Είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες και πιο εξωστρεφείς
παραγωγικές εταιρείες της χώρας.
Εξάγει σε πάνω από 20 χώρες, ενώ προϊόντα της βρίσκονται σε 4.500 φαρμακεία στην Ελλάδα.
Ο λόγος για την Frezyderm, η οποία για τρεις δεκαετίες σχεδιάζει και παράγει ασφαλή και
αποτελεσματικά προϊόντα με αυστηρώς φαρμακευτικά κριτήρια.
Η εταιρεία κόντρα στο κλίμα αποεπένδυσης και τη στρατηγική αναδίπλωσης που επιλέγουν οι επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια δεν έχει σταματήσει να επενδύει στην ανάπτυξή της.
Όπως αναφέρει στην «Η»(ημερησία) ο επικεφαλής της εταιρείας, Ι. Αναστασίου «παρά την οικονομική κρίση, όχι μόνο δεν μειώσαμε την ποιότητα των πρώτων υλών και τα αυστηρά κριτήρια με τα οποία σχεδιάζουμε και παράγουμε τα προϊόντα μας, αλλά αντιθέτως αυξήσαμε την επένδυση στην Έρευνα και Ανάπτυξη, με αποτέλεσμα να έχουμε παρουσιάσει στην αγορά καινοτόμα και πρωτοποριακά δερμοκαλλυντικά».
Ρόλο-κλειδί στην επιτυχία της, σύμφωνα με τον κ. Αναστασίου έχει παίξει και το προσωπικό της. «Περισσότερο από την έρευνα, επενδύσαμε στους ανθρώπους μας, με συνεχείς εκπαιδεύσεις, παροχή κινήτρων και ανάδειξη κάθε εργαζόμενου, ως ένα σημαντικό κομμάτι στην αλυσίδα μας, όπου με τις ιδέες του να αποτελεί μέρος της ανάπτυξής μας», λέει χαρακτηριστικά.
Όλα ξεκινήσαν το 1986, όταν ο Αναστάσιος Αναστασίου ιδρύει την εταιρεία.
Στην πενταετία που ακολούθησε, προκειμένου να μπορεί να εκσυγχρονίζει τα προϊόντα της και να αναπτύσσει νέα, η εταιρεία υπό την καθοδήγηση του ιδρυτή της, δημιούργησε ένα Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης δερμοκαλλυντικών προϊόντων.
Το 1997 ξεκίνησε η ανέγερση του ιδιόκτητου εργοστασίου στην Μεταμόρφωση Αττικής που εγκαινιάστηκε το 2002, το οποίο διαθέτει σύγχρονα ερευνητικά εργαστήρια στελεχωμένα με άρτια καταρτισμένους και απόλυτα εξειδικευμένους επιστήμονες, καθετοποιημένη γραμμή παραγωγής καθώς και αποθηκευτικούς χώρους πρώτων υλών και ετοίμου προϊόντος.
Πρωτοπορία
Οι απαιτήσεις ανάπτυξης της εταιρείας οδήγησαν στη δημιουργία του Τμήματος Πωλήσεων, στελεχωμένου από έμπειρους και άρτια εκπαιδευμένους πωλητές. Το 2005, έχοντας εδραιώσει την ισχυρή παρουσία στην επιστημονική κοινότητα (γιατροί και φαρμακοποιοί), ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη Στρατηγική Μάρκετινγκ ώστε να χτίσει σχέσεις επικοινωνίας απ’ ευθείας με το καταναλωτικό κοινό, παρουσιάζοντας τα προϊόντα μέσα από ένα μείγμα επικοινωνιακών εργαλείων, όπως στοχευμένες προωθητικές ενέργειες και διαφήμιση σε έντυπα, ραδιόφωνο, internet και τηλεόραση.
Το 2009, συνεχίζοντας μια υγιή πορεία ανάπτυξης, εισήγαγε πρώτη στην ελληνική αγορά τη Βιολογική Βρεφική Διατροφή Frezylac, με αποκλειστική διάθεση στα φαρμακεία.
Το 2011 παρουσίασε την ολοκληρωμένη σειρά Ενυδάτωσης – Αντιγήρανσης που συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη της εταιρείας, στην εδραίωσή της στο καταναλωτικό κοινό ως μια εταιρεία που εκτός από εξειδικευμένα διαθέτει και καταναλωτικά προϊόντα.
Η επιμονή της στην υψηλή ποιότητα προϊόντων και στις πρακτικές διοίκησης οδήγησαν στην επιβράβευση αυτών.
Μέχρι σήμερα έχει βραβευθεί τέσσερις φορές από τον διεθνώς αναγνωρισμένο διαγωνισμό Prix De Beaute, ο οποίος διεξάγεται σε κάθε χώρα όπου εκδίδεται το περιοδικό Votre Beaute και θεωρείται ο πιο σημαντικός διαγωνισμός για τον κλάδο της ομορφιάς και των καλλυντικών.
Σήμερα, η Frezyderm διοικείται από τους δύο γιους του ιδρυτή της, τον κύριο Ιωάννη Αναστασίου, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο και τον κύριο Ευθύμιο Αναστασίου, αντιπρόεδρο και Managing Director του εργοστασίου.
Διαθέτει ένα portfolio με περισσότερα από 200 προϊόντα και απασχολεί συνολικά 180 υπαλλήλους.
Το 2014 η εταιρεία παρουσίασε κύκλο εργασιών 29,80 εκατ. ευρώ έναντι 27,20 εκατ. ευρώ το 2013.
Success story
Εξάγει σε πάνω από 20 χώρες, ενώ προϊόντα της βρίσκονται σε 4.500 φαρμακεία στην Ελλάδα.
Ο λόγος για την Frezyderm, η οποία για τρεις δεκαετίες σχεδιάζει και παράγει ασφαλή και
αποτελεσματικά προϊόντα με αυστηρώς φαρμακευτικά κριτήρια.
Η εταιρεία κόντρα στο κλίμα αποεπένδυσης και τη στρατηγική αναδίπλωσης που επιλέγουν οι επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια δεν έχει σταματήσει να επενδύει στην ανάπτυξή της.
Όπως αναφέρει στην «Η»(ημερησία) ο επικεφαλής της εταιρείας, Ι. Αναστασίου «παρά την οικονομική κρίση, όχι μόνο δεν μειώσαμε την ποιότητα των πρώτων υλών και τα αυστηρά κριτήρια με τα οποία σχεδιάζουμε και παράγουμε τα προϊόντα μας, αλλά αντιθέτως αυξήσαμε την επένδυση στην Έρευνα και Ανάπτυξη, με αποτέλεσμα να έχουμε παρουσιάσει στην αγορά καινοτόμα και πρωτοποριακά δερμοκαλλυντικά».
Ρόλο-κλειδί στην επιτυχία της, σύμφωνα με τον κ. Αναστασίου έχει παίξει και το προσωπικό της. «Περισσότερο από την έρευνα, επενδύσαμε στους ανθρώπους μας, με συνεχείς εκπαιδεύσεις, παροχή κινήτρων και ανάδειξη κάθε εργαζόμενου, ως ένα σημαντικό κομμάτι στην αλυσίδα μας, όπου με τις ιδέες του να αποτελεί μέρος της ανάπτυξής μας», λέει χαρακτηριστικά.
Όλα ξεκινήσαν το 1986, όταν ο Αναστάσιος Αναστασίου ιδρύει την εταιρεία.
Στην πενταετία που ακολούθησε, προκειμένου να μπορεί να εκσυγχρονίζει τα προϊόντα της και να αναπτύσσει νέα, η εταιρεία υπό την καθοδήγηση του ιδρυτή της, δημιούργησε ένα Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης δερμοκαλλυντικών προϊόντων.
Το 1997 ξεκίνησε η ανέγερση του ιδιόκτητου εργοστασίου στην Μεταμόρφωση Αττικής που εγκαινιάστηκε το 2002, το οποίο διαθέτει σύγχρονα ερευνητικά εργαστήρια στελεχωμένα με άρτια καταρτισμένους και απόλυτα εξειδικευμένους επιστήμονες, καθετοποιημένη γραμμή παραγωγής καθώς και αποθηκευτικούς χώρους πρώτων υλών και ετοίμου προϊόντος.
Πρωτοπορία
Οι απαιτήσεις ανάπτυξης της εταιρείας οδήγησαν στη δημιουργία του Τμήματος Πωλήσεων, στελεχωμένου από έμπειρους και άρτια εκπαιδευμένους πωλητές. Το 2005, έχοντας εδραιώσει την ισχυρή παρουσία στην επιστημονική κοινότητα (γιατροί και φαρμακοποιοί), ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη Στρατηγική Μάρκετινγκ ώστε να χτίσει σχέσεις επικοινωνίας απ’ ευθείας με το καταναλωτικό κοινό, παρουσιάζοντας τα προϊόντα μέσα από ένα μείγμα επικοινωνιακών εργαλείων, όπως στοχευμένες προωθητικές ενέργειες και διαφήμιση σε έντυπα, ραδιόφωνο, internet και τηλεόραση.
Το 2009, συνεχίζοντας μια υγιή πορεία ανάπτυξης, εισήγαγε πρώτη στην ελληνική αγορά τη Βιολογική Βρεφική Διατροφή Frezylac, με αποκλειστική διάθεση στα φαρμακεία.
Το 2011 παρουσίασε την ολοκληρωμένη σειρά Ενυδάτωσης – Αντιγήρανσης που συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη της εταιρείας, στην εδραίωσή της στο καταναλωτικό κοινό ως μια εταιρεία που εκτός από εξειδικευμένα διαθέτει και καταναλωτικά προϊόντα.
Η επιμονή της στην υψηλή ποιότητα προϊόντων και στις πρακτικές διοίκησης οδήγησαν στην επιβράβευση αυτών.
Μέχρι σήμερα έχει βραβευθεί τέσσερις φορές από τον διεθνώς αναγνωρισμένο διαγωνισμό Prix De Beaute, ο οποίος διεξάγεται σε κάθε χώρα όπου εκδίδεται το περιοδικό Votre Beaute και θεωρείται ο πιο σημαντικός διαγωνισμός για τον κλάδο της ομορφιάς και των καλλυντικών.
Σήμερα, η Frezyderm διοικείται από τους δύο γιους του ιδρυτή της, τον κύριο Ιωάννη Αναστασίου, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο και τον κύριο Ευθύμιο Αναστασίου, αντιπρόεδρο και Managing Director του εργοστασίου.
Διαθέτει ένα portfolio με περισσότερα από 200 προϊόντα και απασχολεί συνολικά 180 υπαλλήλους.
Το 2014 η εταιρεία παρουσίασε κύκλο εργασιών 29,80 εκατ. ευρώ έναντι 27,20 εκατ. ευρώ το 2013.
Success story
- Ιδρύθηκε το 1986 και είναι από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ελληνικές βιομηχανίες
- Παραμένει προσηλωμένη στην παραγωγή ποιοτικών προϊόντων
- Παρά την κρίση, ενίσχυσε το ανθρώ-πινο δυνα-μικό της
- Διαθέτει πάνω από 200 προϊόντα και προμηθεύει 4.500 φαρμακεία
- Εξάγει σε πάνω από 20 χώρες, μεταξύ των οποίων βρίσκονται η Αγγλία, η Ισπανία, η Βουλγαρία, το Κουβέιτ και ο Καναδάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου