Σε μεγάλες περιπέτειες έχει μπει, όπως όλα δείχνουν, η αεροπορική εταιρεία, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, Astra Airlines.
Οι πρώτες πληροφορίες για τα σοβαρά προβλήματα στην εταιρεία διέρρευσαν μετά τις ακυρώσεις πτήσεων της Astra Airlines, το
προηγούμενο Σάββατο (9 Νοεμβρίου).
H Astra Airlines εξέδωσε μια λιτή ανακοίνωση για τις ακυρώσεις πτήσεων, αποφεύγοντας, διακριτικά, οποιαδήποτε αναφορά στους λόγους που οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα κεντρικά γραφεία της Astra Airlines, στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», είναι κλειστά, στο τηλεφωνικό της κέντρο –μετά το ηχογραφημένο μήνυμα – δεν απαντά κανείς, ενώ στην ιστοσελίδα της δεν υπάρχει πλέον η δυνατότητα να κλείσει κάποιος εισιτήριο για οποιαδήποτε πτήση.
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, ο ιδιοκτήτης της Astra Airlines φέρεται να δηλώνει ότι βρίσκεται σε αναζήτηση επενδυτών – χρηματοδοτών που θα καλύψουν τις άμεσες ανάγκες της εταιρείας.
Η Astra Airlines έχει ως βάση της το αεροδρόμιο «Μακεδονία», απασχολεί πάνω από 100 εργαζόμενους, διαθέτει τέσσερα αεροσκάφη (ένα τζαμπολίνο και τρία ελικοφόρα) και εκτελεί απευθείας πτήσεις από (και προς) Θεσσαλονίκη προς Χίο, Μυτιλήνη, Σάμο, Λήμνο, Ικαρία, Ηράκλειο και Κω και από Αθήνα προς Χίο, Κοζάνη, Καστοριά και Ικαρία.
ASTRA Airlines: Δύο οι ενδιαφερόμενοι μνηστήρες
της
Σιωπηρά από την πλευρά της Astra Airlines, χωρίς νέα ανακοίνωση που να ενημερώνει το επιβατικό κοινό, συνεχίζονται οι ακυρώσεις πτήσεων καθώς και σήμερα δεν πραγματοποιήθηκε η πτήση από Θεσσαλονίκη για Ηράκλειο και επιστροφή Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes.gr, ήδη δύο αεροπορικές εταιρείες εξετάζουν την απόκτηση της ASTRA η οποία, καλύπτει με τα τέσσερα αεροπλάνα που διαθέτει δρομολόγια προς νησιά και σε γραμμές άγονες, που επιδοτούνται από την Πολιτεία.
Η
κρίσιμη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η ASTRA Airlines, έγινε ξαφνικά
γνωστή όταν το προηγούμενο Σάββατο η εταιρεία προχώρησε σε ακυρώσεις
πολλών πτήσεων ενώ ανακοίνωνε ότι το πτητικό της πρόγραμμα αναστελλόταν
μέχρι και εχθές Δευτέρα. Όμως οι ακυρώσεις συνεχίζονται και αυτό, όπως
έγινε γνωστό, επειδή η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας απαγόρευσε την
πραγματοποίηση πτήσεων λόγω των οφειλών της εταιρείας προς την ΑΠΑ.
Η επικοινωνία με την Εταιρεία και τον ιδιοκτήτη της, δεν είναι κατορθωτή και το μόνο που έχει λεχθεί στους επιβάτες που είχαν αγοράσει εισιτήρια για τις πτήσεις της, ήταν ότι τα αιτήματα για αποζημιώσεις θα εξετασθούν και θα απαντηθούν μέχρι τις 15 Νοεμβρίου.
Βεβαίως αν η ASTRA δεν καταφέρει να συγκεντρώσει κεφάλαια για να μπορέσει να συνεχίσει τη λειτουργία της, θα πρέπει η αρμόδια αρχή, να διενεργήσει διαγωνισμούς για την κάλυψη των γραμμών παροχής δημόσιας υπηρεσίας, δηλαδή των άγονων γραμμών.
Σημειώνεται ότι οι δύο εταιρείες που, σύμφωνα με πληροφορίες από την αγορά, ενδιαφέρονται για να πάρουν τη θέση της ASTRA, έχουν αρκετά χρόνια στην αγορά, η μία μάλιστα εκτελεί πάρα πολλά δρομολόγια εσωτερικού ενώ η άλλη, συνδέει τη Θεσσαλονίκη και με πολλούς προορισμούς του εξωτερικού.
Οι πρώτες πληροφορίες για τα σοβαρά προβλήματα στην εταιρεία διέρρευσαν μετά τις ακυρώσεις πτήσεων της Astra Airlines, το
προηγούμενο Σάββατο (9 Νοεμβρίου).
H Astra Airlines εξέδωσε μια λιτή ανακοίνωση για τις ακυρώσεις πτήσεων, αποφεύγοντας, διακριτικά, οποιαδήποτε αναφορά στους λόγους που οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση.
Κρίσιμες ανακοινώσεις από την Astra Airlines
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Μακεδονία», πιθανώς σήμερα, Τετάρτη, η διοίκηση της Astra Airlines θα προβεί σε επίσημες ανακοινώσεις για το μέλλον της εταιρείας, η οποία τις τελευταίες μέρες, ουσιαστικά, δεν λειτουργεί.Αξίζει να σημειωθεί ότι τα κεντρικά γραφεία της Astra Airlines, στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», είναι κλειστά, στο τηλεφωνικό της κέντρο –μετά το ηχογραφημένο μήνυμα – δεν απαντά κανείς, ενώ στην ιστοσελίδα της δεν υπάρχει πλέον η δυνατότητα να κλείσει κάποιος εισιτήριο για οποιαδήποτε πτήση.
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, ο ιδιοκτήτης της Astra Airlines φέρεται να δηλώνει ότι βρίσκεται σε αναζήτηση επενδυτών – χρηματοδοτών που θα καλύψουν τις άμεσες ανάγκες της εταιρείας.
Εκατό εργαζόμενοι της Astra Airlines στον «αέρα»
Ο χρόνος, πάντως, που έχει στη διάθεσή του ο ιδιοκτήτης της Astra Airlines είναι περιορισμένος και για το λόγο αυτό αναμένεται να προχωρήσει σήμερα σε επίσημες ανακοινώσεις.Η Astra Airlines έχει ως βάση της το αεροδρόμιο «Μακεδονία», απασχολεί πάνω από 100 εργαζόμενους, διαθέτει τέσσερα αεροσκάφη (ένα τζαμπολίνο και τρία ελικοφόρα) και εκτελεί απευθείας πτήσεις από (και προς) Θεσσαλονίκη προς Χίο, Μυτιλήνη, Σάμο, Λήμνο, Ικαρία, Ηράκλειο και Κω και από Αθήνα προς Χίο, Κοζάνη, Καστοριά και Ικαρία.
Η εταιρεία ιδρύθηκε από τους Ιωάννη Ζλατάνη, ιδρυτή της Interaviator Ltd, και Αναστάσιο Ζηρίνη, πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας. Η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε στις 5 Ιουλίου 2008 από τη Θεσσαλονίκη στη Ρόδο |
Σιωπηρά από την πλευρά της Astra Airlines, χωρίς νέα ανακοίνωση που να ενημερώνει το επιβατικό κοινό, συνεχίζονται οι ακυρώσεις πτήσεων καθώς και σήμερα δεν πραγματοποιήθηκε η πτήση από Θεσσαλονίκη για Ηράκλειο και επιστροφή Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes.gr, ήδη δύο αεροπορικές εταιρείες εξετάζουν την απόκτηση της ASTRA η οποία, καλύπτει με τα τέσσερα αεροπλάνα που διαθέτει δρομολόγια προς νησιά και σε γραμμές άγονες, που επιδοτούνται από την Πολιτεία.
Η επικοινωνία με την Εταιρεία και τον ιδιοκτήτη της, δεν είναι κατορθωτή και το μόνο που έχει λεχθεί στους επιβάτες που είχαν αγοράσει εισιτήρια για τις πτήσεις της, ήταν ότι τα αιτήματα για αποζημιώσεις θα εξετασθούν και θα απαντηθούν μέχρι τις 15 Νοεμβρίου.
Βεβαίως αν η ASTRA δεν καταφέρει να συγκεντρώσει κεφάλαια για να μπορέσει να συνεχίσει τη λειτουργία της, θα πρέπει η αρμόδια αρχή, να διενεργήσει διαγωνισμούς για την κάλυψη των γραμμών παροχής δημόσιας υπηρεσίας, δηλαδή των άγονων γραμμών.
Σημειώνεται ότι οι δύο εταιρείες που, σύμφωνα με πληροφορίες από την αγορά, ενδιαφέρονται για να πάρουν τη θέση της ASTRA, έχουν αρκετά χρόνια στην αγορά, η μία μάλιστα εκτελεί πάρα πολλά δρομολόγια εσωτερικού ενώ η άλλη, συνδέει τη Θεσσαλονίκη και με πολλούς προορισμούς του εξωτερικού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου