Μεγάλο αποδεικνύεται το ενδιαφέρον των τεχνικών εταιρειών για το οδικό έργο «Μουδανιά- Ποτίδαια».
Δεσμευτικές προσφορές, μέχρι και την καταληκτική ημερομηνία της 21ης Αυγούστου, κατέθεσαν 12 εταιρείες, με τη μεγαλύτερη έκπτωση στη προσφορά της, 33,56%, να έχει υποβάλλει η Αθωνική Τεχνική.
Πιο συγκεκριμένα, προσφορές κατά σειρά μειοδοσίας, υπέβαλαν οι: Αθωνική
Τεχνική Α.Ε., Γ. Πετρής ΑΤΕ, Εργοδομή ΑΒΕΤΕ, Πρίσμα Δομή ΑΤΕ, Δομοτεχνική Α.Ε., ΕΝΙΠΕΑΣ Α.Ε., ΣΧΣ ΑΤΕΕ, Κόκκινος ΑΤΕΕ, Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ, Ξανθάκης ΑΤΕ, ΑΚΜΗ ΑΤΕ, ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή, ΕΤΕΘ Α.Ε., ΤΕΝΑ ΑΤΕΒΕ. Στην επόμενη εβδομάδα οι προσφορές θα περάσουν από το διοικητικό συμβούλιο της Εγνατίας Οδού και στη συνέχεια θα σταλούν για έλεγχο και έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Με δεδομένο το μεγάλο ενδιαφέρον των κατασκευαστικών, επιδίωξη της Ε.Ο. Α.Ε. είναι, να μην υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις σε αυτό το έργο, το οποίο, εξαιτίας των αντιδράσεων των καταστηματαρχών της περιοχής και των παροδίων, έχει καθυστερήσει για περισσότερα από έξι χρόνια.
Το έργο, μήκους 4,2 χλμ., είναι προϋπολογισμού 19 εκατ.ευρώ χωρίς ΦΠΑ και, ο χρόνος κατασκευής έχει υπολογιστεί στους 36 μήνες από την ανάθεση.
Εάν η διαγωνιστική διαδικασία εξελιχθεί ομαλά, ο εργολάβος θα πρέπει να εγκατασταθεί περί το τέλος του 2012, οπότε το έργο θα παραδοθεί μετά τρία χρόνια, τέλη 2015- αρχές 2016.
Το έργο προβλέπει τη διαπλάτυνση της υφιστάμενης δίϊχνης οδού σε τετράϊχνη, με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και αμφίπλευρο μεταλλικό στηθαίο ασφαλείας.
Επίσης, προβλέπεται η ολοκλήρωση του ανισόπεδου κόμβου Μουδανιών και η κατασκευή του παράπλευρου οδικού δικτύου.
Η αναθέτουσα υπηρεσία Εγνατία Οδός Α.Ε.(Ε.Ο.Α.Ε.) αναγκάσθηκε να δημοπρατήσει το έργο, «κουρεμένο» κατά 1 χλμ. για να μη χαθούν τα κονδύλια που έχουν εξασφαλιστεί από το Ε.Π. Ενίσχυση Προσπελασιμότητας.
Έτσι, από τα 5,2 χλμ., βγήκαν τελικά για δημοπράτηση τα 4,2 χλμ. και αυτό επειδή παρόδιοι προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας, υποστηρίζοντας ότι το έργο πιθανώς θα θίξει χώρους αρχαιολογικού ενδιαφέροντος.
απο το voria.gr
Δεσμευτικές προσφορές, μέχρι και την καταληκτική ημερομηνία της 21ης Αυγούστου, κατέθεσαν 12 εταιρείες, με τη μεγαλύτερη έκπτωση στη προσφορά της, 33,56%, να έχει υποβάλλει η Αθωνική Τεχνική.
Πιο συγκεκριμένα, προσφορές κατά σειρά μειοδοσίας, υπέβαλαν οι: Αθωνική
Τεχνική Α.Ε., Γ. Πετρής ΑΤΕ, Εργοδομή ΑΒΕΤΕ, Πρίσμα Δομή ΑΤΕ, Δομοτεχνική Α.Ε., ΕΝΙΠΕΑΣ Α.Ε., ΣΧΣ ΑΤΕΕ, Κόκκινος ΑΤΕΕ, Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ, Ξανθάκης ΑΤΕ, ΑΚΜΗ ΑΤΕ, ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή, ΕΤΕΘ Α.Ε., ΤΕΝΑ ΑΤΕΒΕ. Στην επόμενη εβδομάδα οι προσφορές θα περάσουν από το διοικητικό συμβούλιο της Εγνατίας Οδού και στη συνέχεια θα σταλούν για έλεγχο και έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Με δεδομένο το μεγάλο ενδιαφέρον των κατασκευαστικών, επιδίωξη της Ε.Ο. Α.Ε. είναι, να μην υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις σε αυτό το έργο, το οποίο, εξαιτίας των αντιδράσεων των καταστηματαρχών της περιοχής και των παροδίων, έχει καθυστερήσει για περισσότερα από έξι χρόνια.
Το έργο, μήκους 4,2 χλμ., είναι προϋπολογισμού 19 εκατ.ευρώ χωρίς ΦΠΑ και, ο χρόνος κατασκευής έχει υπολογιστεί στους 36 μήνες από την ανάθεση.
Εάν η διαγωνιστική διαδικασία εξελιχθεί ομαλά, ο εργολάβος θα πρέπει να εγκατασταθεί περί το τέλος του 2012, οπότε το έργο θα παραδοθεί μετά τρία χρόνια, τέλη 2015- αρχές 2016.
Το έργο προβλέπει τη διαπλάτυνση της υφιστάμενης δίϊχνης οδού σε τετράϊχνη, με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και αμφίπλευρο μεταλλικό στηθαίο ασφαλείας.
Επίσης, προβλέπεται η ολοκλήρωση του ανισόπεδου κόμβου Μουδανιών και η κατασκευή του παράπλευρου οδικού δικτύου.
Η αναθέτουσα υπηρεσία Εγνατία Οδός Α.Ε.(Ε.Ο.Α.Ε.) αναγκάσθηκε να δημοπρατήσει το έργο, «κουρεμένο» κατά 1 χλμ. για να μη χαθούν τα κονδύλια που έχουν εξασφαλιστεί από το Ε.Π. Ενίσχυση Προσπελασιμότητας.
Έτσι, από τα 5,2 χλμ., βγήκαν τελικά για δημοπράτηση τα 4,2 χλμ. και αυτό επειδή παρόδιοι προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας, υποστηρίζοντας ότι το έργο πιθανώς θα θίξει χώρους αρχαιολογικού ενδιαφέροντος.
απο το voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου