Σημαντικές αλλαγές σε ό,τι αφορά τη διαδικασία απόκτησης διπλώματος οδήγησης
βρίσκονται προ των πυλών και αναμένεται να ισχύσουν εντός του επόμενου
τριμήνου. Η πιο σημαντική αλλαγή αφορά την καθιέρωση του control room,
μέσω του οποίου θα γίνεται η εξέταση του υποψήφιου οδηγού, ο οποίος δεν
θα έχει πλέον καμία επαφή με τον εξεταστή του, ο οποίος μπορεί να
βρίσκεται και σε διαφορετική πόλη.
Σύμφωνα με τα όσα εξήγησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, μιλώντας στον ΑΝΤ1, στο εξής στα αυτοκίνητα των σχολών οδήγησης θα εγκατασταθούν κάμερες και μικρόφωνα έτσι ώστε κατά τη διάρκεια της εξέτασης, ο εξεταστής να βλέπει μέσω διαδικτύου τον εξεταζόμενο και τον τρόπο που οδηγεί και να δίνει εντολές. Την ώρα της εξέτασης μαζί με τον υποψήφιο οδηγό θα βρίσκεται στο αυτοκίνητο μόνο ο εκπαιδευτής και κανείς άλλος.
Οι εξεταστές θα βρίσκονται σε ειδικό χώρο όπου θα υπάρχει δυνατότητα λήψης της εικόνας από το αυτοκίνητο και ομιλίας μέσω μικροφώνου για τις εντολές προς τον εξεταζόμενο.
Όπως τόνισε μάλιστα ο υφυπουργός Μεταφορών στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ελλάδα» εξεταστής και εξεταζόμενος δεν θα έχουν καμία φυσική επαφή, ενώ για κάθε εξέταση οι εξεταστές θα προκύπτουν μετά από κλήρωση και θα αλλάζουν κάθε ημέρα.
Μπορεί δηλαδή ένας εξεταστής από τη Χαλκίδα, για παράδειγμα, να εξετάζει μέσω του ειδικού συστήματος έναν υποψήφιο στη Δράμα.
Παράλληλα, θα γίνεται έλεγχος σε καθημερινή βάση για την παρουσία των υποψήφιων οδηγών στα θεωρητικά μαθήματα. Οι σχολές οδήγησης θα πρέπει να έχουν εγκαταστήσει στους χώρους τους ειδικό ηλεκτρονικό σύστημα του υπουργείου μέσω του οποίου θα ελέγχεται η διαδικασία και η παρακολούθηση των μαθημάτων.
Με την προτεινόμενη διάταξη, από την 30η Απριλίου το έργο θα εκτελείται εντός του κανονικού ωραρίου εργασίας των δημοσίων υπηρεσιών και εντός του χρόνου που καλύπτεται από την προβλεπόμενη από την νομοθεσία υπερωριακή απασχόληση”.
Εξάλλου, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, περιγράφοντας το νέο τρόπο εξετάσεων, ανέφερε ότι θα δημιουργηθεί ένα control system, για τον έλεγχο της όλης διαδικασίας των εξετάσεων με στόχο ο εξεταστής να βρίσκεται σε απόσταση από τον εξεταζόμενο.
Παράλληλα θα ελέγχεται ηλεκτρονικά όλη η διαδικασία πριν τις εξετάσεις, δηλαδή, στα υποχρεωτικά μαθήματα που πρέπει να κάνει ο υποψήφιος για το δίπλωμα.
Σκοπός είναι να εξαλειφθεί το φαινόμενο της έκδοσης διπλωμάτων με χρηματισμό του εξεταστή.
Με την ψηφιοποίηση των σχολών οδήγησης θα υπάρχει αυστηρός έλεγχος των μαθημάτων για την πιστοποίηση των υποχρεωτικών ωρών διδασκαλίας μέσω συστήματος που θα ελέγχει την παρουσία των εκπαιδευόμενων στον χώρο διδασκαλίας.
CNN.gr
βρίσκεται και σε διαφορετική πόλη.
Σύμφωνα με τα όσα εξήγησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, μιλώντας στον ΑΝΤ1, στο εξής στα αυτοκίνητα των σχολών οδήγησης θα εγκατασταθούν κάμερες και μικρόφωνα έτσι ώστε κατά τη διάρκεια της εξέτασης, ο εξεταστής να βλέπει μέσω διαδικτύου τον εξεταζόμενο και τον τρόπο που οδηγεί και να δίνει εντολές. Την ώρα της εξέτασης μαζί με τον υποψήφιο οδηγό θα βρίσκεται στο αυτοκίνητο μόνο ο εκπαιδευτής και κανείς άλλος.
Οι εξεταστές θα βρίσκονται σε ειδικό χώρο όπου θα υπάρχει δυνατότητα λήψης της εικόνας από το αυτοκίνητο και ομιλίας μέσω μικροφώνου για τις εντολές προς τον εξεταζόμενο.
Όπως τόνισε μάλιστα ο υφυπουργός Μεταφορών στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ελλάδα» εξεταστής και εξεταζόμενος δεν θα έχουν καμία φυσική επαφή, ενώ για κάθε εξέταση οι εξεταστές θα προκύπτουν μετά από κλήρωση και θα αλλάζουν κάθε ημέρα.
Μπορεί δηλαδή ένας εξεταστής από τη Χαλκίδα, για παράδειγμα, να εξετάζει μέσω του ειδικού συστήματος έναν υποψήφιο στη Δράμα.
Παράλληλα, θα γίνεται έλεγχος σε καθημερινή βάση για την παρουσία των υποψήφιων οδηγών στα θεωρητικά μαθήματα. Οι σχολές οδήγησης θα πρέπει να έχουν εγκαταστήσει στους χώρους τους ειδικό ηλεκτρονικό σύστημα του υπουργείου μέσω του οποίου θα ελέγχεται η διαδικασία και η παρακολούθηση των μαθημάτων.
Τι αναφέρει το άρθρο 219
“Για τη διασφάλιση της συνέχειας της εκτέλεσης του έργου της δοκιμασίας των προσόντων και της συμπεριφοράς υποψηφίων οδηγών και οδηγών, την εξυπηρέτηση των υποψηφίων, την προάσπιση της οδικής ασφάλειας, τη διαφύλαξη των εσόδων του Κράτους, και μέχρι την ομαλή μετάβαση στο νέο καθεστώς διενέργειας εξετάσεων, το οποίο αποσκοπεί στον πλήρη, αξιόπιστο και αξιοκρατικό έλεγχο των ικανοτήτων των υποψηφίων οδηγών και οδηγών μέσω ανέπαφων μηχανισμών, ήτοι με τη χρήση διαδικτυακών και τεχνολογικών μέσων, προβλέπεται μέχρι την 30η Απριλίου 2018, οπότε θα αρχίσει η εφαρμογή του νέου συστήματος, η εξακολούθηση της διενέργειας του έργου αυτού, όπως πραγματοποιείτο μέχρι την 31.12.2017, συνακολούθως, δε, το σύστημα αμοιβής στους εξεταστές υποψηφίων οδηγών και οδηγών, και στα ελεγκτικά όργανα του εν λόγω έργου (Σ.Ε.Ε.Υ.Μ.Ε.).Με την προτεινόμενη διάταξη, από την 30η Απριλίου το έργο θα εκτελείται εντός του κανονικού ωραρίου εργασίας των δημοσίων υπηρεσιών και εντός του χρόνου που καλύπτεται από την προβλεπόμενη από την νομοθεσία υπερωριακή απασχόληση”.
Εξάλλου, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, περιγράφοντας το νέο τρόπο εξετάσεων, ανέφερε ότι θα δημιουργηθεί ένα control system, για τον έλεγχο της όλης διαδικασίας των εξετάσεων με στόχο ο εξεταστής να βρίσκεται σε απόσταση από τον εξεταζόμενο.
Παράλληλα θα ελέγχεται ηλεκτρονικά όλη η διαδικασία πριν τις εξετάσεις, δηλαδή, στα υποχρεωτικά μαθήματα που πρέπει να κάνει ο υποψήφιος για το δίπλωμα.
Σκοπός είναι να εξαλειφθεί το φαινόμενο της έκδοσης διπλωμάτων με χρηματισμό του εξεταστή.
Με την ψηφιοποίηση των σχολών οδήγησης θα υπάρχει αυστηρός έλεγχος των μαθημάτων για την πιστοποίηση των υποχρεωτικών ωρών διδασκαλίας μέσω συστήματος που θα ελέγχει την παρουσία των εκπαιδευόμενων στον χώρο διδασκαλίας.
CNN.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου