του νερού ή σε απλά ελληνικά, μια συνεργασία με την ΕΥΑΘ για ανάπτυξη πιλοτικού προγράμματος συστήματος έξυπνης διαχείρισης νερού.
Πιο συγκεκριμένα, η Apifon δημιουργεί μια καινοτόμο πλατφόρμα ασύρματης επικοινωνίας μεταξύ συσκευών και στο πλαίσιο αυτό συνεργάζεται με την ΕΥΑΘ για την ανάπτυξη έξυπνων υπηρεσιών διαχείρισης του νερού. Εχοντας ήδη αναπτύξει μια μεγάλης κλίμακας cloud υποδομή για την ασφαλή διαχείριση και την αξιόπιστη δρομολόγηση μηνυμάτων μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, η Apifon εφαρμόζει την τεχνογνωσία της για να προσφέρει λύσεις M2M communication και διασύνδεσης συσκευών ΙοΤ.
Αυτήν την περίοδο μεταξύ των προτεραιοτήτων της ομάδας καταγράφεται η ερευνητική εργασία για την «Προγνωστική ανάλυση και εξατομίκευση της διαλογικής επικοινωνίας με τον καταναλωτή, προστατεύοντας τα προσωπικά δεδομένα», ενώ στο καθαρά εμπορικό κομμάτι της δραστηριότητας της εταιρείας δίνεται προσοχή στην ανταπόκριση στο έντονο ενδιαφέρον από εταιρείες του εξωτερικού για την αγορά ή ενοικίαση της πλατφόρμας διαχείρισης μηνυμάτων που έχει αναπτύξει και διαθέτει η Apifon.
απο το newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου