Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να φτάσει σε όλη την Ευρώπη, να στέλνει 20-30
τραίνα της ημέρα, αν η εταιρεία από ΔΕΚΟ περάσει στον ευέλικτο ιδιωτικό
τομέα. «Με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να γίνει, ότι και με το terminal της
Cosco στον Πειραιά.
Η εταιρεία, σαν ΔΕΚΟ, είναι μπλεγμένη στα
γρανάζια της γραφειοκρατίας, στο πάγωμα των προσλήψεων, στις άπειρες άδειες που πρέπει να εξασφαλίσει για να βγει στο εξωτερικό», είπε ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος από το συνέδριο του Export Summit II, προσθέτοντας : «Το 90% του χρόνου μου, πηγαίνει για να απαντώ σε πολιτικούς, συνδικαλιστές, δημάρχους και δημοσιογράφους, για θέματα που δεν έχουν καμία σχέση με τη δουλειά μου».
γρανάζια της γραφειοκρατίας, στο πάγωμα των προσλήψεων, στις άπειρες άδειες που πρέπει να εξασφαλίσει για να βγει στο εξωτερικό», είπε ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος από το συνέδριο του Export Summit II, προσθέτοντας : «Το 90% του χρόνου μου, πηγαίνει για να απαντώ σε πολιτικούς, συνδικαλιστές, δημάρχους και δημοσιογράφους, για θέματα που δεν έχουν καμία σχέση με τη δουλειά μου».
Πριν όμως έρθει η ιδιωτικοποίηση, με την ολοκλήρωση του εν εξελίξει
διαγωνισμού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βάζει τις βάσεις δημιουργίας, μέσα στο επόμενο
εξάμηνο, ενός εμπορευματικού hub στη Θεσσαλονίκη, για την μεταφορά
φορτίων στη Βόρεια Ελλάδα, τα Βαλκάνια και την Τουρκία, με προοπτική
μελλοντικής διείσδυσης στις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής
Ευρώπης, μέχρι τις χώρες της Βαλτικής και τη Ρωσία.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήδη βρίσκεται σε συνομιλίες με τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών
Βορείου Ελλάδος για την επέκταση της συνεργασίας που άρχισε με το ΣΕΒ
και αφορά τη δρομολόγηση καθημερινής εμπορευματικής αμαξοστοιχίας από
Ικόνιο (Πειραιά) – Θριάσιο – Σίνδο- Π.Σ.Σταθμό Θεσσαλονίκης και λιμάνι.
Στο τραίνο, από Πειραιά, έχουν συμφωνήσει να ανεβούν 26 μεγάλες
εταιρείες – μέλη του ΣΕΒ, καθώς και φορτία των ΕΛΤΑ, ενώ στόχος είναι
και η κάλυψη της επιστροφής από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα.
Όπως είπε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, από το βήμα του συνεδρίου Export Summit II- IATTO Forum
, όλο και μεγαλύτερο βάρος θα δίνεται στις κερδοφόρες εμπορευματικές
μεταφορές.
Έτσι, στους επόμενους έξι μήνες θα δρομολογηθεί τακτικό cargo
τραίνο από Θεσσαλονίκη σε Αλεξανδρούπολη, σε εβδομαδιαία βάση.
Αυτό το
δρομολόγιο, σε συνεννόηση με τους τουρκικούς σιδηρόδρομους θα φτάνει
Πύθιο και από εκεί μέχρι την Κωνσταντινούπολη.
Επίσης, δύο φορές την
εβδομάδα, θα μπει block train από Θεσσαλονίκη σε Σόφια αλλά και
καθημερινή αμαξοστοιχία, πάλι από Θεσσαλονίκη, προς Σκόπια και
Βελιγράδι.
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βγαίνει ανταγωνιστικά στην αγορά, προσφέροντας αρχικά
χαμηλότερα κόστη κατά 20% από ότι οι εταιρείες οδικών μεταφορών.
Στόχος
μας είναι οι τιμές να φτάσουν να είναι χαμηλότερες κατά 50%, κάτι που θα
επιτευχθεί με την προσέλκυση μεγαλυτέρων φορτίων και την ολοκλήρωση,
μέχρι το τέλος του 2014, της ηλεκτροκίνησης του τμήματος Αθήνα- Τιθορέα
και όλου του άξονα μέχρι και το 2017», τόνισε ο κ.Ζηλιασκόπουλος.
Επιδίωξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να προσελκύσει φορτία στο καθημερινό
δρομολόγιο Ικόνιο – Θεσσαλονίκη, που θα καλύπτουν 25 βαγόνια, δηλαδή
περίπου 750 tn. ή το αντίστοιχο φορτίων για 30 φορτηγά.
Για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέλει τη συνεργασία
με εταιρείες οδικών μεταφορών και ήδη έχει ζητήσει την εκδήλωση
ενδιαφέροντος για το κομμάτι της υπηρεσίας που αφορά τη μεταφορά φορτίων
από το σταθμό ως το πελάτη και το αντίστροφο.
«Στόχος μας είναι η δημιουργία και παροχή σύγχρονων εμπορευματικών
μεταφορών, ηλεκτρονικά, υπηρεσιών που θα καλύπτουν από containers μέχρι
και παλέτες.
Εμείς δημιουργούμε το hub για εμπορεύματα στη Θεσσαλονίκη
και ο επενδυτής, αφού ο διαγωνισμός πώλησης βρίσκεται σε εξέλιξη, θεωρώ
ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί τις μεγάλες ευκαιρίες που υπάρχουν για να
δημιουργήσει ένα ακόμη hub στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ ακόμη ένα κέντρο θα
μπορούσε να δημιουργηθεί στα Βαλκάνια», πρόσθεσε καταλήγοντας ο κ.
Ζηλιασκόπουλος.
απο το voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου