Η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες σταματά το
καλοκαίρι του 2018, καθώς η εταιρεία Hellenic Seaways απέσυρε το «Flying
Cat 4» από το συγκεκριμένο δρομολόγιο.
Μιλώντας στο
ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας, Άρης Κατσαΐτης, σημείωσε πως δεν είναι στις προθέσεις της εταιρείας να συνεχίσει το καλοκαίρι του 2018 το δρομολόγιο που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο, καθώς τα οικονομικά αποτελέσματα δεν ήταν ικανοποιητικά. Το «Flying Cat 4» θα δρομολογηθεί σε άλλη γραμμή από το λιμάνι της Ραφήνας.
Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας, εξέφρασε την απογοήτευσή του, τονίζοντας ότι «όλοι οι φορείς της πόλης δούλεψαν πολύ σκληρά για αυτήν τη γραμμή και η σύνδεση ήταν πετυχημένη».
Ακόμη, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, πρόσθεσε πως «είναι μια προσπάθεια που θέλει επιμονή και υπομονή, δεν γίνεται να εγκαταλείπει κάποιος μετά από δύο χρονιές».
Το επόμενο βήμα, όπως είπε, θα γίνει σε συντονισμό με τις ενώσεις ξενοδόχων και τους δημάρχους των νησιών, προκειμένου να βρεθεί μια λύση.
Όπως εξήγησε ο ναυτικός πράκτορας, Γιάννης Δημητριάδης, στα κατατεθειμένα στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) δρομολόγια δεν περιλαμβάνεται η Θεσσαλονίκη από τη συγκεκριμένη εταιρεία.
Ωστόσο αναμένεται, όπως είπε, το προσεχές διάστημα «να δούμε τι θα προκύψει στις συζητήσεις που θα ακολουθήσουν με άλλες εταιρείες και αν θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την εν λόγω γραμμή».
Υπενθυμίζεται ότι, ύστερα από τη διακοπή έξι ετών, η Θεσσαλονίκη επανασυνδέθηκε με τα νησιά των Σποράδων, το καλοκαίρι του 2016.
Μιλώντας στο
ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας, Άρης Κατσαΐτης, σημείωσε πως δεν είναι στις προθέσεις της εταιρείας να συνεχίσει το καλοκαίρι του 2018 το δρομολόγιο που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο, καθώς τα οικονομικά αποτελέσματα δεν ήταν ικανοποιητικά. Το «Flying Cat 4» θα δρομολογηθεί σε άλλη γραμμή από το λιμάνι της Ραφήνας.
Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας, εξέφρασε την απογοήτευσή του, τονίζοντας ότι «όλοι οι φορείς της πόλης δούλεψαν πολύ σκληρά για αυτήν τη γραμμή και η σύνδεση ήταν πετυχημένη».
Ακόμη, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, πρόσθεσε πως «είναι μια προσπάθεια που θέλει επιμονή και υπομονή, δεν γίνεται να εγκαταλείπει κάποιος μετά από δύο χρονιές».
Το επόμενο βήμα, όπως είπε, θα γίνει σε συντονισμό με τις ενώσεις ξενοδόχων και τους δημάρχους των νησιών, προκειμένου να βρεθεί μια λύση.
Όπως εξήγησε ο ναυτικός πράκτορας, Γιάννης Δημητριάδης, στα κατατεθειμένα στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) δρομολόγια δεν περιλαμβάνεται η Θεσσαλονίκη από τη συγκεκριμένη εταιρεία.
Ωστόσο αναμένεται, όπως είπε, το προσεχές διάστημα «να δούμε τι θα προκύψει στις συζητήσεις που θα ακολουθήσουν με άλλες εταιρείες και αν θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την εν λόγω γραμμή».
Υπενθυμίζεται ότι, ύστερα από τη διακοπή έξι ετών, η Θεσσαλονίκη επανασυνδέθηκε με τα νησιά των Σποράδων, το καλοκαίρι του 2016.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου