Αγωνία επικρατεί σε χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων
μάρκας Mazda καθώς η εταιρεία ΕΛΜΑ, επίσημος και αποκλειστικός
εισαγωγέας και διανομέας του εργοστασίου Mazda στην Ελλάδα από το 1982.
Η εταιρεία λόγω της κρίσης αντιμετώπιζε προβλήματα ρευστότητας και επέλεξε την πτώχευση και τη στάση πληρωμών.
Το δικαστήριο θα είναι εκείνο που θα αποφασίσει αν θα γίνει δεκτή ή όχι η αίτηση.
H Mazda Ευρώπης θα κληθεί να
καλύψει τους πελάτες της ΕΛΜΑ σε ότι αφορά στα ανταλλακτικά και τις εγγυήσεις ωστόσο, πολλοί είναι οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που ρωτάνε αν πράγματι είναι απολύτως καλυμμένοι και τι θα γίνει στο μέλλον με την εξυπηρέτησής τους.
Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2012, ο όμιλος της ΕΛΜΑ είχε τζίρο 13 εκατ. ευρώ από 40 εκατ. ευρώ το 2011, ζημίες 23 εκατ. ευρώ, αρνητικά ίδια κεφάλαια 30 εκατ. ευρώ και βραχυπρόθεσμο τραπεζικό δανεισμό 116 εκατ. ευρώ.
Τα χρέη της εταιρίας προς το προσωπικό, ανέρχονται στα 5 εκατ. ευρώ.
Όπως αναφέρεται στην επίσημη σελίδα της mazda:
Η Γενική Αντιπροσωπεία των προϊόντων Mazda στην Ελλάδα ανήκει κατ' αποκλειστικότητα στον όμιλο Εταιρειών της οικογένειας Κορτέση, η οποία είναι γνωστή στο χώρο των αυτοκινήτων από το 1936, όταν ο κ. Ιωάννης Κορτέσης ανέλαβε την αντιπροσώπευση των προϊόντων της Ford μέσω της εταιρείας ΣΤΑΚΟΡ ΑΒΕΕΑ.
Οπως αναφέρεται στο site της εταιρείας: «Με μακροχρόνια ιστορία 27 χρόνων, η ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ, ως επίσημος και αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας του εργοστασίου Mazda στην Ελλάδα, συνεχίζει την αναδιοργάνωση του δικτύου της καθώς και την ουσιαστική επικοινωνία των προϊόντων Mazda στο καταναλωτικό κοινό.
Προσπαθεί και επιτυγχάνει να είναι αντάξια του ονόματος που εκπροσωπεί και επί πλέον να δίνει στοιχεία της δικής της προσωπικότητας στην εκπροσώπηση της ιαπωνικής φίρμας στην Ελλάδα.
Εφαρμόζοντας στην πράξη την Αξιοπιστία και την Ποιότητα, έχει λάβει Πιστοποίηση Ποιότητας ISO 9001 : 2000 για την εισαγωγή, διανομή αυτοκινήτων και εξαρτημάτων Mazda και για την παροχή υπηρεσιών.
Από τη στιγμή που ιδρύθηκε το 1982, ένα ήταν το κύριο χαρακτηριστικό της, το Πάθος για Τελειότητα. Ένα χαρακτηριστικό που ταυτίζεται απόλυτα με τη φιλοσοφία της κορυφαίας Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Mazda.
Με οδηγό αυτό το "πάθος" και ένα πανελλήνιο δίκτυο συνεργατών με 68 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα που συμμετέχουν ενεργά στο όραμά της για τέλειες υπηρεσίες σε κάθε κάτοχο αυτοκινήτου Mazda, η ΕΛΜΑ χάραξε και ακολουθεί μία δυναμική πορεία με εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάθε ιδιοκτήτης Mazda να αισθάνεται ότι επιλέγοντας οποιοδήποτε μοντέλο Mazda έχει ήδη εξασφαλίσει :
απο την imerisia.gr
Η εταιρεία λόγω της κρίσης αντιμετώπιζε προβλήματα ρευστότητας και επέλεξε την πτώχευση και τη στάση πληρωμών.
Το δικαστήριο θα είναι εκείνο που θα αποφασίσει αν θα γίνει δεκτή ή όχι η αίτηση.
H Mazda Ευρώπης θα κληθεί να
καλύψει τους πελάτες της ΕΛΜΑ σε ότι αφορά στα ανταλλακτικά και τις εγγυήσεις ωστόσο, πολλοί είναι οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που ρωτάνε αν πράγματι είναι απολύτως καλυμμένοι και τι θα γίνει στο μέλλον με την εξυπηρέτησής τους.
Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2012, ο όμιλος της ΕΛΜΑ είχε τζίρο 13 εκατ. ευρώ από 40 εκατ. ευρώ το 2011, ζημίες 23 εκατ. ευρώ, αρνητικά ίδια κεφάλαια 30 εκατ. ευρώ και βραχυπρόθεσμο τραπεζικό δανεισμό 116 εκατ. ευρώ.
Τα χρέη της εταιρίας προς το προσωπικό, ανέρχονται στα 5 εκατ. ευρώ.
Όπως αναφέρεται στην επίσημη σελίδα της mazda:
Η Γενική Αντιπροσωπεία των προϊόντων Mazda στην Ελλάδα ανήκει κατ' αποκλειστικότητα στον όμιλο Εταιρειών της οικογένειας Κορτέση, η οποία είναι γνωστή στο χώρο των αυτοκινήτων από το 1936, όταν ο κ. Ιωάννης Κορτέσης ανέλαβε την αντιπροσώπευση των προϊόντων της Ford μέσω της εταιρείας ΣΤΑΚΟΡ ΑΒΕΕΑ.
Οπως αναφέρεται στο site της εταιρείας: «Με μακροχρόνια ιστορία 27 χρόνων, η ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ, ως επίσημος και αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας του εργοστασίου Mazda στην Ελλάδα, συνεχίζει την αναδιοργάνωση του δικτύου της καθώς και την ουσιαστική επικοινωνία των προϊόντων Mazda στο καταναλωτικό κοινό.
Προσπαθεί και επιτυγχάνει να είναι αντάξια του ονόματος που εκπροσωπεί και επί πλέον να δίνει στοιχεία της δικής της προσωπικότητας στην εκπροσώπηση της ιαπωνικής φίρμας στην Ελλάδα.
Εφαρμόζοντας στην πράξη την Αξιοπιστία και την Ποιότητα, έχει λάβει Πιστοποίηση Ποιότητας ISO 9001 : 2000 για την εισαγωγή, διανομή αυτοκινήτων και εξαρτημάτων Mazda και για την παροχή υπηρεσιών.
Από τη στιγμή που ιδρύθηκε το 1982, ένα ήταν το κύριο χαρακτηριστικό της, το Πάθος για Τελειότητα. Ένα χαρακτηριστικό που ταυτίζεται απόλυτα με τη φιλοσοφία της κορυφαίας Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Mazda.
Με οδηγό αυτό το "πάθος" και ένα πανελλήνιο δίκτυο συνεργατών με 68 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα που συμμετέχουν ενεργά στο όραμά της για τέλειες υπηρεσίες σε κάθε κάτοχο αυτοκινήτου Mazda, η ΕΛΜΑ χάραξε και ακολουθεί μία δυναμική πορεία με εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάθε ιδιοκτήτης Mazda να αισθάνεται ότι επιλέγοντας οποιοδήποτε μοντέλο Mazda έχει ήδη εξασφαλίσει :
- Την εγγύηση ποιότητας του εργοστασίου Mazda.
- Πλήρη τεχνικό έλεγχο πριν την παράδοση του αυτοκινήτου που επέλεξε.
- Ανέξοδη κάλυψη της εγγύησης, που έχει το αυτοκίνητό του, από το επίσημο δίκτυο Mazda.
- Πλήρη σειρά γνήσιων ανταλλακτικών για κάθε μοντέλο Mazda.
απο την imerisia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου