Όσο πιο έντονος είναι ο ανταγωνισμός σε μια αγορά, τόσο
το καλύτερο για τον καταναλωτή καθώς και οι τιμές πέφτουν και οι
υπηρεσίες γίνονται καλύτερες.
Στην περίπτωση όμως της συνδρομητικής τηλεόρασης, τι μας συμφέρει;
Να γίνει αποδεκτή η πρόταση του ΟΤΕ , να παραμείνει η Nova στα χέρια της FORTHnet ή να υπάρξει άλλη πρόταση;
Αυτή τη στιγμή, ουσιαστικά οι
πλατφόρμες είναι δύο: της Novaκαι του OTE. Αν η πρόταση εξαγοράς της Novaαπό την ΟΤΕ γίνει δεκτή, τότε
αναμένεται να συμβούν τα εξής:
Είτε στη μια είτε στην άλλη περίπτωση, στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι αργά η γρήγορα, στο παιχνίδι του ανταγωνισμού θα μπουν και διεθνείς παίκτες (GoogleTV κλπ). Κι αυτό για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο: η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, εξακολουθεί να είναι πολύ περιορισμένη.
Αργά η γρήγορα, θα φτάσουμε στον μέσο ευρωπαϊκό όρο που σημαίνει ότι οι εταιρείες μπορούν να διεκδικήσουν αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες ακόμη.
απο το fpress.gr
Στην περίπτωση όμως της συνδρομητικής τηλεόρασης, τι μας συμφέρει;
Να γίνει αποδεκτή η πρόταση του ΟΤΕ , να παραμείνει η Nova στα χέρια της FORTHnet ή να υπάρξει άλλη πρόταση;
Αυτή τη στιγμή, ουσιαστικά οι
πλατφόρμες είναι δύο: της Novaκαι του OTE. Αν η πρόταση εξαγοράς της Novaαπό την ΟΤΕ γίνει δεκτή, τότε
αναμένεται να συμβούν τα εξής:
- Ο ΟΤΕ θα γίνει ο απόλυτος κυρίαρχος στην αγορά καθώς θα αριθμεί κοντά στους 800.000 συνδρομητές
- Η FORTHnet θα εξακολουθήσει να προσφέρει υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης καθώς θα λειτουργεί ως «λιανέμπορος» του ΟΤΕ.
- Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρόταση του ΟΤΕ, εκτός από το τίμημα προβλέπει ότι η FORTHnet θα συνεχίσει να προσφέρει υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης καθώς ο ΟΤΕ θα είναι υποχρεωμένος να την διαθέτει ως «χονδρέμπορος»
- Η Vodafone λογικά θα επισπεύσει τη συμφωνία με την HellasOnLine ώστε να αναπτύξει ταχύτητα τη δική της συνδρομητική τηλεόραση καθώς δεν θα θέλει να μείνει εκτός αγοράς.
Είτε στη μια είτε στην άλλη περίπτωση, στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι αργά η γρήγορα, στο παιχνίδι του ανταγωνισμού θα μπουν και διεθνείς παίκτες (GoogleTV κλπ). Κι αυτό για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο: η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, εξακολουθεί να είναι πολύ περιορισμένη.
Αργά η γρήγορα, θα φτάσουμε στον μέσο ευρωπαϊκό όρο που σημαίνει ότι οι εταιρείες μπορούν να διεκδικήσουν αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες ακόμη.
απο το fpress.gr
Με λίγα λόγια ρυθμιστής των εξελίξεων είναι η Nova ανάλογα με την απόφαση που θα πάρει. ο Οτε απ΄ότι φαίνεται δεν μπορεί να εξελιχθεί χωρίς την τεχνογνωσία και το πελατολόγιο που έχει η Nova
ΑπάντησηΔιαγραφή