Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Χρειάζεται το Marketing σήμερα;


Είναι μια ερώτηση που καλούμαι συχνά να απαντήσω στους φίλους του epixeirein.gr αλλά και στους ανθρώπους που συνεργάζομαι.

Η ερώτηση αυτή γίνεται επειδή οι περισσότεροι βλέπουν το Μάρκετινγκ ως κόστος και όχι ως επένδυση, αλλά ούτε και ως μια απαραίτητη διαδικασία που πρέπει να υπάρχει προκειμένου η επιχείρηση να επιβιώσει και να ανατπυχθεί.

Θα το θέσω πολύ απλά. Γιατί δεν ρωτάτε εάν χρειάζεται το ηλεκτρικό ρεύμα σε μια επιχείρηση; Το τηλέφωνο; Το Internet ίσως; Είναι αυτονόητο ότι χωρίς αυτά, η επιχείρηση δεν υπάρχει. Τι σας κάνει όμως να πιστεύετε ότι η επιχείρηση σας μπορεί να υπάρχει χωρίς Μάρκετινγκ;

Όταν οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, το πρώτο πράγμα που σκέφτονται να κόψουν, είναι τα χρήματα από το Μάρκετινγκ. Δεν μπορούν να κόψουν από το ρεύμα ή το τηλέφωνο, γιατί θα τους το κόψουν! Και χωρίς ρεύμα και τηλέφωνο δεν μπορεί να λειτουργήσει καμία επιχείρηση, ούτε όμως και χωρίς Μάρκετινγκ!

Το Μάρκετινγκ είναι αυτό που σας φέρνει τους πελάτες και τα έσοδα στην επιχείρηση σας. Αν το κόψετε ή το περιορίσετε σε μεγάλο βαθμό θα τραυματίσετε σημαντικά την επιχείρηση σας. Μπορεί να είναι υπερβολή η σύγκριση με το ηλεκτρικό και το τηλέφωνο, όμως θέλω να σας δείξω τον βαθμό που είναι απαραίτητο σε μια επιχείρηση. Απλά είναι δύσκολο να το συνειδητοποιήσετε γιατί όταν σας κόψουν το ρεύμα, τα αποτελέσματα είναι άμεσα. Δεν μπορείτε να κάνετε καμία εργασία. Όταν κόψετε το Μάρκετινγκ, τα αποτελέσματα παίρνουν περισσότερο χρόνο να φανούν, όμως η κατάληξη θα είναι η ίδια. Και αυτό θα πρέπει να το συνειδητοποιήσετε!

Σε περιόδους κρίσεων όπως αυτή που διανύουμε, θα πρέπει να βάλουμε τα δυνατά μας και να τα δώσουμε όλα. Εάν δεν το κάνουμε τώρα, πότε θα το κάνουμε;
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μας πάρει από κάτω!

Όσοι επαγγελματίες κρατήσουν την ψυχραιμία τους, αυτοί είναι που θα επιβιώσουν και θα βγουν κερδισμένοι. Όσοι μείνουν στις καλύτερες ημέρες τους παρελθόντος και δεν κάνουν τίποτα για τις ημέρες που έρχονται, δυστυχώς θα βγουν εκτός παιχνιδιού. Ο πελάτης θα πρέπει να αισθανθεί ότι είσαστε εδώ και μπορείτε να δώσετε λύσεις στα προβλήματα του, ότι μπορείτε να καλύψετε τις ανάγκες και επιθυμίες του καλύτερα από κάθε άλλον στην αγορά.

Στις σημερινές συνθήκες χρειάζεστε το Μάρκετινγκ περισσότερο από ποτέ. Χρειάζεστε το Μάρκετινγκ για να σας βλέπουν, να σας βρίσκουν, και να δημιουργείτε διάδραση με την αγορά σας. Εδώ ισχύει ο κανόνας “out of sight – out of mind”. Μια σταθερή στρατηγική Μάρκετινγκ είναι πολύ σημαντική για να συνεχίσετε να είσαστε μέσα στο παιχνίδι!

epixeirein.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου