Μόλις το 41% των Αμερικανών εμπιστεύεται τις πρακτικές του
διαδικτυακού κολοσσού σε θέματα προσωπικών δεδομένων – Πάνω από το 60% η
εμπιστοσύνη στις άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες – Η Facebook απειλείται με πρόστιμο-μαμούθ ύψους 2 τρισ. δολαρίων!
Το ένα πλήγμα μετά το άλλο δέχεται το brand name της
μεγαλύτερης εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο.
Όπως καταδεικνύει σχετική έρευνα του Reuters, η εμπιστοσύνη των Αμερικανών στη Facebook έχει καταρρεύσει μετά και το τελευταίο σκάνδαλο της Cambridge Analytica, η οποία χρησιμοποίησε αυθαίρετα τα προσωπικά δεδομένα 50 εκατομμυρίων χρηστών του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση μόνο το 41% των Αμερικανών εμπιστεύονται το Facebook ότι τηρεί τους νόμους περί απορρήτου προσωπικών δεδομένων των ΗΠΑ, πολύ λιγότερο από άλλες εταιρείες τεχνολογίας που είναι γνωστό ότι συγκεντρώνουν δεδομένα χρηστών.
Το 66% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι εμπιστεύονται την Amazon, το 62% την Google και το 60% τη Microsoft. Apple και Yahoo ήταν επίσης μπροστά από το Facebook στο θέμα της εμπιστοσύνης των χρηστών.
Ο ιδρυτής της εταιρείας Μαρκ ζούκερμπεργκ ζήτησε δημόσια συγγνώμη, ωστόσο αυτό δε φαίνεται να έχει αλλάξει πολλά.
Κρίνοντας από τα ευρήματα της δημοσκόπησης, το κοινωνικό δίκτυο έχει σίγουρα πολύ σοβαρή δουλειά να πραγματοποιήσει προκειμένου να κερδίσει εκ νέου την εμπιστοσύνη των χρηστών του.
Ωστόσο το θέμα της εμπιστοσύνης των χρηστών δεν είναι ο μοναδικός πονοκέφαλος για το Facebook.
Η αμερικανική Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) δήλωσε ότι διερευνά το Facebook για να διαπιστώσει εάν «απέτυχε» να προστατεύσει το απόρρητο των χρηστών του.
Σύμφωνα με πρώην αξιωματούχους της FTC, το κοινωνικό δίκτυο θα μπορούσε να υποστεί μεγάλες ποινές, εάν διαπιστωθεί είτε ότι παραβίασε ή ότι δεν συμμορφώθηκε με το διάταγμα περί συναίνεσης που συμφώνησε το 2011.
Τα πρόστιμα θα μπορούσαν να ανέλθουν σε 40.000 δολάρια ανά παραβίαση και θεωρητικά το συνολικό ποσό των προστίμων θα μπορούσε να εκτιναχθεί στα 2 τρισ. δολάρια!
Το ένα πλήγμα μετά το άλλο δέχεται το brand name της
μεγαλύτερης εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο.
Όπως καταδεικνύει σχετική έρευνα του Reuters, η εμπιστοσύνη των Αμερικανών στη Facebook έχει καταρρεύσει μετά και το τελευταίο σκάνδαλο της Cambridge Analytica, η οποία χρησιμοποίησε αυθαίρετα τα προσωπικά δεδομένα 50 εκατομμυρίων χρηστών του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση μόνο το 41% των Αμερικανών εμπιστεύονται το Facebook ότι τηρεί τους νόμους περί απορρήτου προσωπικών δεδομένων των ΗΠΑ, πολύ λιγότερο από άλλες εταιρείες τεχνολογίας που είναι γνωστό ότι συγκεντρώνουν δεδομένα χρηστών.
Το 66% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι εμπιστεύονται την Amazon, το 62% την Google και το 60% τη Microsoft. Apple και Yahoo ήταν επίσης μπροστά από το Facebook στο θέμα της εμπιστοσύνης των χρηστών.
Ο ιδρυτής της εταιρείας Μαρκ ζούκερμπεργκ ζήτησε δημόσια συγγνώμη, ωστόσο αυτό δε φαίνεται να έχει αλλάξει πολλά.
Κρίνοντας από τα ευρήματα της δημοσκόπησης, το κοινωνικό δίκτυο έχει σίγουρα πολύ σοβαρή δουλειά να πραγματοποιήσει προκειμένου να κερδίσει εκ νέου την εμπιστοσύνη των χρηστών του.
Ωστόσο το θέμα της εμπιστοσύνης των χρηστών δεν είναι ο μοναδικός πονοκέφαλος για το Facebook.
Η αμερικανική Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) δήλωσε ότι διερευνά το Facebook για να διαπιστώσει εάν «απέτυχε» να προστατεύσει το απόρρητο των χρηστών του.
Σύμφωνα με πρώην αξιωματούχους της FTC, το κοινωνικό δίκτυο θα μπορούσε να υποστεί μεγάλες ποινές, εάν διαπιστωθεί είτε ότι παραβίασε ή ότι δεν συμμορφώθηκε με το διάταγμα περί συναίνεσης που συμφώνησε το 2011.
Τα πρόστιμα θα μπορούσαν να ανέλθουν σε 40.000 δολάρια ανά παραβίαση και θεωρητικά το συνολικό ποσό των προστίμων θα μπορούσε να εκτιναχθεί στα 2 τρισ. δολάρια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου