Άλλη μια αλλαγή στο χώρο της παιδείας σχεδιάζει το Ινστιτούτο
Εκπαιδευτικής Πολιτικής βάζοντας αυτή τη φορά στο στόχαστρό του τους
βαθμούς στα Γυμνάσια.
Έτσι αντί της 20βαθμης κλίμακας το σχέδιο του ΙΕΠ προβλέπει αφενός περιγραφική αξιολόγηση των
μαθητών (σχεδόν καλός, καλός, πολύ καλός, άριστος) και αφετέρου τη χρήση του Α, Β και Γ όπως, δηλαδή, συμβαίνει στις πρώτες τάξεις του δημοτικού.
Στόχος του ιντιστούτου, σύμφωνα με τα ΝΕΑ, είναι να περιορίσουν τη βαθμολογική πίεση στο Γυμνάσιο και τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες το σχέδιο αυτό αναμένεται να εφαρμοστεί πιλοτικά προκειμένου να δοκιμαστεί αν και εκπαιδευτικοί εκφράζουν τον προβληματισμό τους τονίζοντας ότι δεν έχουν πάντα γνώση της προσωπικότητας του κάθε μαθητή, στοιχείο απαραίτητο για την περιγραφική αξιολόγηση.
Έτσι αντί της 20βαθμης κλίμακας το σχέδιο του ΙΕΠ προβλέπει αφενός περιγραφική αξιολόγηση των
μαθητών (σχεδόν καλός, καλός, πολύ καλός, άριστος) και αφετέρου τη χρήση του Α, Β και Γ όπως, δηλαδή, συμβαίνει στις πρώτες τάξεις του δημοτικού.
Στόχος του ιντιστούτου, σύμφωνα με τα ΝΕΑ, είναι να περιορίσουν τη βαθμολογική πίεση στο Γυμνάσιο και τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες το σχέδιο αυτό αναμένεται να εφαρμοστεί πιλοτικά προκειμένου να δοκιμαστεί αν και εκπαιδευτικοί εκφράζουν τον προβληματισμό τους τονίζοντας ότι δεν έχουν πάντα γνώση της προσωπικότητας του κάθε μαθητή, στοιχείο απαραίτητο για την περιγραφική αξιολόγηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου