Η νέα τάση στο χώρο των αλυσίδων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών
ειδών θέλει μεγαλύτερα καταστήματα.
Τουλάχιστον αυτό προκύπτει από τις κινήσεις των περισσότερων αλυσίδων, οι οποίες τους τελευταίους μήνες επιδίδονται σε συνεχείς κινήσεις αναβάθμισης και ανανέωσης των
καταστημάτων τους.
Είναι χαρακτηριστικό πως η Γερμανός άνοιξε κατάστημα στη Γλυφάδα με αξιοποιήσιμο χώρο της τάξεως άνω των 400 τ.μ., σχεδόν διπλάσιο από το κατάστημα της στο The Mall Athens που ήταν μέχρι πρότινος το μεγαλύτερο του δικτύου.
Συν ότι ο μέσος όρος του εμβαδού των καταστημάτων της αλυσίδας κινείται πλέον σε επίπεδα άνω των 60 τ.μ. έχοντας προχωρήσει σε μετακινήσεις καταστημάτων σε πολλές πόλεις της Ελλάδας.
Επιπλέον, στις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας τα καταστήματα Γερμανός έχουν φθάσει να κινούνται πλέον στα επίπεδα των 150 τ.μ.
Αντίστοιχα, στη Vodafone προχώρησαν στην «μετατόπιση» των δύο καταστημάτων τους στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης αντίστοιχα με προφανή σκοπό να έχουν μεγαλύτερο εμβαδόν. Και οι πληροφορίες μας λένε ότι και σε αρκετές μεγάλες πόλεις της χώρας, οι άνθρωποι της Vodafone αναζητούν μεγαλύτερα σημεία προκειμένου να «μετακινήσουν» τα εκεί καταστήματα τους.
Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στον Κωτσόβολο, ο οποίος υλοποιεί ένα τεράστιο πρόγραμμα ανακαίνισης όλων των καταστημάτων του, τα οποία ήταν βέβαια ήδη αρκετά μεγάλα. Συν το Πλαίσιο, το οποίο, λόγω και της επικείμενης εισόδου τους στις λευκές συσκευές, θέλει να επεκτείνει τους χώρους τους.
Το σημείο – κλειδί και ο κύριος λόγος που οι αλυσίδες τεχνολογίας επιδιώκουν να έχουν μεγαλύτερους χώρους είναι προκειμένου να προσφέρουν μία καλύτερη εμπειρία στους πελάτες τους.
Από τη στιγμή που οι πωλήσεις μέσω Internet παρουσιάζονται αρκετά ενισχυμένες και όλο και περισσότεροι καταναλωτές αγοράζουν online, θα πρέπει να τους δώσεις κάποιο κίνητρο προκειμένου να έρθουν και να αγοράσουν από ένα φυσικό κατάστημα. Η δυνατότητα να δοκιμάσουν προϊόντα και εφαρμογές είναι ένα τέτοιο κίνητρο. Αλλά για να μπορέσεις να προσφέρει αυτή την εμπειρία χρειάζεσαι χώρο.
Αντίστοιχα, ο επιπλέον χώρος είναι απαραίτητος για πρόσθετες υπηρεσίες όπως είναι τα service αλλά και για να έχεις περισσότερο προϊόντα προς διάθεση. Ένα από τα παράπονα πολλών καταναλωτών προς τα καταστήματα τύπου Γερμανός και Vodafone είναι πως δεν διαθέτουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων.
Ή τουλάχιστον δεν είναι αντίστοιχη με εκείνη που βρίσκεις στο Pubic, τον Κωτσόβολο ή το Πλαίσιο.
Λογικό από τη μία πλευρά δεδομένου ότι τα καταστήματα Γερμανός και Vodafone είναι πιο μικρά, αλλά πολλές φορές αυτό δεν αποτελεί ικανοποιητική δικαιολογία για τους πελάτες.
Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να τονισθεί ότι όλα δείχνουν πως τα καταστήματα θα συνεχίσουν να υφίστανται.
Και θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν και σημαντικό ρόλο στις καταναλωτικές συνήθειες μας. Μπορεί να αλλάξουν αλλά θα συνεχίσουν να υπάρχουν.
Το πιθανότερο είναι να κινηθούν περισσότερο προς τον τομέα της παροχής εμπειριών και εξυπηρέτησης των πελατών αλλά σε κάθε περίπτωση ο ρόλος τους θα είναι καίριος στις αγορές των καταναλωτών.
banks.com.gr
Τουλάχιστον αυτό προκύπτει από τις κινήσεις των περισσότερων αλυσίδων, οι οποίες τους τελευταίους μήνες επιδίδονται σε συνεχείς κινήσεις αναβάθμισης και ανανέωσης των
καταστημάτων τους.
Είναι χαρακτηριστικό πως η Γερμανός άνοιξε κατάστημα στη Γλυφάδα με αξιοποιήσιμο χώρο της τάξεως άνω των 400 τ.μ., σχεδόν διπλάσιο από το κατάστημα της στο The Mall Athens που ήταν μέχρι πρότινος το μεγαλύτερο του δικτύου.
Συν ότι ο μέσος όρος του εμβαδού των καταστημάτων της αλυσίδας κινείται πλέον σε επίπεδα άνω των 60 τ.μ. έχοντας προχωρήσει σε μετακινήσεις καταστημάτων σε πολλές πόλεις της Ελλάδας.
Επιπλέον, στις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας τα καταστήματα Γερμανός έχουν φθάσει να κινούνται πλέον στα επίπεδα των 150 τ.μ.
Αντίστοιχα, στη Vodafone προχώρησαν στην «μετατόπιση» των δύο καταστημάτων τους στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης αντίστοιχα με προφανή σκοπό να έχουν μεγαλύτερο εμβαδόν. Και οι πληροφορίες μας λένε ότι και σε αρκετές μεγάλες πόλεις της χώρας, οι άνθρωποι της Vodafone αναζητούν μεγαλύτερα σημεία προκειμένου να «μετακινήσουν» τα εκεί καταστήματα τους.
Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στον Κωτσόβολο, ο οποίος υλοποιεί ένα τεράστιο πρόγραμμα ανακαίνισης όλων των καταστημάτων του, τα οποία ήταν βέβαια ήδη αρκετά μεγάλα. Συν το Πλαίσιο, το οποίο, λόγω και της επικείμενης εισόδου τους στις λευκές συσκευές, θέλει να επεκτείνει τους χώρους τους.
Το σημείο – κλειδί και ο κύριος λόγος που οι αλυσίδες τεχνολογίας επιδιώκουν να έχουν μεγαλύτερους χώρους είναι προκειμένου να προσφέρουν μία καλύτερη εμπειρία στους πελάτες τους.
Από τη στιγμή που οι πωλήσεις μέσω Internet παρουσιάζονται αρκετά ενισχυμένες και όλο και περισσότεροι καταναλωτές αγοράζουν online, θα πρέπει να τους δώσεις κάποιο κίνητρο προκειμένου να έρθουν και να αγοράσουν από ένα φυσικό κατάστημα. Η δυνατότητα να δοκιμάσουν προϊόντα και εφαρμογές είναι ένα τέτοιο κίνητρο. Αλλά για να μπορέσεις να προσφέρει αυτή την εμπειρία χρειάζεσαι χώρο.
Αντίστοιχα, ο επιπλέον χώρος είναι απαραίτητος για πρόσθετες υπηρεσίες όπως είναι τα service αλλά και για να έχεις περισσότερο προϊόντα προς διάθεση. Ένα από τα παράπονα πολλών καταναλωτών προς τα καταστήματα τύπου Γερμανός και Vodafone είναι πως δεν διαθέτουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων.
Ή τουλάχιστον δεν είναι αντίστοιχη με εκείνη που βρίσκεις στο Pubic, τον Κωτσόβολο ή το Πλαίσιο.
Λογικό από τη μία πλευρά δεδομένου ότι τα καταστήματα Γερμανός και Vodafone είναι πιο μικρά, αλλά πολλές φορές αυτό δεν αποτελεί ικανοποιητική δικαιολογία για τους πελάτες.
Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να τονισθεί ότι όλα δείχνουν πως τα καταστήματα θα συνεχίσουν να υφίστανται.
Και θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν και σημαντικό ρόλο στις καταναλωτικές συνήθειες μας. Μπορεί να αλλάξουν αλλά θα συνεχίσουν να υπάρχουν.
Το πιθανότερο είναι να κινηθούν περισσότερο προς τον τομέα της παροχής εμπειριών και εξυπηρέτησης των πελατών αλλά σε κάθε περίπτωση ο ρόλος τους θα είναι καίριος στις αγορές των καταναλωτών.
banks.com.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου