Κανένας
αγρότης ή παραγωγός δεν συμμετέχει στο ταξίδι του πρωθυπουργού που
γίνεται με σκοπό τις επενδύσεις στο Κατάρ... Αντιθέτως, τον Αντ. Σαμαρά
συνοδεύουν (το σωστό είναι ότι τους συνοδεύει αυτός) πολλοί εκπρόσωποι
της ελληνικής κλεπτοκρατίας.
Ο κατάλογος των επιχειρηματιών είναι μεγάλος, αλλά αξίζει να σταθούμε σε μία
χαρακτηριστική περίπτωση:
Στον εφοπλιστή Γιώργο Προκοπίου της DYNACOM TANKERS MANAGEMENT LTD – DYNAGAS LTD για τον οποίο έγραφε το Capital.gr (12/10/2012).
«Σε μια ακόμη en bloc αγορά πλοίων προχώρησε αυτή την εβδομάδα ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου καταβάλλοντας 145 εκατομμύρια δολάρια για 5 ολοκαίνουργα ποντοπόρα φορτηγά από κινεζικά ναυπηγεία τα οποία και θα παραδοθούν τους αμέσως επόμενους μήνες στην ναυτιλιακή συμφερόντων του Sea Traders.
Ο Γιώργος Προκοπίου, -ευρύτερα γνωστός από τον πολύ μεγάλο στόλο δεξαμενοπλοίων που διαχειρίζεται η Dynacom Tankers Management Ltd και ακόμα περισσότερο των 10 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αέριου που έχει αναπτύξει έναντι 2 δισ. δολ με αλλεπάλληλες παραγγελίες της Dynagas συμφερόντων του τα τελευταία δύο έτη- επανέρχεται όπως προκύπτει δυναμικά και στα φορτηγά ξηρού φορτίου.
Η αγορά των πέντε πλοίων από το κινεζικά ναυπηγεία New Times λαμβάνει χώρα σε μια περίοδο κατά την οποία οι ναύλοι παραμένουν πιεσμένοι -αν και έχουν απομακρυνθεί από τα πρόσφατα χαμηλά- και οι αξίες των πλοίων θεωρούνται ως ελκυστικές.
O Έλληνας εφοπλιστής τα τελευταία 10 χρόνια έχει προχωρήσει σε ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα ανανέωσης στόλου διεθνώς. Ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου των πετρελαιοφόρων του είναι σύμφωνα με το site της εταιρείας του τα 3 χρόνια έναντι διεθνούς μέσου όρου δέκα ετών.
Η ολική επαναφορά της Sea Traders στα φορτηγά συμπληρώνεται τώρα με δύο capesize, και τρία kamsarmax. Η Dynacom Tankers Management Ltd. και η Dynagas Ltd. είναι τα εταιρικά οχήματα με τα οποία διαχειρίζεται περισσότερους από 11 εκατ. τόνους μεταφορικής δυναμικότητας στην μεταφορά αγρού πετρελαίου και στην αγορά υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Με ένα μεγάλο κυλιόμενο ναυπηγικό πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου του την προηγούμενη δεκαετία πούλησε περισσότερα από 50 τανκερ τα οποία παράλληλα αντικατέστησε με πολύ νεότερα σε μια στρατηγική που τον κατέταξε μεταξύ των μεγαλύτερων ανανεωτών του ελληνικού στόλου. Υπολογίζεται ότι παρήγγειλε το ίδιο διάστημα 67 καινούργια σε ναυπηγεία.
Με την κρίση στις ναυλαγορές να έχει πιέσει σημαντικά τις αξίες των πλοίων εμφανίστηκε τα τελευταία έτη αγοραστής στην δευτερογενή εκμεταλλευόμενες τις ευκαιρίες που δημιούργει η κρίση.
Η μεγάλη επέκταση που έχει δρομολογήσει στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) χαρακτηρίζεται από τους ειδικούς εξαιρετικά διορατική κίνηση δεδομένης της πολύ μικρής προσφοράς τέτοιου τονάζ συγκριτικά με την συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση.
Έχει παράλληλα μπει με αγοραπωλησίες και παραγγελίες και στα containership.
Ξεκίνησε την ναυτιλία μαζί με τον αδελφό του Δημήτρη, ο οποίος σήμερα ελέγχει την Centrofin. Το 1991 ίδρυσε τη δικιά του Dynacom Tankers Management Ltd.
Τα τάνκερ της Dynacom εξυπηρετούν περισσότερα από 1000 λιμάνια ανά την υδρόγειο και περιλαμβάνουν όλους σχεδόν τους τύπους των πλοίων μεταφοράς αργού και επεξεργασμένων πετρελαιοειδών συμπεριλαμβανομένων αρκετών με παγοθραυστικές ικανότητες τα οποία μπορούν να εξυπηρετήσουν το, δύσκολο, εμπόριο στον αρκτικό κύκλο.
Αυτές τις μέρες το δεξαμενόπλοιο LNG, Ob River συμφερόντων του, ναυλωμένο από την Gazprom περνά από το Βόρειο Πέρασμα ή Northern Sea Route (NSR) δηλαδή τον αρκτικό ωκεανό. Το Ob River είναι το πρώτο που το επιχειρεί φέτος με δρομολόγιο από τη Νότιο Κορέα προς τη Δυτική Ευρώπη συνεπικουρούμενο από πυρηνοκίνητο ρωσικό παγοθραυστικό».
Ας διαβάσουμε τώρα τι έγραφε το γερμανικό περιοδικό "Stern" με τίτλο: «Συνεχίζουν το πάρτι οι φοροφυγάδες στην Ελλάδα, ο λαός κάνει οικονομίες και οι πλούσιοι δεν φοβούνται τίποτα» (αναδημοσίευση «Το Βήμα», 23/9/2011):
«Η Ελλάδα απειλείται με χρεοκοπία, ωστόσο οι πλούσιοι βγάζουν την περιουσία τους στο εξωτερικό. Οι πολιτικοί μαίνονται, οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν ξέρουν τι να κάνουν. Και οι φτωχοί πληρώνουν το μάρμαρο», υπογραμμίζει το γερμανικό περιοδικό Stern.
Η περίπτωση του εφοπλιστή Γ. Προκοπίου απασχόλησε με πηχυαίους τίτλους τα μέσα ενημέρωσης, όταν ο δεύτερος μεγαλύτερος εφοπλιστής της Ελλάδας βρέθηκε στο στόχαστρο των φορολογικών Αρχών. Για πρώτη φορά φάνηκε να γίνεται πραγματικότητα η κυβερνητική εξαγγελία ότι όλοι οι Έλληνες πρέπει να επωμιστούν το βάρος του χρέους, προκειμένου να σωθεί η χώρα.
Ωστόσο δύο ημέρες μετά την κλήση των Αρχών για τακτοποίηση της οφειλής του, σύμφωνα με διαρροή της ΕΥΠ, εκείνος μετέφερε στην Ελβετία 600 εκατ. ευρώ. Ηταν ένα είδος προειδοποίησης του δισεκατομμυριούχου ότι θα ήταν καλύτερα να τον αφήσουν στην ησυχία του, παρά να μεταφέρει το σύνολο των επιχειρήσεών του στο εξωτερικό.
Το γεγονός αυτό αποδεικνύει » – γράφει το «Stern» – «ότι όλα παραμένουν όπως ήταν παλιά: O λαός θα πρέπει να κάνει οικονομίες, ενώ εκείνος που έχει χρήματα και διασυνδέσεις δεν έχει τίποτα να φοβάται...»
Το άρθρο της εφημερίδας «Το Βήμα» συνεχίστηκε με δηλώσεις του τότε διευθυντή του ΙΟΒΕ:
«Είμαστε μια φτωχή χώρα των πλούσιων ανθρώπων. Και αυτοί οι πλούσιοι δεν πληρώνουν φόρους, επειδή λείπει η πολιτική βούληση. Εδώ συνεχίζει να κυριαρχεί το πελατειακό σύστημα. Τα συμφέροντα της πολιτικής και της οικονομίας είναι στενά συνυφασμένα, και οι πολιτικοί δεν είναι πρόθυμοι να αλλάξουν αυτό το καθεστώς... Αλλά δεν έπιασαν κανένα μεγάλο ψάρι». Δεν ξέρω κανέναν που να καταδικάστηκε. Οι μικρομεσαίοι επωμίζονται το βάρος. Αυτό είναι απαράδεκτο. Αποτελεί ένα δηλητήριο για την κοινωνία, που θα ζητήσει να εκδικηθεί...Οι πλούσιοι έχουν καλούς δικηγόρους και έξυπνους συμβούλους», με αποτέλεσμα τη δημιουργία πολλών off shore εταιρειών, την καταγραφή των σκαφών στην Τουρκία και τη μεταφορά χρημάτων στην Ελβετία, όπου έχουν καταλήξει σε λογαριασμούς Ελλήνων περίπου 600 δισ. ευρώ. Και το πάρτι συνεχίζεται».
Ο διευθυντής του ΙΟΒΕ τότε ήταν ο Γιάννης Στουρνάρας!
Ένας άλλος Έλληνας εφοπλιστής που βρίσκεται στο Κατάρ (τον συνοδεύει κι αυτόν ο Αντ. Σαμαράς) είναι ο Γιάννης Αγγελικούσης της ANANGEL SHIPPING.
Διαβάζουμε στα «ΕΠΙΚΑΙΡΑ» (20/12/2012):
Έλληνας εφοπλιστής πέτυχε έκπτωση 1 εκατ. ευρώ από την εφορία!
«Χρωστούσε επί έξι χρόνια 6,2 εκατ. ευρώ για φόρο ακινήτου 6.000 τ.μ στη Συγγρού, δηλωμένο σε offshore...
Τι καταφέρνει συνήθως ένας «κοινός θνητός» όταν χρωστάει στην εφορία; Στην καλύτερη περίπτωση μπορεί να πετύχει κάποιο διακανονισμό για καταβολή του οφειλόμενου ποσού σε αρκετές δόσεις, υποθηκεύοντας ότι έχει και δεν έχει... Στη χειρότερη περίπτωση το κράτος τού κατάσχει την όποια περιουσία του και ο 'ένοχος' οδηγείται στη φυλακή.
Όχι όμως και ένας εφοπλιστής, που μπορεί να πετύχει έκπτωση φόρου έως και ενός εκατ. ευρώ!
Ο λόγος για τον τον τέταρτο παγκοσμίως Έλληνα εφοπλιστή, Γιάννη Αγγελικούση, ο οποίος παζάρεψε σκληρά με την εφορία για να γλιτώσει ένα εκατομμύριο.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα "6 μέρες", ο Γ. Αγγελικούσης χρωστούσε επί έξι χρόνια 6,2 εκατ. ευρώ για φόρο ακινήτου 6.000 τ.μ στη Συγγρού και πλήρωσε τελικά 5,2 εκατ. ευρώ.
Οι νομικοί παραστάτες του πάλεψαν στην Επιτροπή του υπουργείου Οικονομικών και πέτυχαν έκπτωση ενός ολόκληρου εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι το εν λόγω ακίνητο είναι εγγεγραμμένο σε offshore εταιρεία και δεν είχαν καταβληθεί οι ειδικοί φόροι που αναλογούν στο 3% της αντικειμενικής του αξίας μέχρι το 2009 και στο 15% μετά το 2009, όπως προβλέπει νόμος που ψηφίστηκε το 2010 για όσα ακίνητα φέρονται να έχουν δηλωθεί σε εξωχώριες εταιρείες.
Ομόφωνα η εξαμελής επιτροπή του υπουργείου Οικονομικών με πρόεδρο τον δικαστικό Νίκο Ασημακόπουλο αποδέχθηκε και ενέκρινε την επιβολή του προστίμου συμφωνώντας παράλληλα με τους εκπροσώπους του εφοπλιστή να υπάρξει αφαίρεση μόνο των προσαυξήσεων που είχαν επιβληθεί επί καθυστερούμενων προς καταβολή φόρων.
Τελικά, το αρχικό ποσό μειώθηκε σε 5,2 εκατ. ευρώ...»
ΥΓ: Υπάρχουν και εκείνα τα έγγραφα που αποκάλυψε το WikiLeaks για κάποιον εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση και την αδελφή του Άννα Κανελλάκη...
"...It came to our attention that Anna Kanellakis controlled Alpha Tankers and Freighters and John Angelicoussis managed a large fleet of at least 15 vessels.
The money flow related to those ships hits Julius Baer accounts in Zuerich and Guernsey. The volume is about USD 30 Mio a year according to the attachments. There are financing transactions and distributions to third parties.
This really has to be investigated by the Greek authorities and international crime task force because the funds flow through Switzerland, Guernsey and the Cayman Islands and for no obvious reasons. Therefore, it is either a massive tax fraud or even money laundering controlled by Mrs Anna Kanellakis and maybe Sabina Duerr Gerber and others mentioned the attached documents..."
απο το spirospero.gr
Ο κατάλογος των επιχειρηματιών είναι μεγάλος, αλλά αξίζει να σταθούμε σε μία
χαρακτηριστική περίπτωση:
Στον εφοπλιστή Γιώργο Προκοπίου της DYNACOM TANKERS MANAGEMENT LTD – DYNAGAS LTD για τον οποίο έγραφε το Capital.gr (12/10/2012).
«Σε μια ακόμη en bloc αγορά πλοίων προχώρησε αυτή την εβδομάδα ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου καταβάλλοντας 145 εκατομμύρια δολάρια για 5 ολοκαίνουργα ποντοπόρα φορτηγά από κινεζικά ναυπηγεία τα οποία και θα παραδοθούν τους αμέσως επόμενους μήνες στην ναυτιλιακή συμφερόντων του Sea Traders.
Ο Γιώργος Προκοπίου, -ευρύτερα γνωστός από τον πολύ μεγάλο στόλο δεξαμενοπλοίων που διαχειρίζεται η Dynacom Tankers Management Ltd και ακόμα περισσότερο των 10 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αέριου που έχει αναπτύξει έναντι 2 δισ. δολ με αλλεπάλληλες παραγγελίες της Dynagas συμφερόντων του τα τελευταία δύο έτη- επανέρχεται όπως προκύπτει δυναμικά και στα φορτηγά ξηρού φορτίου.
Η αγορά των πέντε πλοίων από το κινεζικά ναυπηγεία New Times λαμβάνει χώρα σε μια περίοδο κατά την οποία οι ναύλοι παραμένουν πιεσμένοι -αν και έχουν απομακρυνθεί από τα πρόσφατα χαμηλά- και οι αξίες των πλοίων θεωρούνται ως ελκυστικές.
O Έλληνας εφοπλιστής τα τελευταία 10 χρόνια έχει προχωρήσει σε ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα ανανέωσης στόλου διεθνώς. Ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου των πετρελαιοφόρων του είναι σύμφωνα με το site της εταιρείας του τα 3 χρόνια έναντι διεθνούς μέσου όρου δέκα ετών.
Η ολική επαναφορά της Sea Traders στα φορτηγά συμπληρώνεται τώρα με δύο capesize, και τρία kamsarmax. Η Dynacom Tankers Management Ltd. και η Dynagas Ltd. είναι τα εταιρικά οχήματα με τα οποία διαχειρίζεται περισσότερους από 11 εκατ. τόνους μεταφορικής δυναμικότητας στην μεταφορά αγρού πετρελαίου και στην αγορά υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Με ένα μεγάλο κυλιόμενο ναυπηγικό πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου του την προηγούμενη δεκαετία πούλησε περισσότερα από 50 τανκερ τα οποία παράλληλα αντικατέστησε με πολύ νεότερα σε μια στρατηγική που τον κατέταξε μεταξύ των μεγαλύτερων ανανεωτών του ελληνικού στόλου. Υπολογίζεται ότι παρήγγειλε το ίδιο διάστημα 67 καινούργια σε ναυπηγεία.
Με την κρίση στις ναυλαγορές να έχει πιέσει σημαντικά τις αξίες των πλοίων εμφανίστηκε τα τελευταία έτη αγοραστής στην δευτερογενή εκμεταλλευόμενες τις ευκαιρίες που δημιούργει η κρίση.
Η μεγάλη επέκταση που έχει δρομολογήσει στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) χαρακτηρίζεται από τους ειδικούς εξαιρετικά διορατική κίνηση δεδομένης της πολύ μικρής προσφοράς τέτοιου τονάζ συγκριτικά με την συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση.
Έχει παράλληλα μπει με αγοραπωλησίες και παραγγελίες και στα containership.
Ξεκίνησε την ναυτιλία μαζί με τον αδελφό του Δημήτρη, ο οποίος σήμερα ελέγχει την Centrofin. Το 1991 ίδρυσε τη δικιά του Dynacom Tankers Management Ltd.
Τα τάνκερ της Dynacom εξυπηρετούν περισσότερα από 1000 λιμάνια ανά την υδρόγειο και περιλαμβάνουν όλους σχεδόν τους τύπους των πλοίων μεταφοράς αργού και επεξεργασμένων πετρελαιοειδών συμπεριλαμβανομένων αρκετών με παγοθραυστικές ικανότητες τα οποία μπορούν να εξυπηρετήσουν το, δύσκολο, εμπόριο στον αρκτικό κύκλο.
Αυτές τις μέρες το δεξαμενόπλοιο LNG, Ob River συμφερόντων του, ναυλωμένο από την Gazprom περνά από το Βόρειο Πέρασμα ή Northern Sea Route (NSR) δηλαδή τον αρκτικό ωκεανό. Το Ob River είναι το πρώτο που το επιχειρεί φέτος με δρομολόγιο από τη Νότιο Κορέα προς τη Δυτική Ευρώπη συνεπικουρούμενο από πυρηνοκίνητο ρωσικό παγοθραυστικό».
Ας διαβάσουμε τώρα τι έγραφε το γερμανικό περιοδικό "Stern" με τίτλο: «Συνεχίζουν το πάρτι οι φοροφυγάδες στην Ελλάδα, ο λαός κάνει οικονομίες και οι πλούσιοι δεν φοβούνται τίποτα» (αναδημοσίευση «Το Βήμα», 23/9/2011):
«Η Ελλάδα απειλείται με χρεοκοπία, ωστόσο οι πλούσιοι βγάζουν την περιουσία τους στο εξωτερικό. Οι πολιτικοί μαίνονται, οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν ξέρουν τι να κάνουν. Και οι φτωχοί πληρώνουν το μάρμαρο», υπογραμμίζει το γερμανικό περιοδικό Stern.
Η περίπτωση του εφοπλιστή Γ. Προκοπίου απασχόλησε με πηχυαίους τίτλους τα μέσα ενημέρωσης, όταν ο δεύτερος μεγαλύτερος εφοπλιστής της Ελλάδας βρέθηκε στο στόχαστρο των φορολογικών Αρχών. Για πρώτη φορά φάνηκε να γίνεται πραγματικότητα η κυβερνητική εξαγγελία ότι όλοι οι Έλληνες πρέπει να επωμιστούν το βάρος του χρέους, προκειμένου να σωθεί η χώρα.
Ωστόσο δύο ημέρες μετά την κλήση των Αρχών για τακτοποίηση της οφειλής του, σύμφωνα με διαρροή της ΕΥΠ, εκείνος μετέφερε στην Ελβετία 600 εκατ. ευρώ. Ηταν ένα είδος προειδοποίησης του δισεκατομμυριούχου ότι θα ήταν καλύτερα να τον αφήσουν στην ησυχία του, παρά να μεταφέρει το σύνολο των επιχειρήσεών του στο εξωτερικό.
Το γεγονός αυτό αποδεικνύει » – γράφει το «Stern» – «ότι όλα παραμένουν όπως ήταν παλιά: O λαός θα πρέπει να κάνει οικονομίες, ενώ εκείνος που έχει χρήματα και διασυνδέσεις δεν έχει τίποτα να φοβάται...»
Το άρθρο της εφημερίδας «Το Βήμα» συνεχίστηκε με δηλώσεις του τότε διευθυντή του ΙΟΒΕ:
«Είμαστε μια φτωχή χώρα των πλούσιων ανθρώπων. Και αυτοί οι πλούσιοι δεν πληρώνουν φόρους, επειδή λείπει η πολιτική βούληση. Εδώ συνεχίζει να κυριαρχεί το πελατειακό σύστημα. Τα συμφέροντα της πολιτικής και της οικονομίας είναι στενά συνυφασμένα, και οι πολιτικοί δεν είναι πρόθυμοι να αλλάξουν αυτό το καθεστώς... Αλλά δεν έπιασαν κανένα μεγάλο ψάρι». Δεν ξέρω κανέναν που να καταδικάστηκε. Οι μικρομεσαίοι επωμίζονται το βάρος. Αυτό είναι απαράδεκτο. Αποτελεί ένα δηλητήριο για την κοινωνία, που θα ζητήσει να εκδικηθεί...Οι πλούσιοι έχουν καλούς δικηγόρους και έξυπνους συμβούλους», με αποτέλεσμα τη δημιουργία πολλών off shore εταιρειών, την καταγραφή των σκαφών στην Τουρκία και τη μεταφορά χρημάτων στην Ελβετία, όπου έχουν καταλήξει σε λογαριασμούς Ελλήνων περίπου 600 δισ. ευρώ. Και το πάρτι συνεχίζεται».
Ο διευθυντής του ΙΟΒΕ τότε ήταν ο Γιάννης Στουρνάρας!
Ένας άλλος Έλληνας εφοπλιστής που βρίσκεται στο Κατάρ (τον συνοδεύει κι αυτόν ο Αντ. Σαμαράς) είναι ο Γιάννης Αγγελικούσης της ANANGEL SHIPPING.
Διαβάζουμε στα «ΕΠΙΚΑΙΡΑ» (20/12/2012):
Έλληνας εφοπλιστής πέτυχε έκπτωση 1 εκατ. ευρώ από την εφορία!
«Χρωστούσε επί έξι χρόνια 6,2 εκατ. ευρώ για φόρο ακινήτου 6.000 τ.μ στη Συγγρού, δηλωμένο σε offshore...
Τι καταφέρνει συνήθως ένας «κοινός θνητός» όταν χρωστάει στην εφορία; Στην καλύτερη περίπτωση μπορεί να πετύχει κάποιο διακανονισμό για καταβολή του οφειλόμενου ποσού σε αρκετές δόσεις, υποθηκεύοντας ότι έχει και δεν έχει... Στη χειρότερη περίπτωση το κράτος τού κατάσχει την όποια περιουσία του και ο 'ένοχος' οδηγείται στη φυλακή.
Όχι όμως και ένας εφοπλιστής, που μπορεί να πετύχει έκπτωση φόρου έως και ενός εκατ. ευρώ!
Ο λόγος για τον τον τέταρτο παγκοσμίως Έλληνα εφοπλιστή, Γιάννη Αγγελικούση, ο οποίος παζάρεψε σκληρά με την εφορία για να γλιτώσει ένα εκατομμύριο.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα "6 μέρες", ο Γ. Αγγελικούσης χρωστούσε επί έξι χρόνια 6,2 εκατ. ευρώ για φόρο ακινήτου 6.000 τ.μ στη Συγγρού και πλήρωσε τελικά 5,2 εκατ. ευρώ.
Οι νομικοί παραστάτες του πάλεψαν στην Επιτροπή του υπουργείου Οικονομικών και πέτυχαν έκπτωση ενός ολόκληρου εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι το εν λόγω ακίνητο είναι εγγεγραμμένο σε offshore εταιρεία και δεν είχαν καταβληθεί οι ειδικοί φόροι που αναλογούν στο 3% της αντικειμενικής του αξίας μέχρι το 2009 και στο 15% μετά το 2009, όπως προβλέπει νόμος που ψηφίστηκε το 2010 για όσα ακίνητα φέρονται να έχουν δηλωθεί σε εξωχώριες εταιρείες.
Ομόφωνα η εξαμελής επιτροπή του υπουργείου Οικονομικών με πρόεδρο τον δικαστικό Νίκο Ασημακόπουλο αποδέχθηκε και ενέκρινε την επιβολή του προστίμου συμφωνώντας παράλληλα με τους εκπροσώπους του εφοπλιστή να υπάρξει αφαίρεση μόνο των προσαυξήσεων που είχαν επιβληθεί επί καθυστερούμενων προς καταβολή φόρων.
Τελικά, το αρχικό ποσό μειώθηκε σε 5,2 εκατ. ευρώ...»
ΥΓ: Υπάρχουν και εκείνα τα έγγραφα που αποκάλυψε το WikiLeaks για κάποιον εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση και την αδελφή του Άννα Κανελλάκη...
"...It came to our attention that Anna Kanellakis controlled Alpha Tankers and Freighters and John Angelicoussis managed a large fleet of at least 15 vessels.
The money flow related to those ships hits Julius Baer accounts in Zuerich and Guernsey. The volume is about USD 30 Mio a year according to the attachments. There are financing transactions and distributions to third parties.
This really has to be investigated by the Greek authorities and international crime task force because the funds flow through Switzerland, Guernsey and the Cayman Islands and for no obvious reasons. Therefore, it is either a massive tax fraud or even money laundering controlled by Mrs Anna Kanellakis and maybe Sabina Duerr Gerber and others mentioned the attached documents..."
απο το spirospero.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου