Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Η δικαιόχρηση μονόδρομος για την ευημερία

Συνέντευξη στη Νατάσσα Σπαγαδώρου

Μονόδρομο για την ευημερία και τη διαχρονικότητα κάθε επιχείρησης, αφού εγγυάται ελαχιστοποίηση του επιχειρηματικού κινδύνου, δίνοντας τη δυνατότητα σχεδόν σε όλους να γίνουν... επιχειρηματίες, αποτελεί ο θεσμός της δικαιόχρησης, τον οποίο αποφάσισε να ακολουθήσει μία ακόμη εταιρεία, η Paul Christophe, επιχείρηση γυναικείας ένδυσης.

Οι δυσκολίες τα πρώτα χρόνια καθιέρωσης του ονόματος ήταν πολλές, αλλά οι επιχειρηματίες δεν κάμφθηκαν, αποφασίζοντας να φέρουν στη χώρα μας ιταλικό και γαλλικό «αέρα», καθώς και ένα ξεχωριστό σχεδιασμό ενδυμάτων, δίνοντας έτσι στις Ελληνίδες την κομψότητα εκείνη που τους ταιριάζει και τις αναδεικνύει.

Για την πορεία της Paul Christophe και το πενταετές αναπτυξιακό πλάνο το οποίο έχουν σχεδιάσει από κοινού με την εταιρεία ανάπτυξης και συμβούλων franchise New Business, μιλάει στο «Κέρδος» ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Παύλος Καμμένος, ο οποίος μιλά, επίσης για τον θεσμό της δικαιόχρησης, τον οποίο έχει ενστερνιστεί απόλυτα η δεύτερη γενιά της επιχείρησης.
Το πλήρες κείμενο της συνέντευξης έχει ως εξής : - Κύριε Καμμένε, πώς θα χαρακτηρίζατε τη μέχρι σήμερα πορεία σας, τι δυσκολίες συναντήσατε και τι είναι αυτό που θυμάστε πιο έντονα από τα πρώτα χρόνια καθιέρωσής σας στην αγορά;

- Η εταιρεία Paul Christophe βρίσκει τις ρίζες της στα 1956, όπου και ιδρύθηκε στο Αγρίνιο από τον πατέρα μου, κ. Φώτη Καμμένο, με στόχο να δημιουργεί γυναικεία ενδύματα χρησιμοποιώντας άριστες πρώτες ύλες από το έμπειρο τεχνικό προσωπικό μας διασφαλίζοντας παράλληλα την άριστη ποιότητα των ενδυμάτων μας. Το 1962 μπήκε δυναμικά στην εταιρεία και ο αδελφός του, κ. Τάκης Καμμένος.

Για εμάς, που αποτελούμε τη δεύτερη γενιά αυτής της επιχείρησης, είναι μεγάλη η ευθύνη που φέρουμε, καθώς έχει ιδιαίτερη βαρύτητα να μεταφέρεις από γενιά σε γενιά όλη την ιστορία των 40 χρόνων της οικογενειακής αυτής επιχείρησης. Θεμέλιο λίθο της εταιρείας μας αποτελούν οι πρωτεργάτες αυτής της ιστορίας, Φώτης και Τάκης Καμμένος, που το όραμά τους για την εταιρεία Paul Christophe αποτελεί αστείρευτη πηγή έμπνευσης μέχρι και σήμερα.

Οι δυσκολίες ήταν πολλές και ιδιαίτερα τα πρώτα χρόνια της καθιέρωσης, αλλά όλες κάμφθηκαν χάρη στην αποκλειστική επιλογή υφασμάτων από Ιταλία και Γαλλία αλλά και χάρη στον ξεχωριστό σχεδιασμό των ενδυμάτων μας που εστιάζουν στις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας, της γυναίκας του Paul Christophe.
Δεν θα διαγραφούν από τη μνήμη μου οι ατέρμονες προσπάθειες για καθιέρωση τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της επιχείρησης. Προσπάθειες οι οποίες, βέβαια, απέδωσαν χάρη στην εργατικότητα των συνεργατών που έπαιρναν έναυσμα από την προσωπική προσπάθεια όλων των μελών.


- Πώς προχωράει το επιχειρηματικό σας πλάνο για τα προσεχή χρόνια;

- Οπως κάθε σύγχρονη επιχείρηση που θέλει να σέβεται τον εαυτό της, η Paul Christophe προσαρμόζει το επιχειρηματικό της πλάνο στις εξελίξεις που υπάρχουν κάθε φορά. Ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία χαρακτηρίζουν το πλάνο της Paul Christophe. Δεν είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε την παραμικρή έκπτωση στην ποιότητα των υφασμάτων και των σχεδίων μας, καθώς φροντίζουμε διαρκώς να είμαστε ένα βήμα μπροστά από τiς εξελίξεις στηn εγχώρια αλλά και διεθνή μόδα. Η διαφορά στο επιχειρηματικό μας πλάνο έγκειται στα ποσοτικά στοιχεία.

Σε συνεργασία με τη New Business θα έχουμε τη δυνατότητα παρουσίας μας στις περισσότερες πόλεις της Ελλάδας, ακολουθώντας ένα πενταετές αναπτυξιακό πλάνο δημιουργίας καταστημάτων με σύστημα franchising προσφέροντας στο πιστό μας κοινό τη δυνατότητα απόκτησης των ενδυμάτων μας στοn τόπο διαμονής τους.


- Πότε ξεκινήσατε να δραστηριοποιείστε με το franchising και π;vς βλέπετε τον θεσμό της δικαιόχρησης σήμερα στην Ελλάδα; Ποια κατά τη γνώμη σας τα πλεονεκτήματα και ποιες οι αδυναμίες του θεσμού; Πόσα σημεία μετρά σήμερα η αλυσίδα Paul Christophe;

- Η πολυετής εμπειρία και η τεχνογνωσία της New Business στη δημιουργία brand names σε ό,τι αφορά στον χώρο της ένδυσης αλλά και του αξεσουάρ, δίνει μία ξεχωριστή διάσταση στο επιχειρηματικό μοντέλο που έχει σχεδιαστεί για το δίκτυο των καταστημάτων Paul Christophe. Η εταιρεία μας ξεκίνησε στον χώρο του franchising στις αρχές του 2010 με τη New Business, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες δημιουργίας και ανάπτυξης δικτύων franchising στην Ελλάδα. Ο θεσμός της δικαιόχρησης αποτελεί αναμφισβήτητα μονόδρομο για την ευημερία και τη διαχρονικότητα κάθε επιχείρησης, καθώς εγγυάται ελαχιστοποίηση του επιχειρηματικού κινδύνου και δίνει τη δυνατότητα σε όλους αφενός να αναπτύξουν (franchisors) αφετέρου να αποκτήσουν (franchisees) τη δική τους επιχείρηση. Μολονότι, νεοεισερχόμενη στο franchise η εταιρεία Paul Christophe αριθμεί μέχρι και σήμερα τρία καταστήματα franchise.


- Τι προσδοκά περισσότερο η Paul Christophe από την εφαρμογή της δικαιόχρησης; Κέρδη, φήμη, συνεπή επιχειρηματική στρατηγική;

- Από τις αρχές του 2010, η Paul Christophe υιοθέτησε ως επιχειρησιακή στρατηγική το franchise. Οι προσδοκίες όλων εστιάζονται στη διατήρηση αλλά και στην επέκταση του brand name Paul Christophe στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Οι πωλήσεις, άλλωστε, της εταιρείας σε Κύπρο, Τσεχία και Μάλτα μας καθιστούν συνώνυμο της γυναικείας ένδυσης και εκτός συνόρων καλύπτοντας την ανάγκη της εταιρείας για φήμη και αναγνωρισιμότητα. Παράλληλα, στόχος είναι η δημιουργία επιτυχημένων spots στις περισσότερες μεγάλες πόλεις της χώρας μας, έτσι ώστε οι πιστές μας πελάτισσες να βρίσκουν και να επιλέγουν τα ρούχα μας στον χώρο της διαμονής τους και κατά συνέπεια να οδηγηθούμε στην περαιτέρω ευημερία της επιχείρησής μας.


- Με ποια κριτήρια έχετε αποφασίσει να επιλέγετε τους franchisees σας;

- Βασικό στοιχείο για εμάς αποτελεί το όραμα. Σε συνεργασία με τη New Business έχει δημιουργηθεί συγκεκριμένο μοντέλο επιλογής και αξιολόγησης των συνεργατών franchisees μας που εισέρχονται στους κόλπους της οικογένειας Paul Christophe. Οι συνεργάτες μας, franchisees, πρέπει να ενστερνιστούν τη βασική επιχειρηματική μας φιλοσοφία, η οποία συνίσταται στους κάτωθι πυλώνες:

- Αγάπη στο ρούχο Paul Christophe

- Σημασία στη λεπτομέρεια για κομψότητα και καλαισθησία

- Εργατικότητα

- Φιλοδοξία

- Eμφαση στις ανάγκες της κάθε πελάτισσας (πελατοκεντρική αντίληψη)

- Oρεξη για δημιουργία

Εάν πληροί τις προαναφερόμενες προϋποθέσεις, είναι βέβαιο ότι με τη δική μας βοήθεια και αρωγή και υποστήριξη της New Business θα πετύχουμε τον στόχο μας.


- Ποια είναι η φιλοσοφία σας με μία φράση;

- Paul Christophe : Η αναπόσπαστη πολυτέλεια στην καθημερινότητα κάθε γυναίκας.


- Πώς βλέπετε, τέλος, τον ανταγωνισμό και τι γεύση σας αφήνει; Τι σας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές σας και ποιο είναι το δυνατό σας «χαρτί»;

- Τα δείγματα γραφής που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα η Paul Christophe είναι αυτά που υπογραμμίζουν την αξιοπρεπή παρουσία της εταιρίας έναντι του ανταγωνισμού. Ο διαρκής και έντονος ανταγωνισμός που κυριαρχεί στον τομέα της γυναικείας ένδυσης είναι αυτός που αναδεικνύει ακόμα περισσότερο την ποιότητα των υφασμάτων και την αριστοτεχνική ραφή μας. Στοιχεία που μας καθιστούν απαραίτητο συστατικό της καθημερινής εμφάνισης κάθε σύγχρονης γυναίκας. Αυτό το τελευταίο χαρακτηριστικό είναι και το αδιαφιλονίκητο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα, το γεγονός δηλαδή ότι είμαστε η πρώτη επιλογή στο γυναικείο ντύσιμο για κομψότητα στην καθημερινότητα.

ΠΗΓΗ:kerdos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου