Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Αληθινή Ιστορία...

Η εταιρία μου έκανε μια εισαγωγή από Αμερική.
Για κακή μας τύχη ο προμηθευτής επέλεξε να στείλει το φορτίο με ταχυδρομείο Αμερικής και όχι DHL για παράδειγμα.

Έτσι παρελήφθη από το ελληνικό ταχυδρομείο και συνέβησαν τα εξής απίθανα:


1) έκανε 15 ημέρες να εκτελωνιστεί αντί για 2-3 που κάνει η DHL.
2) αφού εκτελωνίστηκε λάβαμε ένα γράμμα με ELTA courier, το οποίο μας ενημέρωνε να πάρουμε το ταχυδρομείο στο τηλέφωνο. Δηλαδή οι άνθρωποι αντί να μας πάρουν τηλέφωνο, μας στείλανε γράμμα για να μας πουν να τους πάρουμε εμείς (!)
3) όταν πήραμε τηλέφωνο μας ρώτησαν αν θέλαμε να μας παραδώσουν το φορτίο ή αν θα το παραλαμβάναμε εμείς. Ρώτησα ποια είναι η επιπλέον χρέωση για να μας το παραδώσουν και μου απάντησαν καμία. Κι αναρωτιέμαι γιατί με πήραν να με ρωτήσουν; Υπάρχει περίπτωση να ΜΗΝ θέλω να μου το παραδώσουν αυτοί αφού δεν υπάρχει επιβάρυνση;;;
Συμπέρασμα:

Αντί να παραδώσουν το δέμα χωρίς να μεσόλαβήσει ΚΑΜΙΑ άλλη διαδικασία:
μου έστειλαν γράμμα
για να μου πουν να τους πάρω τηλέφωνο
για να με ρωτησουν αν θέλω να μου παραδώσουν χωρίς επιβάρυνση !!!!
Και μετά αναρωτιέστε γιατί δεν έχουμε επιχειρηματικότητα και επενδύσεις στην Ελλάδα με τόσο χαμηλούς μισθούς !!!
Από τον τοίχο τους Alexandros Papadopoulos στο φ/β…


Πηγή:www.capital.gr


Πηγή:www.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου