Εκατοντάδες παράπονα και καταγγελίες που αφορούν κυρίως τις τράπεζες, δέχονται καθημερινά οι καταναλωτικές οργανώσεις από καταναλωτές -μέλη τους οι οποίοι επιθυμούν να ενταχθούν στη ρύθμιση των οφειλών υπερχρεωμένων νοικοκυριών.
Ωστόσο, από την πλευρά τους οι τράπεζες επισημαίνουν ότι οι πολίτες εξυπηρετούνται κανονικά, ενώ διευκρινίζουν ότι υπήρξαν κάποια προβλήματα κατά τις πρώτες ημέρες εφαρμογής του νόμου καθώς δεν είχε ολοκληρωθεί η ενημέρωση όλου του προσωπικού που εργάζεται στις τράπεζες. Εξάλλου, αύριο (Τετάρτη) ο προϊστάμενος της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή (ΓΓΚ) Δημ. Σπυράκος θα συναντηθεί με εκπροσώπους τραπεζών και καταναλωτικών οργανώσεων προκειμένου να συζητηθεί η σωστή εφαρμογή του νόμου και να πάψουν οι αντιδικίες μεταξύ των δανειοληπτών και των τραπεζών.
Επίσης, η ΓΓΚ έθεσε την περασμένη εβδομάδα σε λειτουργία ειδική τηλεφωνική γραμμή για την παροχή πληροφοριών στους πολίτες σχετικά με την εφαρμογή του νόμου για τη ρύθμιση των οφειλών των υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων. Η τηλεφωνική γραμμή έχει τον αριθμό 80111 97367 (σ.σ.: που προκύπτει, προσθέτοντας στο 80111 τους αριθμούς που αντιστοιχούν στα γράμματα ΧΡΕΟΣ). Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9.00 έως τις 22.00 και το Σάββατο από 9.00 έως 17.00. Η κλήση επιβαρύνεται μόνο με αστική χρέωση, από οπουδήποτε στην Ελλάδα κι αν καλεί ο καταναλωτής.
ΠΗΓΗ:apogevmatini.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου