Επτά μήνες μετά το «μαύρο» στο ΜΕGΑ και ύστερα από απαιτητικές
διαδικασίες αλλά και έντονο πολιτικό παρασκήνιο, η ταινιοθήκη του
τηλεοπτικού σταθμού βγαίνει σε πλειστηριασμό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Grant Thornton και οι δικηγόροι που έχουν αναλάβει την εκκαθάριση της Τηλέτυπος Α.Ε. ολοκλήρωσαν τις απαραίτητες ενέργειες και ο
πλειστηριασμός προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί μέσα στον μήνα.
Ολα μάλιστα δείχνουν ότι ο διαγωνισμός θα εξελιχθεί σε μονομαχία κορυφής, καθώς για την ταινιοθήκη θα συγκρουστούν τέσσερις από τους πλουσιότερους Ελληνες.
Η Grant Thornton που οργανώνει και θα διεξαγάγει τον διαγωνισμό, βλέποντας τα διαδικαστικά ζητήματα να ωριμάζουν αλλά και την επιτάχυνση των πολιτικών εξελίξεων, προχώρησε σε διερεύνηση της αγοράς η οποία κατέγραψε εντυπωσιακά ισχυρό ενδιαφέρον.
Κατά πληροφορίες, πρόθεση να καταθέσουν οικονομική προσφορά έχουν ο ιδιοκτήτης του ΟΝΕ TV Βαγγέλης Μαρινάκης, το αφεντικό του ΣΚΑΪ Γιάννης Αλαφούζος, o Γιάννης Βαρδινογιάννης που ελέγχει τα κανάλια ALPHA και STAR και ο Ιβάν Σαββίδης του OPEN.
Πιθανόν να υπάρξουν και άλλοι ενδιαφερόμενοι, αλλά είναι βέβαιο ότι οι τέσσερις συγκεκριμένοι αρκούν για να προσφέρουν στον διαγωνισμό πολλές συγκινήσεις.
Η ταινιοθήκη του ΜΕGA είναι το ιερό δισκοπότηρο του ελληνικού τηλεοπτικού τοπίου, καθώς το μεγάλο κανάλι στα 29 χρόνια λειτουργίας του είχε δαπανήσει 990 εκατ. για πρωτότυπες ψυχαγωγικές παραγωγές και ενημέρωση. Η αξία της ταινιοθήκης είναι αδιαμφισβήτητη, αλλά ταυτόχρονα δύσκολο να αποτιμηθεί. Υπενθυμίζεται ότι το MEGA, προτού σταματήσει να εκπέμπει στις 28 Οκτωβρίου 2018, λειτουργούσε σχεδόν για δύο χρόνια χωρίς πρόγραμμα, προβάλλοντας επαναλήψεις από την ταινιοθήκη του. Ωστόσο κατάφερε να στέκεται ανταγωνιστικά απέναντι στους άλλους σταθμούς και μάλιστα κάποιες φορές με ποσοστά τηλεθέασης που έφταναν έως και 20%.
Το μοναδικό ενδεικτικό μέγεθος που έχει η Grant Thornton και οι πιστώτριες τράπεζες για την αξία της ταινιοθήκης προέρχεται από την προσφορά ύψους 30 εκατ. ευρώ που είχε καταθέσει στο παρελθόν ο Β. Μαρινάκης.
Παραμένει όμως ένα ενδεικτικό μέγεθος, καθώς η ταινιοθήκη θα πρέπει να αποτιμηθεί με βάση τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα στην αγορά και ταυτόχρονα να σταθμιστεί με άλλες επιχειρηματικές συμφωνίες που έγιναν στον κλάδο, όπως ότι ο ΑLPHA πέρασε στον έλεγχο της οικογένειας Βαρδινογιάννη για περίπου 30 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις διεκδικητές της κληρονομιάς του MEGA που έχουν σημαντική οικονομική επιφάνεια και ο καθένας για διαφορετικούς λόγους έχει ζωηρό ενδιαφέρον και ισχυρά κίνητρα να την αποκτήσει.
Η συνεργασία του Γ. Αλαφούζου με τον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ιλιτζαλί φαίνεται πως έχει κάνει τον κύκλο της και πλέον η έμφαση στο πρόγραμμα του ΣΚΑΪ στρέφεται προς τη μυθοπλασία.
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης, αν αποκτήσει την ταινιοθήκη σε συνδυασμό με την υπάρχουσα υποδομή του ΟΝΕ, θα διαθέτει έναν έτοιμο σταθμό μόλις δοθεί η άδεια.
Ο Ιβάν Σαββίδης θα αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το ΟΡΕΝ καθώς οι επιδόσεις του καναλιού στον τομέα της μυθοπλασίας υστερούν, ενώ ο Γ. Βαρδινογιάννης θα έχει κάνει μια επένδυση που θα τροφοδοτεί για πολλά χρόνια τα προγράμματα των ΑLPHA και STAR.
Επιπλέον, φέτος η χρονιά συνολικά εξελίσσεται άσχημα για τη διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση, τάση που φαίνεται ότι θα ενταθεί τους καλοκαιρινούς μήνες. Αν ένας σταθμός αποκτήσει την ταινιοθήκη, οι ζημίες του καλοκαιριού θα περιοριστούν και επιπλέον δημιουργείται δυναμική για την υποδοχή του νέου προγράμματος το φθινόπωρο.
Εκτός από την ταινιοθήκη, η Grant Thornton στον διαγωνισμό θα βγάλει το σήμα του MEGA CHANNEL και το αρχειακό υλικό, δηλαδή δελτία ειδήσεων, συνεντεύξεις προσωπικοτήτων, δημοσιογραφικές εκπομπές κ.λπ.
Για να φτάσουμε στον διαγωνισμό του Ιουνίου προηγήθηκε ένας μαραθώνιος γραφειοκρατικών ταλαιπωριών και όχι μόνο. Στην αγορά είναι κοινό μυστικό ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ πίεζε προς κάθε κατεύθυνση προκειμένου η ταινιοθήκη και το αρχείο του ΜΕGA να μην καταλήξουν σε επιχειρηματίες που ήταν ικανοί να επιτύχουν τη «νεκρανάσταση» του ΜEGA σε μια νεότερη -αλλά εξίσου ενοχλητική- εκδοχή.
Οι κυβερνητικές προθέσεις μην τυχόν «κακοπέσει» η κληρονομιά του Μεγάλου Καναλιού λέγεται ότι πυροδότησαν και διάφορα σχέδια που κατά καιρούς κυκλοφόρησαν, όπως η μακροχρόνια ενοικίαση της ταινιοθήκης ή το δυνητικό ενδιαφέρον που εξέφρασε πριν από λίγους μήνες ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ.
Χρειάστηκε όμως να ξεπεραστούν και ουσιαστικά προβλήματα. Οταν έκλεισε το ΜΕGA, οι τράπεζες δεν γνώριζαν με σαφήνεια και ακρίβεια πού φυλάσσονταν, πώς είχαν διασφαλιστεί κ.λπ. αρχειακό υλικό και ταινιοθήκη. Επρεπε να εντοπιστεί, να καταγραφεί αναλυτικά, να πιστοποιηθεί νομικά η κυριότητα, να αποσαφηνιστούν κατά περίπτωση οι όροι της πνευματικής ιδιοκτησίας των δημιουργών, να επανακατοχυρωθούν δικαιώματα από νέες προβολές κ.λπ.
Ολες οι απαραίτητες ενέργειες ολοκληρώθηκαν από την Grant Thornton και τους νομικούς συνεργάτες και υπάρχουν βάσιμες προσδοκίες ότι το τίμημα του διαγωνισμού θα υπερκαλύψει τις απομένουσες δανειακές υποχρεώσεις της Τηλέτυπος ώστε οι τράπεζες να ανακτήσουν το σύνολο των κεφαλαίων τους.
Το πολυτιμότερο τηλεοπτικό λάφυρο
Η ταινιοθήκη του MEGA είναι το σύγχρονο μήλον της Εριδος μεταξύ των καναλαρχών. Και ποιος δεν θα ήθελε ένα τέτοιο όπλο στην τηλεοπτική φαρέτρα του με καλογυρισμένα και αγαπητά στο κοινό σίριαλ; Αλλωστε οι σειρές του MEGA έχουν αποδείξει ότι μπορούν πολύ εύκολα να ανταγωνιστούν, αλλά και να νικήσουν στο άκρως απαιτητικό πεδίο της μυθοπλασίας τις πιο φρέσκες παραγωγές, αλλά και τις ακριβοπληρωμένες εκπομπές.
Σε πολλές ζώνες η επαναληπτική προβολή των σειρών του χτύπαγε πρωτιά τα τελευταία χρόνια.
Με υψηλά ποσοστά στο δυναμικό κοινό 18-44, ο σταθμός νικούσε τους ισχυρούς αντιπάλους του και γι’ αυτό οι σειρές του ήταν πάντοτε το πιο πολύτιμο λάφυρο για όλους όσοι έβλεπαν το κανάλι να βυθίζεται εγκαταλελειμμένο…
Η περίφημη ταινιοθήκη περιλαμβάνει πολλές εκατοντάδες παραγωγές.
Από ιδρύσεως του καναλιού, η ομάδα προγράμματος είχε επενδύσει στην παραγωγή σειρών και γι’ αυτό πέτυχε υψηλή τηλεθέαση. Εχοντας την καλύτερη ομάδα στη μυθοπλασία σε επίπεδο σεναρίων, σκηνοθεσίας και παραγωγής, αλλά και με κερασάκι το δυνατό καστ, οι περισσότερες σειρές πετύχαιναν υψηλή τηλεθέαση ακόμη και στην εικοστή επανάληψη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, μεταξύ άλλων, τα πιο επιτυχημένα σίριαλ προβλήθηκαν από τη συχνότητα του MEGA.
Η λίστα είναι πολύ μεγάλη και ενδεικτικά θα μπορούσαν να αναφερθούν αυτά τα οποία άφησαν τα πιο ισχυρά ίχνη στην πορεία της ιδιωτικής τηλεόρασης: «Απαράδεκτοι», «Αναστασία», «Ντόλτσε Βίτα», «Ψίθυροι καρδιάς», «Δύο ξένοι», «Είσαι το ταίρι μου», «Κλείσε τα μάτια», «Στο παρά πέντε», «50 – 50», «Το Νησί», «Ευτυχισμένοι μαζί», «Λόγω τιμής», «Το ρετιρέ», «Οι Τρεις Χάριτες», «Το δις εξαμαρτείν», «Σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς», «Περί ανέμων και υδάτων», «Σαββατογεννημένες», «Τι ψυχή θα παραδώσεις, μωρή», «Το κόκκινο δωμάτιο», «Η πολυκατοικία», «Δέκα λεπτά κήρυγμα», «Χάι Ροκ», «Αέρινες σιωπές», «Λαβ Σόρρυ», «Επτά θανάσιμες πεθερές», «Κάτω Παρτάλι», «Η Αίθουσα του Θρόνου», «Μαύρα μεσάνυχτα», «Εμείς κι εμείς», «Λατρεμένοι μου γείτονες», «Οι Αυθαίρετοι», «Το σημάδι του έρωτα», «Λένη», «Γυναίκες», «Τα μυστικά της Εδέμ», «Οι φρουροί της Αχαΐας», «Αφρικα», «Η ζωή μας μια βόλτα», «Να με προσέχεις», «Κλείσε τα μάτια», «Βέρα στο δεξί», «Οι μικρομεσαίοι», «Μάνα είναι μόνο μία», «Κάτι τρέχει με τους δίπλα».
Ο κατάλογος σχεδόν δεν έχει τέλος.
Ενδεικτικά αυτοί είναι οι πιο δημοφιλείς τίτλοι και αφορούν σειρές που έγραψαν ιστορία με συνδυασμό συντελεστών και κατέληξαν σε εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Οι σειρές αυτές ήταν το αποτέλεσμα μιας πολύ καλής εξίσωσης, της οποίας τα μέλη ήταν και παραμένουν σημαντικά.
Για παράδειγμα, σχεδόν όλες οι σειρές της Μιρέλλας Παπαοικονόμου, των Μιχάλη Ρέππα – Θανάση Παπαθανασίου, αλλά και οι Αλέξανδρος Ρήγας – Δημήτρης Αποστόλου, Χριστόφορος Παπακαλιάτης, Κάκια Ιγερινού, Πάνος Αμαραντίδης, Βασίλης Θωμόπουλος, Ελενα Ακρίτα συνεργάστηκαν με το πιο ισχυρό δίδυμο στον τομέα της παραγωγής ελληνικών σίριαλ, τον Πέτρο Μπούτο και τον Λοΐζο Ξενόπουλο, που είχαν τη μαγική συνταγή της επιτυχίας.
Με παραγωγούς τον Νίκο Χριστοφόρου, τον Νίνο Ελματζιόγλου, τον Γιώργο Καραγιάννη και άλλους πολλούς.
Από τις σειρές πέρασαν φυσικά όλα τα μεγάλα ονόματα ηθοποιών, αλλά πολλοί ήταν και αυτοί που γνώρισαν επιτυχία λόγω της συμμετοχής τους στις συγκεκριμένες σειρές όπως οι Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Αλκις Κούρκουλος, Μυρτώ Αλικάκη, Χριστόφορος Παπακαλιάτης, Απόστολος Γκλέτσος, Μαριάννα Τουμασάτου, Αλέξανδρος Σταύρου, Μαρία Καβογιάννη, Βίκυ Σταυροπούλου, Αλέξης Γεωργούλης, Βίκυ Βολιώτη, Γιώργος Πυρπασόπουλος, Αιμίλιος Χειλάκης, Γιώργος Καπουτζίδης, Γιώργος Χρυσοστόμου και πάρα πολλοί άλλοι.
Εξασφαλίζοντας ένα κανάλι την ταινιοθήκη του MEGA εκτός από καλό υλικό πετυχαίνει διψήφια τηλεθέαση, κάλυψη κενών προγράμματος κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και του Σαββατοκύριακου, αλλά κυρίως των μη εμπορικών ζωνών χωρίς να χρειάζεται να επενδύσει σε νέες παραγωγές καθώς διαθέτει υλικό που θα φέρει εξασφαλισμένα θετικά αποτελέσματα.
protothema.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Grant Thornton και οι δικηγόροι που έχουν αναλάβει την εκκαθάριση της Τηλέτυπος Α.Ε. ολοκλήρωσαν τις απαραίτητες ενέργειες και ο
πλειστηριασμός προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί μέσα στον μήνα.
Ολα μάλιστα δείχνουν ότι ο διαγωνισμός θα εξελιχθεί σε μονομαχία κορυφής, καθώς για την ταινιοθήκη θα συγκρουστούν τέσσερις από τους πλουσιότερους Ελληνες.
Η Grant Thornton που οργανώνει και θα διεξαγάγει τον διαγωνισμό, βλέποντας τα διαδικαστικά ζητήματα να ωριμάζουν αλλά και την επιτάχυνση των πολιτικών εξελίξεων, προχώρησε σε διερεύνηση της αγοράς η οποία κατέγραψε εντυπωσιακά ισχυρό ενδιαφέρον.
Κατά πληροφορίες, πρόθεση να καταθέσουν οικονομική προσφορά έχουν ο ιδιοκτήτης του ΟΝΕ TV Βαγγέλης Μαρινάκης, το αφεντικό του ΣΚΑΪ Γιάννης Αλαφούζος, o Γιάννης Βαρδινογιάννης που ελέγχει τα κανάλια ALPHA και STAR και ο Ιβάν Σαββίδης του OPEN.
Πιθανόν να υπάρξουν και άλλοι ενδιαφερόμενοι, αλλά είναι βέβαιο ότι οι τέσσερις συγκεκριμένοι αρκούν για να προσφέρουν στον διαγωνισμό πολλές συγκινήσεις.
Η ταινιοθήκη του ΜΕGA είναι το ιερό δισκοπότηρο του ελληνικού τηλεοπτικού τοπίου, καθώς το μεγάλο κανάλι στα 29 χρόνια λειτουργίας του είχε δαπανήσει 990 εκατ. για πρωτότυπες ψυχαγωγικές παραγωγές και ενημέρωση. Η αξία της ταινιοθήκης είναι αδιαμφισβήτητη, αλλά ταυτόχρονα δύσκολο να αποτιμηθεί. Υπενθυμίζεται ότι το MEGA, προτού σταματήσει να εκπέμπει στις 28 Οκτωβρίου 2018, λειτουργούσε σχεδόν για δύο χρόνια χωρίς πρόγραμμα, προβάλλοντας επαναλήψεις από την ταινιοθήκη του. Ωστόσο κατάφερε να στέκεται ανταγωνιστικά απέναντι στους άλλους σταθμούς και μάλιστα κάποιες φορές με ποσοστά τηλεθέασης που έφταναν έως και 20%.
Το μοναδικό ενδεικτικό μέγεθος που έχει η Grant Thornton και οι πιστώτριες τράπεζες για την αξία της ταινιοθήκης προέρχεται από την προσφορά ύψους 30 εκατ. ευρώ που είχε καταθέσει στο παρελθόν ο Β. Μαρινάκης.
Παραμένει όμως ένα ενδεικτικό μέγεθος, καθώς η ταινιοθήκη θα πρέπει να αποτιμηθεί με βάση τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα στην αγορά και ταυτόχρονα να σταθμιστεί με άλλες επιχειρηματικές συμφωνίες που έγιναν στον κλάδο, όπως ότι ο ΑLPHA πέρασε στον έλεγχο της οικογένειας Βαρδινογιάννη για περίπου 30 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις διεκδικητές της κληρονομιάς του MEGA που έχουν σημαντική οικονομική επιφάνεια και ο καθένας για διαφορετικούς λόγους έχει ζωηρό ενδιαφέρον και ισχυρά κίνητρα να την αποκτήσει.
Η συνεργασία του Γ. Αλαφούζου με τον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ιλιτζαλί φαίνεται πως έχει κάνει τον κύκλο της και πλέον η έμφαση στο πρόγραμμα του ΣΚΑΪ στρέφεται προς τη μυθοπλασία.
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης, αν αποκτήσει την ταινιοθήκη σε συνδυασμό με την υπάρχουσα υποδομή του ΟΝΕ, θα διαθέτει έναν έτοιμο σταθμό μόλις δοθεί η άδεια.
Ο Ιβάν Σαββίδης θα αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το ΟΡΕΝ καθώς οι επιδόσεις του καναλιού στον τομέα της μυθοπλασίας υστερούν, ενώ ο Γ. Βαρδινογιάννης θα έχει κάνει μια επένδυση που θα τροφοδοτεί για πολλά χρόνια τα προγράμματα των ΑLPHA και STAR.
Επιπλέον, φέτος η χρονιά συνολικά εξελίσσεται άσχημα για τη διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση, τάση που φαίνεται ότι θα ενταθεί τους καλοκαιρινούς μήνες. Αν ένας σταθμός αποκτήσει την ταινιοθήκη, οι ζημίες του καλοκαιριού θα περιοριστούν και επιπλέον δημιουργείται δυναμική για την υποδοχή του νέου προγράμματος το φθινόπωρο.
Εκτός από την ταινιοθήκη, η Grant Thornton στον διαγωνισμό θα βγάλει το σήμα του MEGA CHANNEL και το αρχειακό υλικό, δηλαδή δελτία ειδήσεων, συνεντεύξεις προσωπικοτήτων, δημοσιογραφικές εκπομπές κ.λπ.
Για να φτάσουμε στον διαγωνισμό του Ιουνίου προηγήθηκε ένας μαραθώνιος γραφειοκρατικών ταλαιπωριών και όχι μόνο. Στην αγορά είναι κοινό μυστικό ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ πίεζε προς κάθε κατεύθυνση προκειμένου η ταινιοθήκη και το αρχείο του ΜΕGA να μην καταλήξουν σε επιχειρηματίες που ήταν ικανοί να επιτύχουν τη «νεκρανάσταση» του ΜEGA σε μια νεότερη -αλλά εξίσου ενοχλητική- εκδοχή.
Οι κυβερνητικές προθέσεις μην τυχόν «κακοπέσει» η κληρονομιά του Μεγάλου Καναλιού λέγεται ότι πυροδότησαν και διάφορα σχέδια που κατά καιρούς κυκλοφόρησαν, όπως η μακροχρόνια ενοικίαση της ταινιοθήκης ή το δυνητικό ενδιαφέρον που εξέφρασε πριν από λίγους μήνες ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ.
Χρειάστηκε όμως να ξεπεραστούν και ουσιαστικά προβλήματα. Οταν έκλεισε το ΜΕGA, οι τράπεζες δεν γνώριζαν με σαφήνεια και ακρίβεια πού φυλάσσονταν, πώς είχαν διασφαλιστεί κ.λπ. αρχειακό υλικό και ταινιοθήκη. Επρεπε να εντοπιστεί, να καταγραφεί αναλυτικά, να πιστοποιηθεί νομικά η κυριότητα, να αποσαφηνιστούν κατά περίπτωση οι όροι της πνευματικής ιδιοκτησίας των δημιουργών, να επανακατοχυρωθούν δικαιώματα από νέες προβολές κ.λπ.
Ολες οι απαραίτητες ενέργειες ολοκληρώθηκαν από την Grant Thornton και τους νομικούς συνεργάτες και υπάρχουν βάσιμες προσδοκίες ότι το τίμημα του διαγωνισμού θα υπερκαλύψει τις απομένουσες δανειακές υποχρεώσεις της Τηλέτυπος ώστε οι τράπεζες να ανακτήσουν το σύνολο των κεφαλαίων τους.
Η ταινιοθήκη του MEGA είναι το σύγχρονο μήλον της Εριδος μεταξύ των καναλαρχών. Και ποιος δεν θα ήθελε ένα τέτοιο όπλο στην τηλεοπτική φαρέτρα του με καλογυρισμένα και αγαπητά στο κοινό σίριαλ; Αλλωστε οι σειρές του MEGA έχουν αποδείξει ότι μπορούν πολύ εύκολα να ανταγωνιστούν, αλλά και να νικήσουν στο άκρως απαιτητικό πεδίο της μυθοπλασίας τις πιο φρέσκες παραγωγές, αλλά και τις ακριβοπληρωμένες εκπομπές.
Σε πολλές ζώνες η επαναληπτική προβολή των σειρών του χτύπαγε πρωτιά τα τελευταία χρόνια.
Με υψηλά ποσοστά στο δυναμικό κοινό 18-44, ο σταθμός νικούσε τους ισχυρούς αντιπάλους του και γι’ αυτό οι σειρές του ήταν πάντοτε το πιο πολύτιμο λάφυρο για όλους όσοι έβλεπαν το κανάλι να βυθίζεται εγκαταλελειμμένο…
Η περίφημη ταινιοθήκη περιλαμβάνει πολλές εκατοντάδες παραγωγές.
Από ιδρύσεως του καναλιού, η ομάδα προγράμματος είχε επενδύσει στην παραγωγή σειρών και γι’ αυτό πέτυχε υψηλή τηλεθέαση. Εχοντας την καλύτερη ομάδα στη μυθοπλασία σε επίπεδο σεναρίων, σκηνοθεσίας και παραγωγής, αλλά και με κερασάκι το δυνατό καστ, οι περισσότερες σειρές πετύχαιναν υψηλή τηλεθέαση ακόμη και στην εικοστή επανάληψη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, μεταξύ άλλων, τα πιο επιτυχημένα σίριαλ προβλήθηκαν από τη συχνότητα του MEGA.
Η λίστα είναι πολύ μεγάλη και ενδεικτικά θα μπορούσαν να αναφερθούν αυτά τα οποία άφησαν τα πιο ισχυρά ίχνη στην πορεία της ιδιωτικής τηλεόρασης: «Απαράδεκτοι», «Αναστασία», «Ντόλτσε Βίτα», «Ψίθυροι καρδιάς», «Δύο ξένοι», «Είσαι το ταίρι μου», «Κλείσε τα μάτια», «Στο παρά πέντε», «50 – 50», «Το Νησί», «Ευτυχισμένοι μαζί», «Λόγω τιμής», «Το ρετιρέ», «Οι Τρεις Χάριτες», «Το δις εξαμαρτείν», «Σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς», «Περί ανέμων και υδάτων», «Σαββατογεννημένες», «Τι ψυχή θα παραδώσεις, μωρή», «Το κόκκινο δωμάτιο», «Η πολυκατοικία», «Δέκα λεπτά κήρυγμα», «Χάι Ροκ», «Αέρινες σιωπές», «Λαβ Σόρρυ», «Επτά θανάσιμες πεθερές», «Κάτω Παρτάλι», «Η Αίθουσα του Θρόνου», «Μαύρα μεσάνυχτα», «Εμείς κι εμείς», «Λατρεμένοι μου γείτονες», «Οι Αυθαίρετοι», «Το σημάδι του έρωτα», «Λένη», «Γυναίκες», «Τα μυστικά της Εδέμ», «Οι φρουροί της Αχαΐας», «Αφρικα», «Η ζωή μας μια βόλτα», «Να με προσέχεις», «Κλείσε τα μάτια», «Βέρα στο δεξί», «Οι μικρομεσαίοι», «Μάνα είναι μόνο μία», «Κάτι τρέχει με τους δίπλα».
Ο κατάλογος σχεδόν δεν έχει τέλος.
Ενδεικτικά αυτοί είναι οι πιο δημοφιλείς τίτλοι και αφορούν σειρές που έγραψαν ιστορία με συνδυασμό συντελεστών και κατέληξαν σε εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Οι σειρές αυτές ήταν το αποτέλεσμα μιας πολύ καλής εξίσωσης, της οποίας τα μέλη ήταν και παραμένουν σημαντικά.
Για παράδειγμα, σχεδόν όλες οι σειρές της Μιρέλλας Παπαοικονόμου, των Μιχάλη Ρέππα – Θανάση Παπαθανασίου, αλλά και οι Αλέξανδρος Ρήγας – Δημήτρης Αποστόλου, Χριστόφορος Παπακαλιάτης, Κάκια Ιγερινού, Πάνος Αμαραντίδης, Βασίλης Θωμόπουλος, Ελενα Ακρίτα συνεργάστηκαν με το πιο ισχυρό δίδυμο στον τομέα της παραγωγής ελληνικών σίριαλ, τον Πέτρο Μπούτο και τον Λοΐζο Ξενόπουλο, που είχαν τη μαγική συνταγή της επιτυχίας.
Με παραγωγούς τον Νίκο Χριστοφόρου, τον Νίνο Ελματζιόγλου, τον Γιώργο Καραγιάννη και άλλους πολλούς.
Από τις σειρές πέρασαν φυσικά όλα τα μεγάλα ονόματα ηθοποιών, αλλά πολλοί ήταν και αυτοί που γνώρισαν επιτυχία λόγω της συμμετοχής τους στις συγκεκριμένες σειρές όπως οι Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Αλκις Κούρκουλος, Μυρτώ Αλικάκη, Χριστόφορος Παπακαλιάτης, Απόστολος Γκλέτσος, Μαριάννα Τουμασάτου, Αλέξανδρος Σταύρου, Μαρία Καβογιάννη, Βίκυ Σταυροπούλου, Αλέξης Γεωργούλης, Βίκυ Βολιώτη, Γιώργος Πυρπασόπουλος, Αιμίλιος Χειλάκης, Γιώργος Καπουτζίδης, Γιώργος Χρυσοστόμου και πάρα πολλοί άλλοι.
Εξασφαλίζοντας ένα κανάλι την ταινιοθήκη του MEGA εκτός από καλό υλικό πετυχαίνει διψήφια τηλεθέαση, κάλυψη κενών προγράμματος κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και του Σαββατοκύριακου, αλλά κυρίως των μη εμπορικών ζωνών χωρίς να χρειάζεται να επενδύσει σε νέες παραγωγές καθώς διαθέτει υλικό που θα φέρει εξασφαλισμένα θετικά αποτελέσματα.
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου