«Λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι ο καθένας έχει ένα ταλέντο που κάποιος
άλλος χρειάζεται, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα μέρος όπου οι
άνθρωποι θα μπορούν να δουλέψουν για όσα παθιάζονται, με τους δικούς
τους όρους», λέει στην «Κ» ο CEO της Fiverr Μίκα Κάουφμαν.
Οι αριθμοί λένε μιαν αλήθεια: 100 διαφορετικές υπηρεσίες, προσφερόμενες σε 190 χώρες, 6.000 νέες αιτήσεις από πελάτες ή συνεργάτες την
ημέρα ή μία κάθε δευτερόλεπτο. Ο τιμοκατάλογος των υπηρεσιών;
Από 5 δολάρια, για ένα απλό «πείραγμα» σε φωτογραφίες, έως κάποιες χιλιάδες για κατασκευή ιστοσελίδας.
Η online πλατφόρμα Fiverr είναι ένα μελίσσι των millennials, αφού προσφέρει υπηρεσίες γραφιστικής, προγραμματισμού, digital marketing, μουσικής, βίντεο και animation, φωτογραφίας, αλλά και προγράμματα διασκέδασης, εκμάθησης τεχνών και γενικώς lifestyle.
Βέβαια, η Fiverr λειτουργεί και «αντίστροφα»: όποιος νομίζει, απ’ οπουδήποτε στον κόσμο, ότι μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του, έχει την ευκαιρία να ενταχθεί στο δυναμικό της εταιρείας.
«Αυτό που μας ώθησε να δημιουργήσουμε τη Fiverr, κοιτάζοντας επτά χρόνια πίσω, είναι ότι βρισκόμασταν σε μιαν ιδιαίτερη χρονική στιγμή, με δύο πολύ σημαντικά ταυτόχρονα φαινόμενα: απεριόριστη πρόσβαση στη γνώση, αλλά και στους ανθρώπους», αναφέρει ο Μίκα Κάουφμαν.
Ασφαλώς, πλατφόρμες σαν τη Fiverr έχουν δημιουργηθεί πολλές (Gigbucks, PeoplePerHour, SEOClerks, ProjectForHire κ.ά.), ενδεικτικό των ευκαιριών που προσφέρει η νέα, διαδικτυακή εποχή, ιδίως σε όσους θέλουν να επιχειρήσουν στην ελεύθερη οικονομία – η οποία, όπως είναι σαφές, δεν έχει πλέον σύνορα και άλλα επιχειρηματικά εμπόδια. «Με τόσο πολλές ευκαιρίες εκεί έξω, εμείς πιστεύουμε στην αγορά χωρίς εμπόδια για όσους επιχειρηματίες χρειάζονται υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Αυτή είναι η οικονομία του μέλλοντος», συμπληρώνει ο ίδιος.
Η αναφορά στην οικονομία του μέλλοντος και στην ελεύθερη αγορά αυτομάτως φέρνει στη συζήτησή μας στην Ελλάδα.
«Η Ελλάδα είναι case study, όπου οι ευκαιρίες για ανάπτυξη είναι μεγάλες.
Οι online εταιρείες μπορούν να λειτουργήσουν ως πηγή εσόδων και ανάπτυξης δεξιοτήτων για τους Ελληνες millennials, μία ηλικιακή ομάδα που παίζει το Internet στα δάχτυλα και την ίδια στιγμή στερείται ευκαιριών από την τοπική οικονομία», σημειώνει ο Μίκα Κάουφμαν.
Η συζήτηση με τον CEO της Fiverr είναι σαν μία μάλλον... ευτοπική αφήγηση ενός μέλλοντος που σχεδόν έχει καταφτάσει.
Παρά το χάος που διαθέτει το Διαδίκτυο, υπάρχουν καινοτόμες κυψέλες –κάποιες εξ αυτών, μάλιστα, έχουν δημιουργηθεί από ένα αστείο–, οι οποίες δίνουν τον τόνο ή ανοίγουν ένα παράθυρο για να μπει το αύριο των επαγγελματιών ανά τον κόσμο.
Οι οριζόντιες αγορές αφήνουν τον εργολήπτη να δημιουργήσει ελεύθερα, συνδυάζοντας ταλέντο αλλά και γνώση του στίγματος της εποχής, και τον εργοδότη να διαλέξει μέσα από ένα ευρύτατο φάσμα υπηρεσιών και στυλ.
Το «κακό» είναι ότι όποιος προσφέρει οποιαδήποτε υπηρεσία μέσα σε αυτό το χάος πρέπει διαρκώς να έχει τα μάτια του ανοικτά στις εξελίξεις και τον ανταγωνισμό. Γι’ αυτό υπάρχουν σχεδόν σε όλες τις πλατφόρμες και τις εφαρμογές πλέον οι βαθμολογίες και τα σχόλια, ενώ σε πλείστες περιπτώσεις υπάρχουν αντίστοιχα fora για ανταλλαγή απόψεων. Η αγορά δεν είναι εύκολο πράγμα... «Πρέπει να εστιάζουμε διαρκώς στη θετική εμπειρία του πελάτη και στην παροχή της δυνατότητας να έρχεται σε άμεση επαφή μαζί μας.
Εμείς διοργανώνουμε πολύ συχνά events, τουλάχιστον 50 κάθε χρόνο, με την κοινότητα που έχουμε δημιουργήσει σε 190 χώρες του πλανήτη. Θέλουμε να είμαστε και σε κατ’ ιδίαν επαφή με όλον αυτόν τον κόσμο», λέει ο Μίκα Κάουφμαν.
Δεν έχει άδικο. Κάποια στιγμή, θέλεις να δεις το πρόσωπο εκείνου που
σου έκανε τις φωτογραφίες έργα τέχνης ή εκείνου που σου έδωσε μία
εντελώς νέα εταιρική ταυτότητα. Το Διαδίκτυο δεν είναι μόνον ένα αχανές,
ανώνυμο καζάνι...
απο τη kathimerini.gr
Οι αριθμοί λένε μιαν αλήθεια: 100 διαφορετικές υπηρεσίες, προσφερόμενες σε 190 χώρες, 6.000 νέες αιτήσεις από πελάτες ή συνεργάτες την
ημέρα ή μία κάθε δευτερόλεπτο. Ο τιμοκατάλογος των υπηρεσιών;
Από 5 δολάρια, για ένα απλό «πείραγμα» σε φωτογραφίες, έως κάποιες χιλιάδες για κατασκευή ιστοσελίδας.
Η online πλατφόρμα Fiverr είναι ένα μελίσσι των millennials, αφού προσφέρει υπηρεσίες γραφιστικής, προγραμματισμού, digital marketing, μουσικής, βίντεο και animation, φωτογραφίας, αλλά και προγράμματα διασκέδασης, εκμάθησης τεχνών και γενικώς lifestyle.
Βέβαια, η Fiverr λειτουργεί και «αντίστροφα»: όποιος νομίζει, απ’ οπουδήποτε στον κόσμο, ότι μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του, έχει την ευκαιρία να ενταχθεί στο δυναμικό της εταιρείας.
«Αυτό που μας ώθησε να δημιουργήσουμε τη Fiverr, κοιτάζοντας επτά χρόνια πίσω, είναι ότι βρισκόμασταν σε μιαν ιδιαίτερη χρονική στιγμή, με δύο πολύ σημαντικά ταυτόχρονα φαινόμενα: απεριόριστη πρόσβαση στη γνώση, αλλά και στους ανθρώπους», αναφέρει ο Μίκα Κάουφμαν.
Ασφαλώς, πλατφόρμες σαν τη Fiverr έχουν δημιουργηθεί πολλές (Gigbucks, PeoplePerHour, SEOClerks, ProjectForHire κ.ά.), ενδεικτικό των ευκαιριών που προσφέρει η νέα, διαδικτυακή εποχή, ιδίως σε όσους θέλουν να επιχειρήσουν στην ελεύθερη οικονομία – η οποία, όπως είναι σαφές, δεν έχει πλέον σύνορα και άλλα επιχειρηματικά εμπόδια. «Με τόσο πολλές ευκαιρίες εκεί έξω, εμείς πιστεύουμε στην αγορά χωρίς εμπόδια για όσους επιχειρηματίες χρειάζονται υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Αυτή είναι η οικονομία του μέλλοντος», συμπληρώνει ο ίδιος.
Η αναφορά στην οικονομία του μέλλοντος και στην ελεύθερη αγορά αυτομάτως φέρνει στη συζήτησή μας στην Ελλάδα.
«Η Ελλάδα είναι case study, όπου οι ευκαιρίες για ανάπτυξη είναι μεγάλες.
Οι online εταιρείες μπορούν να λειτουργήσουν ως πηγή εσόδων και ανάπτυξης δεξιοτήτων για τους Ελληνες millennials, μία ηλικιακή ομάδα που παίζει το Internet στα δάχτυλα και την ίδια στιγμή στερείται ευκαιριών από την τοπική οικονομία», σημειώνει ο Μίκα Κάουφμαν.
Η συζήτηση με τον CEO της Fiverr είναι σαν μία μάλλον... ευτοπική αφήγηση ενός μέλλοντος που σχεδόν έχει καταφτάσει.
Παρά το χάος που διαθέτει το Διαδίκτυο, υπάρχουν καινοτόμες κυψέλες –κάποιες εξ αυτών, μάλιστα, έχουν δημιουργηθεί από ένα αστείο–, οι οποίες δίνουν τον τόνο ή ανοίγουν ένα παράθυρο για να μπει το αύριο των επαγγελματιών ανά τον κόσμο.
Οι οριζόντιες αγορές αφήνουν τον εργολήπτη να δημιουργήσει ελεύθερα, συνδυάζοντας ταλέντο αλλά και γνώση του στίγματος της εποχής, και τον εργοδότη να διαλέξει μέσα από ένα ευρύτατο φάσμα υπηρεσιών και στυλ.
Το «κακό» είναι ότι όποιος προσφέρει οποιαδήποτε υπηρεσία μέσα σε αυτό το χάος πρέπει διαρκώς να έχει τα μάτια του ανοικτά στις εξελίξεις και τον ανταγωνισμό. Γι’ αυτό υπάρχουν σχεδόν σε όλες τις πλατφόρμες και τις εφαρμογές πλέον οι βαθμολογίες και τα σχόλια, ενώ σε πλείστες περιπτώσεις υπάρχουν αντίστοιχα fora για ανταλλαγή απόψεων. Η αγορά δεν είναι εύκολο πράγμα... «Πρέπει να εστιάζουμε διαρκώς στη θετική εμπειρία του πελάτη και στην παροχή της δυνατότητας να έρχεται σε άμεση επαφή μαζί μας.
Εμείς διοργανώνουμε πολύ συχνά events, τουλάχιστον 50 κάθε χρόνο, με την κοινότητα που έχουμε δημιουργήσει σε 190 χώρες του πλανήτη. Θέλουμε να είμαστε και σε κατ’ ιδίαν επαφή με όλον αυτόν τον κόσμο», λέει ο Μίκα Κάουφμαν.
απο τη kathimerini.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου