Τα κριτήρια με τα οποία τις επέλεξαν οι εργαζόμενοι |
Οι δέκα περισσότερο ελκυστικοί εργοδότες του κλάδου της λιανικής αναδεικνύονται σε έρευνα της kariera.gr στην οποία συμμετείχαν 1805 επαγγελματίες του κλάδου.
Πρόκειται για τις εταιρείες: ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl Ελλάς, Vodafone, Αdidas Hellas, ΙΚΕΑ, Toyota Ελλάς (μέλος του Ομίλου Inchcape), Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., Avis Greece και Κωτσόβολος.
Οι δέκα αναδείχθηκαν από 86 εταιρείες και κατηγοριοποιήθηκαν με οκτώ διαφορετικά κριτήρια, όπως: το εργασιακό περιβάλλον, οι ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης, η κοινωνική ευθύνη, οι μισθοί και οι παροχές, η εργασιακή ασφάλεια, η ακεραιότητα οράματος και αξιών, η ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και εξωστρέφεια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Σύμφωνα με την έρευνα οι εργαζόμενοι στις εταιρείες λιανικής στην συντριπτική τους πλειονότητα θα εξέταζαν μια πρόταση από εταιρεία που έχει καλή φήμη. Το 95,7% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι θα εξέταζε ανάλογη πρόταση ακόμη και ακόμη και αν δεν αναζητούσε μια νέα θέση εργασίας.
Η σημασία του εργασιακού περιβάλλοντος
Πέραν τούτου σημαντικό ρόλο στην επιλογή του εργαζομένου έχει το εργασιακό περιβάλλον με το 69,7% να δηλώνει ότι θα παραιτούνταν λόγω μη ικανοποιητικού εργασιακού περιβάλλοντος.
Επίσης το 73,6% αναζητά πληροφορίες για την εταιρεία από άτομα που την γνωρίζουν ως εργοδότη.
Αντιστοίχως οι εταιρείες λιανικής (34,9%) αναλύουν τις παροχές στους εργαζόμενούς τους, το 13,9% αναλύουν πώς θα γίνει η πρόσληψη (Hiring Process) στο career site τους. Ενώ το 15,1% αναλύουν τα προγράμματα για νέους αποφοίτους, αλλά και τα προγράμματα πρακτικής άσκησης (internships) που προσφέρουν.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του kariera.gr κ. Ν. Φόρο «στον κλάδο της Λιανικής, η δυνατότητα να ξεχωρίσει ένας εργοδότης για όλα αυτά που τον διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό, παίζει καθοριστικό ρόλο στην εύρεση των κατάλληλων ταλέντων. Οι υποψήφιοι εκφράζουν την ανάγκη τους για περισσότερη πληροφόρηση, ανταγωνιστικές αμοιβές και καλύτερο εργασιακό περιβάλλον, ώστε να παραμείνουν σε μία εταιρεία ή να επιλέξουν τον επόμενο σταθμό στην καριέρα τους».
Πρόκειται για τις εταιρείες: ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl Ελλάς, Vodafone, Αdidas Hellas, ΙΚΕΑ, Toyota Ελλάς (μέλος του Ομίλου Inchcape), Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., Avis Greece και Κωτσόβολος.
Οι δέκα αναδείχθηκαν από 86 εταιρείες και κατηγοριοποιήθηκαν με οκτώ διαφορετικά κριτήρια, όπως: το εργασιακό περιβάλλον, οι ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης, η κοινωνική ευθύνη, οι μισθοί και οι παροχές, η εργασιακή ασφάλεια, η ακεραιότητα οράματος και αξιών, η ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και εξωστρέφεια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Σύμφωνα με την έρευνα οι εργαζόμενοι στις εταιρείες λιανικής στην συντριπτική τους πλειονότητα θα εξέταζαν μια πρόταση από εταιρεία που έχει καλή φήμη. Το 95,7% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι θα εξέταζε ανάλογη πρόταση ακόμη και ακόμη και αν δεν αναζητούσε μια νέα θέση εργασίας.
Η σημασία του εργασιακού περιβάλλοντος
Πέραν τούτου σημαντικό ρόλο στην επιλογή του εργαζομένου έχει το εργασιακό περιβάλλον με το 69,7% να δηλώνει ότι θα παραιτούνταν λόγω μη ικανοποιητικού εργασιακού περιβάλλοντος.
Επίσης το 73,6% αναζητά πληροφορίες για την εταιρεία από άτομα που την γνωρίζουν ως εργοδότη.
Αντιστοίχως οι εταιρείες λιανικής (34,9%) αναλύουν τις παροχές στους εργαζόμενούς τους, το 13,9% αναλύουν πώς θα γίνει η πρόσληψη (Hiring Process) στο career site τους. Ενώ το 15,1% αναλύουν τα προγράμματα για νέους αποφοίτους, αλλά και τα προγράμματα πρακτικής άσκησης (internships) που προσφέρουν.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του kariera.gr κ. Ν. Φόρο «στον κλάδο της Λιανικής, η δυνατότητα να ξεχωρίσει ένας εργοδότης για όλα αυτά που τον διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό, παίζει καθοριστικό ρόλο στην εύρεση των κατάλληλων ταλέντων. Οι υποψήφιοι εκφράζουν την ανάγκη τους για περισσότερη πληροφόρηση, ανταγωνιστικές αμοιβές και καλύτερο εργασιακό περιβάλλον, ώστε να παραμείνουν σε μία εταιρεία ή να επιλέξουν τον επόμενο σταθμό στην καριέρα τους».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου