Βέβαιος ότι από τον Ιούνιο το τρένο από την Αθήνα μέχρι τη
Θεσσαλονίκη θα καλύπτει την απόσταση σε 3 ώρες και 20 λεπτά, εμφανίστηκε
ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος
επιθεώρησετη Δευτέρα τις κατασκευαστικές εργασίες της νέας διπλής
σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων, στο τμήμα Τιθορέα -Λιανοκλάδι.
Ο υπουργός Υποδομών επισκέφθηκε τον ανακαινισμένο σιδηροδρομικό σταθμό Τιθορέας και
επιβιβάστηκε στον συρμό πουεκτέλεσε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων στη διαδρομή Τιθορέα - Λιανοκλάδι, η οποία τίθεται σε λειτουργία την 1η Φεβρουαρίου.
Ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε ότι η ολοκλήρωση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός μήκους 106 χιλιομέτρων, που αντικαθιστά το ορεινό κομμάτι της υφιστάμενης μονής γραμμής μήκους 122 χιλιομέτρων«είναι ένα έργο που αλλάζει το μεταφορικό και το συγκοινωνιακό χάρτη της χώρας και της ευρύτερης περιοχής»
«Σήμερα παραδίδονται τα 54 από τα 106 χιλιόμετρα.
Μέχρι τον Ιούνιο θα έχει παραδοθεί το σύνολο του έργου. Θα έχουμε επιτέλους το Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή. Θα μπορούμε να κάνουμε τρεις ώρες και 20 λεπτά από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη», πρόσθεσε.
Ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι είναι πολιτική επιλογή και στρατηγικός στόχος της κυβέρνησης η αναβάθμιση των σιδηροδρομικών μεταφορών.
Σύμφωνα με ενημερωτικό σημείωμα του υπουργείου Υποδομών, η νέα χάραξη έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 160-200 χλμ /ώρα, ξεκινά από το σιδηροδρομικό σταθμό Τιθορέας, κατευθύνεται ανατολικά διασχίζοντας το όρος Καλλίδρομο με δίδυμες σήραγγες μήκους 9.036 μέτρων και -ακολουθώντας πεδινή διαδρομή μέσω της πεδιάδας του Σπερχειού ποταμού- καταλήγει στον σιδηροδρομικό σταθμό Λιανοκλαδίου.
Στη συνέχεια διασχίζει το όρος Όθρυς με δίδυμες σήραγγες μήκους
6.380 μέτρων η κάθε μία και ακολουθώντας πεδινή διαδρομή μέσω της
αποξηραμένης λίμνης Ξυνιάδας, ανέρχεται τον ορεινό όγκο του Δομοκού
μέχρι τον ομώνυμο σιδηροδρομικό σταθμό.
Με το πέρας των εργασιών, η διαδρομή Αθήνα - Λιανοκλάδι θα διαρκεί έως 90 λεπτά, η διαδρομή Αθήνα -Δομοκός έως 108 λεπτά και η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν θα ξεπερνά τις 3,5 ώρες.
naftemporiki.gr
Ο υπουργός Υποδομών επισκέφθηκε τον ανακαινισμένο σιδηροδρομικό σταθμό Τιθορέας και
επιβιβάστηκε στον συρμό πουεκτέλεσε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων στη διαδρομή Τιθορέα - Λιανοκλάδι, η οποία τίθεται σε λειτουργία την 1η Φεβρουαρίου.
Ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε ότι η ολοκλήρωση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός μήκους 106 χιλιομέτρων, που αντικαθιστά το ορεινό κομμάτι της υφιστάμενης μονής γραμμής μήκους 122 χιλιομέτρων«είναι ένα έργο που αλλάζει το μεταφορικό και το συγκοινωνιακό χάρτη της χώρας και της ευρύτερης περιοχής»
«Σήμερα παραδίδονται τα 54 από τα 106 χιλιόμετρα.
Μέχρι τον Ιούνιο θα έχει παραδοθεί το σύνολο του έργου. Θα έχουμε επιτέλους το Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή. Θα μπορούμε να κάνουμε τρεις ώρες και 20 λεπτά από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη», πρόσθεσε.
Ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι είναι πολιτική επιλογή και στρατηγικός στόχος της κυβέρνησης η αναβάθμιση των σιδηροδρομικών μεταφορών.
Σύμφωνα με ενημερωτικό σημείωμα του υπουργείου Υποδομών, η νέα χάραξη έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 160-200 χλμ /ώρα, ξεκινά από το σιδηροδρομικό σταθμό Τιθορέας, κατευθύνεται ανατολικά διασχίζοντας το όρος Καλλίδρομο με δίδυμες σήραγγες μήκους 9.036 μέτρων και -ακολουθώντας πεδινή διαδρομή μέσω της πεδιάδας του Σπερχειού ποταμού- καταλήγει στον σιδηροδρομικό σταθμό Λιανοκλαδίου.
Με το πέρας των εργασιών, η διαδρομή Αθήνα - Λιανοκλάδι θα διαρκεί έως 90 λεπτά, η διαδρομή Αθήνα -Δομοκός έως 108 λεπτά και η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν θα ξεπερνά τις 3,5 ώρες.
naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου