Ο ρόλος του digital marketer είναι πολυδιάστατος. Περιλαμβάνει στρατηγικές SEO (βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης), διαφήμιση στα social media (όπως Facebook Ads και Instagram Ads), διαχείριση Google Ads, δημιουργία περιεχομένου, email marketing, ακόμα και ανάλυση δεδομένων με εργαλεία όπως το Google Analytics. Η εργασία αυτή απαιτεί δημιουργικότητα, αναλυτική σκέψη και γνώση της ψηφιακής συμπεριφοράς των καταναλωτών.
Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι πως πρόκειται για επάγγελμα που μπορεί να ασκηθεί είτε ως υπάλληλος σε εταιρεία, είτε ως freelancer, είτε ακόμα και με τη δημιουργία προσωπικής επιχείρησης παροχής υπηρεσιών. Οι αμοιβές κυμαίνονται, αλλά ένας καλός επαγγελματίας με εμπειρία και πελατολόγιο μπορεί εύκολα να ξεπεράσει τα 2.000 ευρώ τον μήνα, ιδιαίτερα αν έχει συνεργασίες με επιχειρήσεις του εξωτερικού ή αναλαμβάνει πολλαπλά project ταυτόχρονα.
Η είσοδος στον χώρο δεν απαιτεί απαραίτητα πανεπιστημιακό πτυχίο, αν και είναι χρήσιμο. Πιο σημαντικά είναι τα σεμινάρια, οι πιστοποιήσεις (όπως Google Ads, Meta Blueprint), και η πρακτική εμπειρία. Πολλοί ξεκινούν με μικρές δουλειές για να «χτίσουν» το βιογραφικό και τη φήμη τους, και στη συνέχεια επεκτείνονται.
Είναι ξεκάθαρο πως το digital marketing είναι ένα από τα πιο υποσχόμενα και επικερδή επαγγέλματα στην Ελλάδα σήμερα, με τεράστιες προοπτικές εξέλιξης και εισοδήματα που ξεπερνούν κατά πολύ τον μέσο όρο.
instanews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου