Μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη σε ΜΜΕ στα 27 κράτη μέλη της ΕΕ αποδεικνύει σαφώς ότι οι εταιρείες που ακολουθούν συνεπή γλωσσική στρατηγική έχουν αυξήσει των κύκλο εργασιών τους κατά 10 έως 25%.
Από τις 182 εταιρείες που επελέγησαν, 40 εταιρείες κλήθηκαν για συνέντευξη στο πλαίσιο της μελέτης PIMLICO, την οποία ανέθεσε η Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Πολιτισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Η μελέτη ολοκληρώθηκε το Δεκέμβριο του 2010.
Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν ότι οι ευρωπαϊκές εταιρείες εξακολουθούν να χάνουν συμβάσεις λόγω γλωσσικών και
πολιτισμικών φραγμών.
Ωστόσο, ορισμένες εταιρείες έχουν μάθει από τα προηγούμενα επικοινωνιακά τους προβλήματα και έχουν συνειδητοποιήσει πόσο σημαντική είναι η γλωσσική διαχείριση στις διασυνοριακές συναλλαγές.
10 επιτυχημένες εταιρείες αναγνωρίστηκαν ως «εταιρείες κορυφαίων επιδόσεων».
Κοινό χαρακτηριστικό τους είναι το γεγονός ότι εφαρμόζουν μια ευρεία και καινοτόμο γλωσσική στρατηγική, την οποία χρησιμοποιούν στις περισσότερες δραστηριότητές τους.
Άλλη μια μελέτη που διεξήχθη το 2006, απέδειξε ότι οι εταιρείες έχουν σαφή οφέλη από την εφαρμογή διαφορετικών γλωσσικών τεχνικών.
Η μελέτη ELAN περιελάμβανε 195 ΜΜΕ σε 29 χώρες, εστιάζοντας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τις γλωσσικές στρατηγικές.
Η έκθεση αποκάλυψε ότι οι εταιρείες που εφαρμόζουν μία ή περισσότερες από τις παρακάτω πρακτικές ήταν περισσότερο κερδοφόρες σε σύγκριση με τη μέση ΜΜΕ:
-ανάπτυξη μιας γλωσσικής στρατηγικής,
-πρόσληψη φυσικών ομιλητών,
-πρόσληψη ανθρώπων με αποδεδειγμένες γλωσσικές δεξιότητες,
-χρήση επαγγελματιών της γλώσσας, όπως μεταφραστές και διερμηνείς.
Από την άλλη πλευρά, η μελέτη απέδειξε επίσης ότι ένας σημαντικός αριθμός συμβάσεων – σε ορισμένες περιπτώσεις αξίας έως και αρκετών εκατομμυρίων ευρώ – χάθηκαν στην Ευρώπη εξαιτίας γλωσσικών και πολιτισμικών φραγμών.
Πηγή άρθρου: ec.europa.eu
Από τις 182 εταιρείες που επελέγησαν, 40 εταιρείες κλήθηκαν για συνέντευξη στο πλαίσιο της μελέτης PIMLICO, την οποία ανέθεσε η Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Πολιτισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Η μελέτη ολοκληρώθηκε το Δεκέμβριο του 2010.
Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν ότι οι ευρωπαϊκές εταιρείες εξακολουθούν να χάνουν συμβάσεις λόγω γλωσσικών και
πολιτισμικών φραγμών.
Ωστόσο, ορισμένες εταιρείες έχουν μάθει από τα προηγούμενα επικοινωνιακά τους προβλήματα και έχουν συνειδητοποιήσει πόσο σημαντική είναι η γλωσσική διαχείριση στις διασυνοριακές συναλλαγές.
10 επιτυχημένες εταιρείες αναγνωρίστηκαν ως «εταιρείες κορυφαίων επιδόσεων».
Κοινό χαρακτηριστικό τους είναι το γεγονός ότι εφαρμόζουν μια ευρεία και καινοτόμο γλωσσική στρατηγική, την οποία χρησιμοποιούν στις περισσότερες δραστηριότητές τους.
Άλλη μια μελέτη που διεξήχθη το 2006, απέδειξε ότι οι εταιρείες έχουν σαφή οφέλη από την εφαρμογή διαφορετικών γλωσσικών τεχνικών.
Η μελέτη ELAN περιελάμβανε 195 ΜΜΕ σε 29 χώρες, εστιάζοντας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τις γλωσσικές στρατηγικές.
Η έκθεση αποκάλυψε ότι οι εταιρείες που εφαρμόζουν μία ή περισσότερες από τις παρακάτω πρακτικές ήταν περισσότερο κερδοφόρες σε σύγκριση με τη μέση ΜΜΕ:
-ανάπτυξη μιας γλωσσικής στρατηγικής,
-πρόσληψη φυσικών ομιλητών,
-πρόσληψη ανθρώπων με αποδεδειγμένες γλωσσικές δεξιότητες,
-χρήση επαγγελματιών της γλώσσας, όπως μεταφραστές και διερμηνείς.
Από την άλλη πλευρά, η μελέτη απέδειξε επίσης ότι ένας σημαντικός αριθμός συμβάσεων – σε ορισμένες περιπτώσεις αξίας έως και αρκετών εκατομμυρίων ευρώ – χάθηκαν στην Ευρώπη εξαιτίας γλωσσικών και πολιτισμικών φραγμών.
Πηγή άρθρου: ec.europa.eu
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου