Ένα από τα πιο σπάνια αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει παγκοσμίως είναι η Lamborghini Miura με... συνολική παραγωγή (σε όλες τις εκδόσεις) 487 μονάδες που κατασκευάστηκαν από το 1968 έως το 1973.
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα και σήμερα στα χέρια του Σταμάτη Κόκοτα το οποίο
του είχε κάνει δώρο ο Αριστοτέλης Ωνάσης τη δεκαετία του ‘70.
Το σπάνιο αυτό έργο τέχνης το oποίο πρόσφατα ψηφίστηκε ως ένα από τα 10 ομορφότερα του κόσμου... σχεδίασαν από κοινού οι, Giorgetto Giugiaro (εργαζόταν τότε στον οίκο Bertone και αποχώρησε αφήνοντας τα σχέδια στη.. μέση) και ο Marcello Gandini προκαλώντας αίσθηση στο αγοραστικό κοινό.
Δυστυχώς όμως η Miura του Κόκοτα, αν και ένα από τα πιο σπάνια αυτοκίνητα δεν βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση και σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα έχει βάλει πωλητήριο.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη δεν έχει... κινητήρα αφού έχει σταλεί εδώ και 20 χρόνια στην Ιταλία για ανακατασκευή αλλά τα 30 εκατομμύρια λιρέτες (σχεδόν κοντά στα 17.000 ευρώ) που κόστιζε δεν μπήκαν ποτέ στο λογαριασμό της εταιρείας με αποτέλεσμα να παραμείνει εκεί.
Φημολογείται μάλιστα πως στη συγκεκριμένη Miura είχαν τοποθετήσει έναν κινητήρα 1.600 κ.εκ. από Audi αλλά σε γενικές γραμμές ο ιδιοκτήτης της δεν έδειξε ποτέ ενδιαφέρον αφήνοντάς την σε άσχημη κατάσταση.
απο το Tromaktiko
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα και σήμερα στα χέρια του Σταμάτη Κόκοτα το οποίο
του είχε κάνει δώρο ο Αριστοτέλης Ωνάσης τη δεκαετία του ‘70.
Το σπάνιο αυτό έργο τέχνης το oποίο πρόσφατα ψηφίστηκε ως ένα από τα 10 ομορφότερα του κόσμου... σχεδίασαν από κοινού οι, Giorgetto Giugiaro (εργαζόταν τότε στον οίκο Bertone και αποχώρησε αφήνοντας τα σχέδια στη.. μέση) και ο Marcello Gandini προκαλώντας αίσθηση στο αγοραστικό κοινό.
Δυστυχώς όμως η Miura του Κόκοτα, αν και ένα από τα πιο σπάνια αυτοκίνητα δεν βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση και σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα έχει βάλει πωλητήριο.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη δεν έχει... κινητήρα αφού έχει σταλεί εδώ και 20 χρόνια στην Ιταλία για ανακατασκευή αλλά τα 30 εκατομμύρια λιρέτες (σχεδόν κοντά στα 17.000 ευρώ) που κόστιζε δεν μπήκαν ποτέ στο λογαριασμό της εταιρείας με αποτέλεσμα να παραμείνει εκεί.
Φημολογείται μάλιστα πως στη συγκεκριμένη Miura είχαν τοποθετήσει έναν κινητήρα 1.600 κ.εκ. από Audi αλλά σε γενικές γραμμές ο ιδιοκτήτης της δεν έδειξε ποτέ ενδιαφέρον αφήνοντάς την σε άσχημη κατάσταση.
απο το Tromaktiko
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου