Βάζοντας το δικό της λιθαράκι στον αγώνα κατά της παχυσαρκίας, η Coca
Cola δεσμεύεται ότι βάζει φρένο στην διαφήμιση αναψυκτικών σε παιδιά
κάτω των 12 ετών.
Σε ανακοίνωσή της , η εταιρεία επισημαίνει ότι η απόφασή της αφορά πάνω από 200 χώρες στις οποίες γίνεται διακίνηση των προϊόντων της. Βάσει των νέων κανόνων, θα υπάρχουν ενδείξεις
θερμίδων σε κάθε συσκευασία Coca Cola και θα προωθούνται περισσότερα τα διαιτητικά ροφήματα.
Η μεγαλύτερη εταιρία αναψυκτικών στον κόσμο, όπως και οι ανταγωνιστές της, δέχτηκαν έντονα πυρά στις ΗΠΑ από επιστήμονες του κλάδου υγείας αλλά και αξιωματούχους.
«Χρειάζονται να προχωρήσουν κατά μέτωπο δεδομένων των πιέσεων που δέχονται, ειδικότερα από τις ρυθμιστικές αρχές αλλά και από την πλευρά των καταναλωτών» αναφέρει ο Ali Dibadj αναλυτής της Bernstein. Ο ίδιος επισημαίνει ότι οι πωλήσεις τέτοιου τύπου αναψυκτικών έχουν μειωθεί στις ΗΠΑ καθώς ακόμη και οι Αμερικανοί καταναλωτές γίνονται πιο συνειδητοί σε θέματα υγείας. «Προσπαθούν να το αντιμετωπίσουν εν τη γενέσει του.
Εάν αμαυρωθεί η εικόνα τους, τότε δεν θα έχουν την στήριξη της κοινωνίας και των τοπικών κυβερνήσεων που πραγματικά χρειάζονται για να προχωρήσει αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, από πλευράς διανομής και βιομηχανίας».
Η μεγαλύτερη εταιρεία αναψυκτικών στον κόσμο θα διευρύνει την διανομή αναψυκτικών διαίτης και μάλιστα στην συσκευασία του προϊόντος θα αναγράφονται αναλυτικά οι θερμίδες.
Η εταιρεία που εδρεύει στην Ατλάντα των ΗΠΑ υποσχέθηκε επίσης ότι θα γίνει χορηγός εκδηλώσεων που θα προωθούν τις αθλητικές δραστηριότητες. Αρνήθηκε ωστόσο, να αποκαλύψει το ποσό που θα διατεθεί για την πρωτοβουλία αυτή.
Σύμφωνα με την αμερικανική εφημερίδα WSJ, η κίνηση αυτή έρχεται καθώς οι εταιρείες αναψυκτικών βρέθηκαν στο στόχαστρο σε πολλές χώρες στις οποίες είναι αυξημένα τα ποσοστά παχυσαρκίας στην κατηγορία των παιδιών – εφήβων και τα οποία συνδέθηκαν με την μεγάλη κατανάλωση ζαχαρούχων ποτών.
Στις ΗΠΑ, αλλά και σε άλλες αγορές η Coca Cola έχει ήδη βάλει στη συσκευασία του προϊόντος αναλυτικά τις θερμίδες του, στόχος όμως είναι αυτό να γίνει σε κάθε αγορά της, διευκρινίζει η εταιρεία.
Πηγή: ΠρώτοΘΕΜΑ
Σε ανακοίνωσή της , η εταιρεία επισημαίνει ότι η απόφασή της αφορά πάνω από 200 χώρες στις οποίες γίνεται διακίνηση των προϊόντων της. Βάσει των νέων κανόνων, θα υπάρχουν ενδείξεις
θερμίδων σε κάθε συσκευασία Coca Cola και θα προωθούνται περισσότερα τα διαιτητικά ροφήματα.
Η μεγαλύτερη εταιρία αναψυκτικών στον κόσμο, όπως και οι ανταγωνιστές της, δέχτηκαν έντονα πυρά στις ΗΠΑ από επιστήμονες του κλάδου υγείας αλλά και αξιωματούχους.
«Χρειάζονται να προχωρήσουν κατά μέτωπο δεδομένων των πιέσεων που δέχονται, ειδικότερα από τις ρυθμιστικές αρχές αλλά και από την πλευρά των καταναλωτών» αναφέρει ο Ali Dibadj αναλυτής της Bernstein. Ο ίδιος επισημαίνει ότι οι πωλήσεις τέτοιου τύπου αναψυκτικών έχουν μειωθεί στις ΗΠΑ καθώς ακόμη και οι Αμερικανοί καταναλωτές γίνονται πιο συνειδητοί σε θέματα υγείας. «Προσπαθούν να το αντιμετωπίσουν εν τη γενέσει του.
Εάν αμαυρωθεί η εικόνα τους, τότε δεν θα έχουν την στήριξη της κοινωνίας και των τοπικών κυβερνήσεων που πραγματικά χρειάζονται για να προχωρήσει αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, από πλευράς διανομής και βιομηχανίας».
Η μεγαλύτερη εταιρεία αναψυκτικών στον κόσμο θα διευρύνει την διανομή αναψυκτικών διαίτης και μάλιστα στην συσκευασία του προϊόντος θα αναγράφονται αναλυτικά οι θερμίδες.
Η εταιρεία που εδρεύει στην Ατλάντα των ΗΠΑ υποσχέθηκε επίσης ότι θα γίνει χορηγός εκδηλώσεων που θα προωθούν τις αθλητικές δραστηριότητες. Αρνήθηκε ωστόσο, να αποκαλύψει το ποσό που θα διατεθεί για την πρωτοβουλία αυτή.
Σύμφωνα με την αμερικανική εφημερίδα WSJ, η κίνηση αυτή έρχεται καθώς οι εταιρείες αναψυκτικών βρέθηκαν στο στόχαστρο σε πολλές χώρες στις οποίες είναι αυξημένα τα ποσοστά παχυσαρκίας στην κατηγορία των παιδιών – εφήβων και τα οποία συνδέθηκαν με την μεγάλη κατανάλωση ζαχαρούχων ποτών.
Στις ΗΠΑ, αλλά και σε άλλες αγορές η Coca Cola έχει ήδη βάλει στη συσκευασία του προϊόντος αναλυτικά τις θερμίδες του, στόχος όμως είναι αυτό να γίνει σε κάθε αγορά της, διευκρινίζει η εταιρεία.
Πηγή: ΠρώτοΘΕΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου