Στην καλύτερη σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τους μεγάλους οδικούς και σιδηροδρομικούς άξονες, στην έναρξη του έργου της 6ης προβλήτας και στην κρουαζιέρα, φαίνεται πως δίνει -μεταξύ άλλων- έμφαση η νέα διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος (ΟΛΘ).
"Θέλουμε να βελτιώσουμε τη σύνδεση του λιμανιού με τους οδικούς και
σιδηροδρομικούς άξονες. Δεν έχει γίνει εφικτό τόσα χρόνια να γίνει 500 μέτρα δρόμος για να 'διώχνει' το λιμάνι απευθείας τα φορτηγά στους μεγάλους οδικούς άξονες. Θα δούμε τον Περιφερειάρχη γι' αυτό το θέμα" προανήγγειλε ο κ. Παντής σε εκδήλωση του Money Show Thessaloniki 2015.
Σε ό,τι αφορά το έργο της 6ης προβλήτας, ο κ. Παντής σημείωσε ότι η έναρξη της επένδυσης θα προβλεφθεί στο υπό κατάρτιση master plan του λιμένος, ενώ πρόσθεσε ότι τα προσκόμματα που δημιουργήθηκαν στο παρελθόν στο συγκεκριμένο έργο, εξαιτίας της στάσης του ΤΑΙΠΕΔ, "ήταν το μεγαλύτερο έγκλημα που έγινε εις βάρος της Θεσσαλονίκης".
Ο κ. Παντής επισήμανε ακόμη ότι είναι απαραίτητο να αυξηθεί η κίνηση των κρουαζιεροπλοίων, ενώ πρόσθεσε πως το λιμάνι οφείλει να προσφέρει κοινωνικό μέρισμα από τις δραστηριότητές του. Επιπλέον, προανήγγειλε πως θα ενεργοποιηθεί άμεσα το συμβούλιο των χρηστών του λιμανιού και θα εμπλακούν και όλοι οι φορείς της πόλης σε μία διαδικασία υποστήριξης του λιμένα και κοινών πορειών.
Στη συνέχεια τόνισε πως "και σε ό,τι αφορά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα ακολουθηθεί η μεγάλη εικόνα, η οποία 'παίζεται' στη διαδικασία διαπραγμάτευσης. Θα ακολουθήσουμε την κυβερνητική πολιτική. Η μεγάλη εικόνα καθορίζει τα επιμέρους". Καταλήγοντας, υπενθύμισε ότι "από το 2005 έως σήμερα έχουμε στον ΟΛΘ μεγάλη άνοδο κερδών. Είμαστε το πιο κερδοφόρο λιμάνι της χώρας".
"Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης κινδυνεύει να χάσει οριστικά το παιχνίδι από τον Πειραιά"
Από την πλευρά του, μιλώντας στην ίδια εκδήλωση, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) δρ. Κυριάκος Λουφάκης υποστήριξε, αναφερόμενος στον ΟΛΘ, ότι "δυστυχώς δεν εκμεταλλευόμαστε το λιμάνι όπως πρέπει.
Οι καθυστερήσεις στην αξιοποίηση του λιμανιού μας κάνουν να κινδυνεύουμε να χάσουμε οριστικά το παιχνίδι. Εάν ο Πειραιάς σταθεί στα πόδια του καλά, θα χάσει δύναμη το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Εάν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας βελτιωθεί και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης δεν έχει προλάβει να ενδυναμωθεί, θα χάσει οριστικά το παιχνίδι από τον Πειραιά".
Dikaiologitika
Σχόλιο oikonomia24
Αυτή τη στιγμή (και εδώ και χρόνια) δεν υπάρχει κανένα!! δρομολόγιο για οποιοδήποτε νησί στη χώρα μας .Ούτε για Σκιάθο-Σκόπελο-Αλόννησο,ούτε Κυκλάδες,ούτε πουθενά!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου