Τα όσα συγκλονιστικά είπε στον Μάκη Βραχιολίδη ο καθηγητής συνταγματικού Δικαίου Γιώργος Κασιμάτης με αφορμή τους μαζικούς εμβολαισμούς και την πλύση εγκεφάλου που υφίσταται ο λαός.
Τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του Γιώργου Κασιμάτη:
Κασιμάτης: Tα μέτρα αυτά έχουν κριθεί όχι μόνο από μένα, αλλά και από διάσημους νομικούς και από γιατρούς ότι διεθνώς είναι άκυρα και άσχετα με την ιατρική επιστήμη. Είναι παράνομα, γίνεται δε μία πλύση εγκεφάλου η οποία αδρανοποιεί την αντίσταση του ανθρώπου και τον μεταλλάσσει σ’ έναν άνθρωπο που δεν αντιδρά, αλλά μένει αδρανής.
Αυτό όμως, όπως έχουν επισημάνει ψυχολόγοι και ψυχίατροι διεθνώς, δεν πείθεται κανείς ακόμη και αν ακούσει πειστικά επιχειρήματα.
Δηλαδή, αν σας πει γιατρός ότι το τεστ από την μύτη είναι επικίνδυνο ή ότι με το εμβόλιο έχετε πιθανότητες να πάθετε βλάβες, εσείς θα το κάνετε. Το κάνει ο κόσμος το εμβόλιο. Λένε «ναι, καταλαβαίνουμε, αλλά το κάνουμε».
Ξέρετε, η μετάλλαξη την οποία έχουν κάνει στον άνθρωπο είναι έγκλημα κατά της ανθρωπότητας. Και αν προχωρήσουν δίκες οι οποίες θα είναι αποτελεσματικές, όπως είναι ήδη μερικές και στα άλλα κράτη, τότε ενδεχομένως θα έχουμε μια υποχώρηση αυτής της επέμβασης.
Αυτή η επέμβαση σε βάρος του ανθρώπου δεν έχει δικαιολόγηση σύμφωνα με το νόμο, ούτε έχει σχέση με τις αρχές της δημοκρατίας και των δικαιωμάτων του ανθρώπου. Καθημερινά έχουμε ελλιπέστατη ενημέρωση για να μπορέσει να κρίνει ο κόσμος αν είναι μεγάλη η θνητότητα του κορωνοϊού, ενώ έχει διαπιστωθεί ότι ο κορωνοϊός δεν είναι θέμα λοιμώδους ασθένειας, επομένως δεν μπορείς να λάβεις μέτρα περιορισμού ελευθεριών εναντίον μη λοιμώδους ασθένειας.
Εκείνο που μπορώ να πω ως νομικός είναι ότι η επιβολή των μέτρων είναι εντελώς παράνομη.
Και δεν είναι μόνο παράνομη σε ότι έχει να κάνει με τη θέσπιση των υποχρεωτικών, όπως το να φοράς μάσκα σε ανοιχτούς χώρους ή όταν μπαίνεις στο σούπερ μάρκετ. Αυτό είναι ούτως ή άλλως παράνομη διότι δεν είναι αποδεδειγμένο ιατρικά. Δεν είναι αποδεδειγμένο με πλήρη ενημέρωση το τι σημαίνει μάσκα και το τι αποτέλεσμα έχει από πλευράς του συγκεκριμένου ιού.
Το θέμα είναι ότι σου βάζει ένα μέτρο και σου λέει «αυτό πρέπει να το τηρήσεις» Το δεύτερο είναι ότι απέφυγαν μέχρι σήμερα, αυτά που είναι επικίνδυνα και βλαβερά, να τα κάνουν με νόμο υποχρεωτικά. Σου λένε «το εμβόλιο είναι προαιρετικό», αλλά στην ουσία είναι υποχρεωτικό και σε αναγκάζει έμμεσα να το κάνεις.
Κάνουν πλύση εγκεφάλου, τρομοκρατούν ότι θα υποστείς μεγάλες βλάβες εάν δεν το κάνεις, απειλείσαι από θάνατο, ή επίσης «εάν δεν το κάμνετε δεν θα ξεφύγουμε ποτέ από αυτά τα μέτρα και δεν θα ανοίξει η οικονομία».
–Να συμπληρώσω σε αυτά που λέτε ότι το self test είναι υποχρεωτικό για τους εργαζόμενους και αν δεν το κάνει τότε δεν πληρώνεται. Σε άλλες περιπτώσεις, εργοδότες απειλούν με απόλυση και χωρίς αποζημίωση τους εργαζόμενους εκείνους που δεν θα εμβολιαστούν.
Κασιμάτης: Αυτό σας λέω. Και στον εργαζόμενο θα του πει: «είναι προαιρετικό, μην το κάνεις, αλλά φύγε από τη δουλειά». Αυτός είναι έμμεσος εξαναγκασμός. Είναι εξαναγκασμός που απαγορεύεται-δεν μπορεί να σε θέτει σε δίλημμα.
Όταν λέμε μη υποχρεωτικότητα, εννοούμε ότι δεν πρέπει και να σε φοβίζει, δεν θα πρέπει να σε φέρνει σε δίλημμα. Αυτά όλα είναι παράνομα και γι’ αυτό ακριβώς και η απόφαση για τη μάσκα είναι παράνομη, διότι δεν μπορεί να με αναγκάσει να τη φορώ ακόμη και όταν πηγαίνω στο σούπερ μάρκετ γιατί ακριβώς δεν υπάρχει ιατρική μελέτη ότι η μάσκα απαλλάσσει από τη μετάδοση του ιού, ούτε αν ωφελεί ή βλάπτει.
Έπειτα υπάρχουν πολλές αντιφάσεις, και αναφέρομαι στο πιο απλό μέτρο: προφανώς το τεστ έχει διαπιστωθεί ότι μεταφέρει μόρια εις τον εγκέφαλο και επομένως υπάρχουν κίνδυνοι μεγάλης βλάβης και επίσης και για τα εμβόλια. Αυτό όμως που θέλω να πω είναι ότι δυστυχώς ο κόσμος δεν αντιδρά ούτε με δικαστήρια, διότι αν υπήρχαν προσφυγές από χίλιες και πάνω μαζεμένες-φυσικά δεν θα προλάβαιναν τα δικαστήρια-αλλά θα έβλεπαν ότι θα υπήρχε τέτοια αντίδραση/αντίσταση η οποία θα εξανάγκαζε αντίστροφα τα αφεντικά αυτά που επιβάλλουν τα μέτρα και καθοδηγούν και τις κυβερνήσεις ακόμη να υποτάσσονται. Θα μπορούσαν 1-2 κυβερνήσεις να πάνε στον ΟΗΕ, δεν πάνε όμως γιατί είναι όλοι εξαγορασμένοι.
Σ’ αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορείς να αναμένεις σταμάτημα ή καλυτέρευση σε αυτό το φαινόμενο. Αν δεν δημιουργηθεί πρόβλημα μεγάλο στις ισχυρές δυνάμεις της οικονομίας, και αυτό δημιουργείται με μαζικές μηνύσεις και προσφυγές από χιλιάδες ανθρώπους, ώστε να δουν ότι υπάρχει ένα κίνημα κι ένα μέτωπο ανεξαρτήτως κομμάτων, δεν θα υπάρξει διέξοδος, και δεν βλέπω να υπάρχει.
Μας έχουν πει ότι το καλό εμβόλιο θα το κάνουν τον Οκτώβριο.
Ετούτο δεν είναι καλό δηλαδή;
Και ενώ το ακούμε, δεν το καταλαβαίνουμε και πάμε και το κάνουμε το εμβόλιο, και ρωτάμε πόσο θα κρατήσει, σημαίνει ότι έχουμε υποστεί μετάλλαξη του εγκεφάλου μας, της νοημοσύνης μας.
–Πριν από μερικές μέρες είχαμε γιατρό από τη Λαμία η οποία επειδή προέτρεπε πολίτες να μην κάνουν το εμβόλιο γιατί το θεωρούσε επικίνδυνο (αν και το έκανε η ίδια)και τη γυναίκα την έδιωξαν και την έβαλαν στο ψυχιατρείο.
Κασιμάτης: Ενδεχομένως ούτε και αυτή πήγε στον εισαγγελέα για να καταθέσει μήνυση. Και σε αυτά υπάρχει νομική άμυνα αλλά δεν την κάνουν.
–Το γεγονός ότι ένας υγειονομικός κλείνεται στο ψυχιατρείο επειδή διαφώνησε με την κρατική θέση για εμβολιασμό, δεν είναι παράνομο;
Κασιμάτης: Σας είπα ότι αυτά είναι εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Είναι βαρύτατο έγκλημα, κακούργημα, διότι την εξανάγκασε να κάνει τους εμβολιασμούς. Αλλά όταν ο κόσμος δεν αντιδρά τα μέτρα εκφοβισμού, δεν ξέρω αν αύριο είναι ένας άλλος κορωνοϊός μια άλλη αρρώστια ή οικονομικά μέτρα, συνέχεια θα εφεύρουν μέτρα τρομοκρατίας και θα κρατάνε επί 100 χρόνια την μετάλλαξη της οικονομίας και των συνεπειών της.
Όταν οι ίδιοι οι επιχειρηματίες δεν αντιδρούν που χάνουν τις επιχειρήσεις τους ή αυτοκτονούν τι θέλετε να κάνει; Ενικήθηκαν αυτοί οι άνθρωποι. Είναι όπως στους βομβαρδισμούς-βομβαρδισμένοι είναι αυτοί οι άνθρωποι.
Όταν ένας μεγάλος επιχειρηματίας υφίσταται τεράστιες ζημιές και δεν πάει σε έναν δικηγόρο, και από τους καλύτερους δικηγόρους, τι θέλετε να κάνουν; (σσ Θα συνεχίσουν την ίδια πρακτική τρομοκρατίας).
Αυτό πρέπει να ξέρει ο κόσμος: από τη στιγμή που η κοινωνία είναι ηττημένη, η μεταβολή μπορεί να κρατήσει πολλές δεκαετίες. Το σοκ και δέος που ξέρουμε όλοι, αι είναι η βάση στρατηγικής των ισχυρών δυνάμεων, έχουν μελέτες ολόκληρες, επιστήμονες, όπως είχε ο Χίτλερ κι έκανε τα πειράματα. Γι’ αυτό είναι έγκλημα κατά της ανθρωπότητος. Είναι σαφείς οι διατάξεις του διεθνούς δικαίου και των συνταγμάτων που τα απαγορεύουν, όλων των συνταγμάτων, όχι μόνον του δικού μας. Όμως, δεν προσφεύγει ο λαός.
—Άρα, η λύση που προτείνετε κύριε καθηγητά είναι να μαζευτούν 1.000, 2.000 άνθρωποι και να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη;
Κασιμάτης: Να γίνει μια αντίσταση η οποία θα τους αναταράξει. Γιατί κάνουν την πλύση εγκεφάλου; Για να γλιτώσουν την λαϊκή αντίσταση. Η πλύση εγκεφάλου είναι η παράλυση του εγκεφάλου για αντίσταση. Σε κάνει πρόβατο. Το πρόβατο κοιτάζει να φάει τη βοσκή που θα του πάει ο τσοπάνος. Δεν σκέφτεται ότι ο τσοπάνος θα το σφάξει. Σκέφτεται μόνο «το πράγμα που θα φάω σήμερα». Και αυτό είναι που θα μεταλλαχθεί. Θα μετασχηματίσει τους ανθρώπους σε αγέλη.
–Και η οποία αγέλη θα στρέφεται σε βάρος αυτών που προσπαθούν να αντισταθούν.
Κασσιμάτης: Ασφαλώς. Παραδείγματος χάριν σε όσους έχω μιλήσει εγώ, τα βάλανε μαζί μου. «Είσαι τρελός», μου λένε, «δηλαδή όλοι οι άλλοι κάνουνε λάθος;». Πιστεύουν ότι η αγέλη έχει δίκιο. Στο τέλος τα θύματα θα είναι αυτοί που αντέχουν ακόμη και είναι ζωντανοί, αυτοί θα υφίστανται τον πόλεμο των άλλων (σσ αυτοί δηλαδή που καταλαβαίνουν την παγίδα που έχει στηθεί σε βάρος των ανθρώπων, θα έχουν απέναντί τους την «αγέλη»).
–Ο κ. Γεραπετρίτης βγήκε και είπε πως μόλις αποκτηθεί η δυνατότητα καθολικού εμβολιασμού, ξεκινούν αμέσως τα προνόμια για τους εμβολιασμένους». Χώρισε δηλαδή αμέσως τους πολίτες σε 2 κατηγορίες.
Κασιμάτης: Αυτό το πράγμα που έχει κάνει ο κ. Γεραπετρίτης ο οποίος είναι συνταγματολόγος-μαθητής μου-είναι έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, το λέω ξεκάθαρα.
–Ξεκάθαρα τα όσα είπατε κύριε καθηγητά, αλλά η αντίσταση δεν έρχεται.
Κασιμάτης: Όχι, δεν έρχεται, γι’ αυτό ένας γερμανός νομικός είπε «μην κάνετε κόπο να πείσετε έναν ο οποίος έχει υποστεί μετάλλαξη. Και να τον…πείσετε είναι: ου με πείσεις καν με πείσης». Διότι αυτός πλέον οδηγείται χωρίς θέληση δική του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου