Iσχυρό μήνυμα αισιοδοξίας έστειλε την Τρίτη το απόγευμα στο ξενοδοχείο Radisson Blu Park στην Αθήνα ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας.
Στη διάρκεια εκδήλωσης της STAT BANK με θέμα Diamonds of the Greek Economy, όπου απονεμήθηκαν οι ετήσιες διακρίσεις στις Υγιέστερα Αναπτυσσόμενες Επιχειρήσεις, εκπρόσωποι σημαντικών επιχειρηματικών της χώρας αναφέρθηκαν στις παραγματικές δυνατότητες του εν Ελλάδι επιχειρείν καθώς επίσης και την ανάγκη άμεσης επανεκίνησης της οικονομίας με στόχο την Ανάπτυξη.
Σε μία κατάμεστη αίθουσα, με 300 και πλέον άτομα - ανάμεσά τους πρόεδροι, διευθύνοντες σύμβουλοι, ανώτερα στελέχη των σημαντικότερων
ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων - αναδείχθηκε η επιχειρηματικότητα και η ανάπτυξη μέσα στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει η χώρα.
Επιχειρήσεις που άντεξαν στην κρίση και στις οποίες θα στηριχθούν οι ελπίδες για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας βραβεύτηκαν με βάση 10 αυστηρά οικονομικά κριτήρια που θέτει η STAT BANK.
Οι εταιρείες που βραβεύτηκαν και οι εκπρόσωποι που παρέλαβαν τα βραβεία:
VIANEX: Δημήτρης Γιαννακόπουλος, Αντιπρόεδρος και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος
CARREFOUR - ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ: Jerome Loubere, Διευθύνων Σύμβουλος
ΟΜΙΛΟΣ INTRALOT - Ιωάννης Κατάκης, Γενικός Διευθυντής Στρατηγικής
NOVARTIS HELLAS: Φιλίστωρ Ντεστεμπασίδης, Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων
PHARMATHEN: Βασίλης Κάτσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος
AEGEAN OIL: Σπύρος Φωκάς, Εκπρόσωπος Δημήτρη Μελισσανιδη του ομίλου επιχειρήσεων της Aegean
DEMO: Άρης Βασιλόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων
ΜΑΣΟΥΤΗΣ SUPER MARKET: Ιωάννης Μασούτης – Πρόεδρος
ΕΛΒΑΛ: Κωνσταντίνος Κατσαρός, Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ
TOYOTA HELLAS: Άρης Αραβανής, Πρόεδρος
ΚΑΡΕΛΙΑ: Ιωάννα Καμαρινοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας
ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ: Μηνάς Μαυρικάκης, Διευθυντής Επικοινωνίας & Εταιρικών Σχέσων
ΛΟΥΞ: Ιωάννης Μαρλαφέκας, Διευθύνων Σύμβουλος
ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ – ΖΑΓΟΡΙ: Τρύφων Δελής, Διευθυντής Πωλήσεων
ΒΙΟΡΥΛ: Νικήτας Ραγκούσης, Διευθύνων Σύμβουλος
BP Ελληνική: Κώστας Καραγιάννης, Customer Operations Manager
AB ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: Αλεξία Μαχαίρα, Υπεύθυνη Επικοινωνίας
POWERHEALTH: Κώστας Παντελίδης, Εμπορικός Διευθυντής, Βασικός Μέτοχος
VESTAS: Γιάννος Μιχόπουλος, Γενικός Διευθυντής
Παράλληλα ειδική βράβευση έγινε στο δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο οποίος ηγείται ενός εκ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων δήμων της χώρας.
Οι βραβευθέντες παρέλαβαν τα βραβεία τους από τον κ. Γιώργο Βλάχο, πρόεδρο της Επιτροπής Εμπορίου της Βουλής, τέως υφυπουργός Ανάπτυξης, την κυρία Φεβρωνία Πατριανάκου, Βουλευτή ΝΔ, τον κ. Γιάννη Μανιάτη, Γ. Γ της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ, τον κ. Στέλιο Σταυριδη, Επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ, τον κ. Ανδρέα Ανδρεάδη, Πρόεδρο του ΣΕΤΕ και τον κ. Σπύρο Κτενά, Επικεφαλής STAT BANK.
Μαρινόπουλος Α.Ε. Διαμάντι της Ελληνικής Οικονομίας>
Με επενδυτικό πλάνο 250 εκατομμυρίων ευρώ δίνει ώθηση στο ελληνικό εμπόριο
Στην φωτογραφία ο κ. Jerome Loubere Διευθύνων Σύμβουλος της Μαρινόπουλος Α.Ε.
Με τον κ. Γιάννη Μανιάτη Γραμματέα Κ.Ο. ΠΑΣΟΚ-Βουλευτή Αργολίδος.
Η Μαρινόπουλος Α.Ε, η μεγαλύτερη λιανεμπορική εταιρία στην Ελλάδα, απέσπασε μία από τις τρεις μεγάλες τιμητικές βραβεύσεις στα «Διαμάντια της Ελληνικής Οικονομίας», όντας η εταιρία με το μεγαλύτερο επενδυτικό πλάνο στο ελληνικό εμπόριο.
Έχοντας ισχυροποιήσει την παρουσία της στα Βαλκάνια με την πρόσφατη εξαγορά της Euromax στην Αλβανία, η Μαρινόπουλος συνεχίζει την επενδυτική της δραστηριότητα στα Βαλκάνια, έχοντας πλέον ένα δίκτυο που περιλαμβάνει 24 καταστήματα στην Αλβανία, 20 στη Βουλγαρία, 16 στην Κύπρο και 1 στα Σκόπια, ενώ έχει ήδη δρομολογηθεί το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στη Σερβία.
Σε εγχώριο επίπεδο, η εταιρία παραμένει ο leader του ελληνικού λιανεμπορίου, αφού είναι η μοναδική που διαθέτει παρουσία σε κάθε γωνιά της Ελλάδας με ένα δίκτυο 741 καταστημάτων. Το μέγεθος της εταιρίας και η γεωγραφική της υπεροχή την τοποθετούν στην κορυφή των ελληνικών σούπερ μάρκετ.
Όπως χαρακτηριστικά τονίζει ο κ. Jerome Loubere, Διευθύνων Σύμβουλος της Μαρινόπουλος Α.Ε.: «Είναι σημαντικό για εμάς ότι βρισκόμαστε στην κορυφή του ελληνικού λιανεμπορίου σε όλα τα επίπεδα. Στόχος μας είναι να ισχυροποιήσουμε αυτήν την κυριαρχία με επενδύσεις σε νέους τύπους καταστημάτων, εκσυγχρονισμό του δικτύου μας και τεχνολογικές καινοτομίες. Διαχρονικός στόχος της εταιρίας μας παραμένει η διασφάλιση ποιότητας και χαμηλών τιμών για τον Έλληνα καταναλωτή, που είναι πάντα στην καρδιά των αποφάσεών μας».
ΛΟΥΞ>ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ 60 ΧΡΟΝΩΝ
Η Λουξ Μαρλαφέκας έχει διαδρομή 60 ετών στην αγορά των αναψυκτικών και κυρίαρχο χαρακτηριστικό της σε αυτή την πορεία είναι ο απόλυτος σεβασμός στον καταναλωτή, κυρίως μέσω της επιλογής με αυστηρό και επιλεκτικό τρόπο των καλύτερων και ποιοτικότερων υλικών, προκειμένου να δημιουργούνται μοναδικές γεύσεις, πάντοτε βέβαια προσαρμοσμένα στις ανάγκες της κάθε εποχής.
Όλα ξεκίνησαν το 1950, όταν ο Παναγιώτης Μαρλαφέκας, ιδρυτής της επιχείρησης, δημιούργησε μία μικρή βιοτεχνία σε έναν σχετικά περιορισμένο χώρο στην οδό Παντοκράτορος στην Παλαιά Πόλης της Πάτρας.
Στην Αχαϊκή πρωτεύουσα τότε, λειτουργούσαν άλλες 11 αναλόγου μεγέθους επιχειρήσεις. Ο μοναδικός τρόπος για να ξεχωρίσει κάποιος ήταν να επιλέξει τα καλύτερα υλικά και με το δικό του μεράκι να δημιουργήσει μοναδικές συνταγές, με την ελπίδα να τα προτιμήσει ο Πατρινός καταναλωτής. Ο συνδυασμός των δύο παραπάνω λειτούργησε στην πράξη και έτσι οι πορτοκαλάδες, οι λεμονάδες και οι γκαζόζες Λουξ, έγιναν τα αγαπημένα αναψυκτικά των Πατρινών.
Τα χρόνια κύλησαν και η πορεία της Λουξ ήταν σταθερά ανοδική. Ωστόσο η μικρή μονάδα της οδού Παντοκράτορος δεν μπορούσε πλέον να καλύψει τις ανάγκες που είχαν δημιουργηθεί στην αγορά. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την άφιξη των πολυεθνικών στην Ελλάδα από το 1967, κατέστησαν επιτακτική την ανάγκη για μετεγκατάσταση της επιχείρησης σε άλλον χώρο. Στόχος ήταν η νέα μονάδα να έχει μεγαλύτερη παραγωγική ικανότητα αλλά και προηγμένες τεχνολογίες ως απάντηση στον εντεινόμενο πλέον ανταγωνισμό.
Ο Παναγιώτης Μαρλαφέκας, έχοντας την αμέριστη στήριξη της συζύγου του Ιωάννας, πήρε την πιο κρίσιμη απόφαση για την ιστορία της Εταιρείας μέχρι σήμερα. Επιλέγει το φημισμένο Κεφαλόβρυσο, που τότε δεν είχε την παραμικρή υποδομή - ούτε ηλεκτρικό υπήρχε αλλά ούτε καν τηλέφωνο - για οποιαδήποτε βιομηχανική δραστηριότητα,. Είχε όμως στο υπέδαφος του έναν πραγματικό θησαυρό, το περίφημο νερό του.
Το κριτήριο ήταν για άλλη μια φορά η ποιότητα με οποιοδήποτε κόστος και η μετέπειτα πορεία της επιχείρησης, απέδειξε πως η επιλογή ήταν ορθή.
BIANEΞ>ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Μπροστά στους γίγαντες της ελληνικής οικονομίας, ο αν. διευθύνων σύμβουλος της ΒΙΑΝΕΞ έδειξε στο κράτος τον δρόμο της πραγματικής επανίδρυσης
H μεγάλη ετήσια συνάντηση επιχειρηματικής αριστείας που διοργάνωσε και φέτος η STAT BANK, είχε διαφορετικό χρώμα.
Η εκδήλωση "Διαμάντια της Ελληνικής οικονομίας" που αποτελεί θεσμό στα επιχειρηματικά πράγματα της χώρας αφού γίνεται τα τελευταία 10 χρόνια, δεν αναλώθηκε σε ευχολόγια και πολιτικές αοριστίες, αλλά στους πραγματικούς πρωταγωνιστές που δεν είναι άλλοι από τους Έλληνες παραγωγούς, τους ανθρώπους που εκτός από την κρατική αντιπαλότητα ήλθαν αντιμέτωποι και με εντολοδότες της αλλοδαπής τα χρόνια του μνημονίου. Ενώ η ελληνική επιχειρηματικότητα βρέθηκε στην μέγγενη μίας νεοφεουδαρχικής πολιτικής, οι πολυεθνικές όχι μόνον έμειναν αλώβητες, αλλά συνέχισαν να απολαμβάνουν την πολιτική στήριξη που εξαργυρώνεται ποικιλοτρόπως, ακόμα και φοροαποφυγή, εισφοροδιαφυγή και ποινική ασυλία.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Stat Βank αξιολόγησε τις ελληνικές επιχειρήσεις με αυστηρά οικονομικά κριτήρια και δείκτες, ώστε η επιλογή των αρίστων να είναι αδιάβλητη και όχι προϊόν διαπλοκής ή συναλλαγής.
Η ΒΙΑΝΕΞ ήταν εκεί, όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια. Μαζί με άλλους κολοσσούς της ελληνικής οικονομίας που παρά την λαίλαπα, διατήρησαν τις θέσεις εργασίας, την αξιοπρέπεια των εργασιακών σχέσεων και φυσικά τα οικονομικά τους μεγέθη, ενάντια στην ψευδεπίγραφη θεωρία της "Ανταγωνιστικότητας" που διαψεύδεται καθημερινά. Εταιρείες όπως η Aegean Oil του Δημήτρη Μελισσανίδη που επένδυσε κέρδη από την διεθνή της δραστηριότητα στην Ελλάδα ή την Μαρινόπουλος που αντί να εκποιήσει τις θέσεις της στην Ελληνική αγορά, εξαγόρασε το μερίδιο πολυεθνικού κολοσσού. Ακόμα και ο διευθύνων σύμβουλος της Carrefour Μαρινόπουλος, ο Γάλλος Ζερόμ Λουμπέρ μίλησε στα Ελληνικά την ίδια στιγμή που κάποιοι τ. πρωθυπουργοί ντρεπόντουσαν να χρησιμοποιήσουν την μητρική τους γλώσσα διεθνώς. Ισχυρή και η παρουσία της Ιντρακόμ, της εταιρείας με την μεγαλύτερη διείσδυση στις ξένες αγορές.
Το στίγμα της εκδήλωσης όμως έδωσε ο Αν. Διευθύνων Σύμβουλος της ΒΙΑΝΕΞ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος που με μία πύρινη ομιλία, μία κατάθεση ψυχής, πραγματική ομολογία πίστης στην Ελλάδα, έκανε το ακροατήριο να τον χειροκροτήσει με ενθουσιασμό. Όταν η επιτυχία σου δεν βασίζεται σε σχέσεις διαπλοκής, σε άνομες και ανήθικες διαδρομές εις βάρος της κοινωνίας, όταν το επιχειρείν βασίζεται στην Εθνική υπευθυνότητα και την κοινωνική συνεργασία, μόνον τότε μπορείς να λες αλήθειες σαν αυτές. Με παρρησία ενώπιον της πολιτικής ηγεσίας που θα πρέπει να σκεφθεί πολύ σοβαρά το επιχειρηματικό κριτήριο της ΒΙΑΝΕΞ εάν πραγματικά ενδιαφέρεται να επανιδρύσει το κράτος για τους πολίτες και όχι τα παρασιτικά συμφέροντα που ασελγούν επάνω στην ελεύθερη οικονομία αλλά και την ίδια την Δημοκρατία.
Διαβάστε την ομιλία του Δημήτρη Γιαννακόπουλου:
Αγαπητές φίλες, Αγαπητοί φίλοι,
Η σημερινή ημέρα, είναι ημέρα τιμής και αναγνώρισης για τη ΒΙΑΝΕΞ… και για αυτό οφείλω να ευχαριστήσω τόσο τους διοργανωτές που μας επέλεξαν βάσει συγκεκριμένων θετικών οικονομικών δεικτών όσο και όλους εκείνους, εργαζόμενους και καταναλωτές, που τόσα χρόνια μας στηρίζουν, κατατάσσοντας μας στις κορυφαίες ελληνικές βιομηχανίες.
Η σημερινή ημέρα όμως, είναι και ημέρα γιορτής για την ελληνική βιομηχανία εν γένει!
Την ελληνική βιομηχανία που ακόμα στέκεται… και αντιστέκεται πεισματικά στις βουλές εκείνων που επιθυμούν τον αφανισμό της…
Και λέω εκείνων, αναφερόμενος σε πρόσωπα εκτός συνόρων… αλλά και εντός!
Εμείς στη ΒΙΑΝΕΞ δε μείναμε στα λόγια.
Παρά τα πολλαπλά και προφανώς στοχευμένα χτυπήματα στην πλάτη της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας, εμείς όχι απλά μείναμε όρθιοι, αλλά με σθένος, κάναμε πράξη όλα αυτά που ο γνήσιος Έλληνας επιχειρηματίας πρεσβεύει!
1. Είπαμε ΟΧΙ στις απολύσεις!
2. Είπαμε ΟΧΙ στις μειώσεις!
3. Είπαμε ΝΑΙ σε νέες επενδύσεις!
Στηρίζοντας έτσι το μέσο έλληνα εργαζόμενο και κατ’ επέκταση τη μέση ελληνική οικογένεια… οι οποίοι και ήταν οι βασικοί μας σύμμαχοι στην πορεία προς την επιτυχία, κατά τη μακρόχρονη ιστορία της ΒΙΑΝΕΞ.
Και εμείς έχουμε μάθει να τηρούμε τις συμμαχίες μας!
Έχουμε μάθει να λέμε ΟΧΙ όταν νιώθουμε ότι βάλλεται και προσβάλλεται η εθνική μας υπερηφάνεια και η επιχειρηματική μας αξιοπρέπεια.
Αλλά αυτό το ΟΧΙ δεν το λέμε στα λόγια… το δείχνουμε με πράξεις, στηριζόμενοι στο πάθος για τη δουλειά μας, στην αγάπη μας για την πατρίδα την οποία προσπαθούμε να πρεσβεύουμε επάξια στο εξωτερικό, και βέβαια, στο φιλότιμο των χιλιάδων εργαζομένων μας που βάζουν πλάτη στα δύσκολα, για να πάμε όλοι μαζί ένα βήμα εμπρός!
Το ίδιο πρέπει να κάνει και η Ελλάδα μας.
Η Ελλάδα που αναμφισβήτητα έζησε και ζει μια πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα κρίση. Μια πολυεπίπεδη κρίση. Μια κρίση αξιών, κρίση οικονομική, κρίση πολιτισμική.
Η Ελλάδα που δια μέσω των εκπροσώπων του λαού, επιβάλλεται να στηρίξει όσο ποτέ άλλοτε την ελληνική βιομηχανία, την ελληνική επιχειρηματικότητα, τις ελληνικές εξαγωγές.
Το κρατός να μην είναι διώκτης της ελληνικής επιχειρηματικότητας και του έλληνα εργαζόμενου!!!
Μόνο έτσι θα επιτευχθεί η πολυπόθητη ανάπτυξη, η οποία είναι και το κλειδί για την έξοδο από την κρίση!
Φίλες και φίλοι,
Θέλω να εκφράσω τη βαθιά μου πεποίθηση ότι στο τέλος θα τα καταφέρουμε.Και αυτό είναι ένα μήνυμα αισιοδοξίας και σιγουριάς που πρέπει να περάσει στη νέα γενιά, στο μέλλον αυτού του τόπου.
Το έθνος έχει βιώσει πολύ χειρότερες κρίσεις, πολύ πιο επώδυνες καταστροφές. Οι απώλειες ήταν πάντα πολλές. Όπως και σήμερα άλλωστε…
Στο τέλος όμως θα βγούμε νικητές και από αυτόν τον ιδιότυπο ‘’οικονομικό’’ πόλεμο… και σαν άλλο δούρειο ίππο θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο και την ελληνική βιομηχανία!
Κλείνοντας, θα ήθελα να συγχαρώ τους διοργανωτές για την τόσο επιτυχημένη εκδήλωση. Είναι σημαντικές τέτοιες πρωτοβουλίες και πρέπει να τυγχάνουν της στήριξης όλων μας, γιατί συμβάλλουν καθοριστικά στην εξέλιξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας και στον καλώς εννοούμενο ανταγωνισμό.
Σας ευχαριστώ πολύ.
AΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
O κ. Σπύρος Κτενάς με τον κ. Μηνά Μαυρικάκη Διευθυντή Επικοινωνίας και Εταιρικών σχέσεων της Αθηναικής Ζυθοποιίας
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι μία από τις σημαντικότερες εταιρίες παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και αποτελεί μέλος του Ομίλου Heineken N.V. Λειτουργεί με έδρα την Αθήνα.
Το πρώτο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας λειτούργησε στην Αθήνα το 1965 και παρήγαγε την μπίρα Amstel. Το 1975 εγκαινιάστηκε το δεύτερο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη και το 1985 αγοράστηκε το τρίτο, στη ΒΙ.ΠΕ. Πάτρας. Από το 1993 λειτουργεί στη Λαμία η μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού Ιόλη.
Σήμερα, παράγουμε και συσκευάζουμε στην Ελλάδα μερικές από τις πιο διάσημες μπίρες: Amstel, Amstel Premium Pils, Amstel Bock, Heineken, ΑΛΦΑ, Fischer, Buckler, BIOΣ 5. Παράλληλα, εισάγουμε τις μπίρες Amstel Light, McFarland, Erdinger, SOL, Murphy’s, Duvel, Chimay, Kirin, Moretti, Desperados, Krusovice και άλλες.
Τα 25 προϊόντα που παράγουμε και διανέμουμε, διατίθενται σε 11 χώρες , με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πωλήσεων. Συνεχίζουμε να σχεδιάζουμε στρατηγικά την ανάπτυξή μας, επιδιώκοντας την ισχυροποίηση των προϊόντων μας στις υφιστάμενες αγορές και την επέκτασή μας σε νέες.
50 Χρόνια Ανάπτυξης-Κυριότεροι Σταθμοί Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
1963: Ίδρυση Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
1965: Λανσάρισμα Αmstel στην ελληνική αγορά & λειτουργία του πρώτου εργοστασίου στην Αθήνα με δυνατότητα παραγωγής 45.000 εκατόλιτρων μπίρας
1975: Νέο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη
1977: Η Αmstel αποκτά το προβάδισμα στην ελληνική αγορά στις προτιμήσεις των ελλήνων καταναλωτών
1979: Οι πωλήσεις της Amstel στο 1 εκατομμύριο εκατόλιτρα
1981: Λανσάρισμα Heineken στην ελληνική αγορά
1985: Νέο εργοστάσιο στην Πάτρα
1989: Οι πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αγγίζουν τα 3 εκατομμύρια εκατόλιτρα
1990-1993: Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία λανσάρει στην ελληνική αγορά τη μπίρα Buckler και εισάγει 10 ακόμη μάρκες
1993: Λανσάρισμα φυσικού μεταλλικού νερού ΙΟΛΗ και εμφιαλωτηρίου στη Λαμία
1996: Πιστοποίηση των συστημάτων διαχείρισης για την προστασία του Περιβάλλοντος
1995-1998: Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία και η Ελληνική εταιρία Εμφιαλώσεως 3Ε δημιουργούν την Brewinvest και πραγματοποιούν 3 εξαγορές σε Βουλγαρία και Σκόπια (Π.Γ.Δ.Μ.)
1990-1999: Επενδύσεις για περαιτέρω εξοπλισμό των εργοστασίων και ανάπτυξη των εξαγωγικών της δραστηριοτήτων
1999: Πιστοποίηση ΟHSAS για την ασφάλεια και υγεία του προσωπικού
1999-2000: Λανσάρισμα των σημάτων Fischer και ΑΛΦΑ στην ελληνική αγορά
2000: Πιστοποίηση του συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001
2001: η Heineken χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004
2002: Πιστοποίηση BCQI (Bureau Veritas Quality International) HACCP DS 3027-2002 για την άρτια διοργάνωση του συστήματος Διαχείρισης για την Ασφάλεια των Τροφίμων
2006: Λανσάρισμα της Amstel Pulse και του 5λιτρου βαρελιού της Heineken
2007: Λανσάρισμα καινοτόμων προϊόντων και συσκευασιών όπως το BeerTender της Heineken και το ποτό Segredo
2009: Εισαγωγή των Krusovice, Moretti, Tiger στην ελληνική αγορά
2010: Λανσάρισμα ΒΙΟΣ 5, της πρώτης μπίρας στο κόσμο με πέντε δημητριακά
2011: Λανσάρισμα Amstel Premium Pils
2012: Λανσάρισμα SOL
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου