Η στέρηση του ύπνου, μπορεί να είναι και βασανιστήριο, καθώς σύμφωνα
με κορυφαίους Ακαδημαϊκούς στην Οξφόρδη, το σώμα και το μυαλό μας δεν
συγχρονίζονται με τα ωράρια που επιτάσει η κοινωνία, είτε αυτό είναι το
σχολείο, είτε η δουλειά.
Η εργασία, ή η εκπαίδευση, θα έπρεπε να συγχρονιστούν με το
βιολογικό μας ρολόι, τονίζουν, καθώς τα ωράρια 9-5 ή η έναρξη των μαθημάτων στις 8:30πμ μεγαλώνει τους κινδύνους για διάφορες αρρώστιες.
Το να επιβάλεις στους ανθρώπους να ξεκινούν τη δουλειά πριν τις 10 πμ, είναι βασανιστικό, τους κάνει άρρωστους, εξαντλημένους και αγχωμένους, καθώς μέχρι την ηλικία των 55 ετών, ο κιρκαδικός ρυθμός είναι τελείως ασύγχρονος με το σύστημα 9-5, κάτι το οποίο είναι απειλητικό τόσο για την απόδοση, όσο και την διάθεση και την ψυχική υγεία του εργαζόμενου.
Ο δρ Paul Kelley, τόνισε πως υπάρχει ανάγκη για μια τεράστια κοινωνική αλλαγή, του να μετακινήσουμε τις ώρες δουλειάς και σχολείου έτσι ώστε να συγχρονιστούν με το βιολογικό ανθρώπινο ρολόι.
Τα πειράματα, έχουν αποδείξει πως ο μέσος 10χρονος μαθητής, δεν μπορεί να συγκεντρωθεί πριν τις 8μιση το πρωί.
Ένας 16χρονος, για να έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, πρέπει να ξεκινά τα μαθήματα στις 10πμ ενώ ένας φοιτητής, στις 11πμ.
Ο δρ. Κέλι πιστεύει πως μόνο με το να μετακινήσουμε τις ώρες σχολείου, οι βαθμοί συνολικά των μαθητών μπορούν να ανέβουν. Όταν δίδασκε ο ίδιος σε γυμνάσια, άλλαξε την ώρα από 8:30 πμ σε 10:00πμ και ανακάλυψε ότι το ποσοστό των άριστων μαθητών ανέβηκε 19% πάνω.
Το ίδιο υποστηρίζει ότι μπορεί να συμβεί με τις εταιρείες, όπου με τα πρωινά ωράρια όχι μόνο δεν αποδίδουν οι εργαζόμενοι όσο καλά θα μπορούσαν, αλλά κινδυνεύει και η υγεία τους.
Ο δρ. Κέλι υποστηρίζει ότι 10:00πμ είναι μια καλή ώρα για να ξεκινάει η δουλειά, καθώς η ηλικία όπου ξανασυγχρονίζεται το σώμα με πιο πρωινές ώρες τύπου 9:00πμ είναι μετά τα 55.
Έχουμε μια ολόκλητη κοινωνία που στερείται τον ύπνο. Αυτό επιρεάζει φυσικές και συναισθηματικές λειτουργίες.
Επιρεάζει την καρδιά, το συκώτι, είναι κάτι που επιρεάζει τους πάντες παγκόσμια και πραγματικά μπορεί να αλλάξει.
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το βιολογικό μας ρυθμό, νομίζουμε ότι προσαρμοζόμαστε ενώ στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει αυτό, ενώ ο δρ. Κέλλι υποστηρίζει ότι το τεράστιο αυτό λάθος συνεχίζει και στις φυλακές και στα νοσοκομεία, όπου οι άνθρωποι εξαναγκάζονται να ξυπνήσουν και να φάνε ώρες που κανονικά θα έπρεπε να κοιμούνται.
Η έλλειψη ύπνου επιρρεάζει την απόδοση, την προσοχή, την μνήμη, και ενθαρύνει τη χρήση αλκοόλ και ναρκωτικών ουσιών. Οδηγεί επίσης στην εξάντληση, στο άγχος, στη σύγχηση, στο θυμό, στην παχυσαρκία, στην υψηλή πίεση, στο στρες, και σε πολλές άλλες ψυχικές παθήσεις.
Στην Αγγλία, θα ξεκινήσει ένα πείραμα, βασισμένο σε αυτή τη θεωρεία όπου δεκάδες χιλιάδες παιδιά από πάνω από 100 σχολεία σε όλη τη χώρα, για τέσσερα χρόνια θα ξεκινούν το σχολείο στις 10 το πρωί αντί για τις 8μιση, με στόχο να αποδείξουν ότι το να ξεκινούν τα μαθήματα αργότερα, μπορεί να αποδόσει συνολικότερα καλύτερα αποτελέσματα για τους μαθητές.
Η ομάδα ελπίζει ότι θα δημοσιοποιήσει τα αποτελέσματα της έρευνας, το 2018.
Από την The Telegraph / Μετάφραση Hit and Run
Η εργασία, ή η εκπαίδευση, θα έπρεπε να συγχρονιστούν με το
βιολογικό μας ρολόι, τονίζουν, καθώς τα ωράρια 9-5 ή η έναρξη των μαθημάτων στις 8:30πμ μεγαλώνει τους κινδύνους για διάφορες αρρώστιες.
Το να επιβάλεις στους ανθρώπους να ξεκινούν τη δουλειά πριν τις 10 πμ, είναι βασανιστικό, τους κάνει άρρωστους, εξαντλημένους και αγχωμένους, καθώς μέχρι την ηλικία των 55 ετών, ο κιρκαδικός ρυθμός είναι τελείως ασύγχρονος με το σύστημα 9-5, κάτι το οποίο είναι απειλητικό τόσο για την απόδοση, όσο και την διάθεση και την ψυχική υγεία του εργαζόμενου.
Ο δρ Paul Kelley, τόνισε πως υπάρχει ανάγκη για μια τεράστια κοινωνική αλλαγή, του να μετακινήσουμε τις ώρες δουλειάς και σχολείου έτσι ώστε να συγχρονιστούν με το βιολογικό ανθρώπινο ρολόι.
Τα πειράματα, έχουν αποδείξει πως ο μέσος 10χρονος μαθητής, δεν μπορεί να συγκεντρωθεί πριν τις 8μιση το πρωί.
Ένας 16χρονος, για να έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, πρέπει να ξεκινά τα μαθήματα στις 10πμ ενώ ένας φοιτητής, στις 11πμ.
Ο δρ. Κέλι πιστεύει πως μόνο με το να μετακινήσουμε τις ώρες σχολείου, οι βαθμοί συνολικά των μαθητών μπορούν να ανέβουν. Όταν δίδασκε ο ίδιος σε γυμνάσια, άλλαξε την ώρα από 8:30 πμ σε 10:00πμ και ανακάλυψε ότι το ποσοστό των άριστων μαθητών ανέβηκε 19% πάνω.
Το ίδιο υποστηρίζει ότι μπορεί να συμβεί με τις εταιρείες, όπου με τα πρωινά ωράρια όχι μόνο δεν αποδίδουν οι εργαζόμενοι όσο καλά θα μπορούσαν, αλλά κινδυνεύει και η υγεία τους.
Ο δρ. Κέλι υποστηρίζει ότι 10:00πμ είναι μια καλή ώρα για να ξεκινάει η δουλειά, καθώς η ηλικία όπου ξανασυγχρονίζεται το σώμα με πιο πρωινές ώρες τύπου 9:00πμ είναι μετά τα 55.
Έχουμε μια ολόκλητη κοινωνία που στερείται τον ύπνο. Αυτό επιρεάζει φυσικές και συναισθηματικές λειτουργίες.
Επιρεάζει την καρδιά, το συκώτι, είναι κάτι που επιρεάζει τους πάντες παγκόσμια και πραγματικά μπορεί να αλλάξει.
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το βιολογικό μας ρυθμό, νομίζουμε ότι προσαρμοζόμαστε ενώ στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει αυτό, ενώ ο δρ. Κέλλι υποστηρίζει ότι το τεράστιο αυτό λάθος συνεχίζει και στις φυλακές και στα νοσοκομεία, όπου οι άνθρωποι εξαναγκάζονται να ξυπνήσουν και να φάνε ώρες που κανονικά θα έπρεπε να κοιμούνται.
Η έλλειψη ύπνου επιρρεάζει την απόδοση, την προσοχή, την μνήμη, και ενθαρύνει τη χρήση αλκοόλ και ναρκωτικών ουσιών. Οδηγεί επίσης στην εξάντληση, στο άγχος, στη σύγχηση, στο θυμό, στην παχυσαρκία, στην υψηλή πίεση, στο στρες, και σε πολλές άλλες ψυχικές παθήσεις.
Στην Αγγλία, θα ξεκινήσει ένα πείραμα, βασισμένο σε αυτή τη θεωρεία όπου δεκάδες χιλιάδες παιδιά από πάνω από 100 σχολεία σε όλη τη χώρα, για τέσσερα χρόνια θα ξεκινούν το σχολείο στις 10 το πρωί αντί για τις 8μιση, με στόχο να αποδείξουν ότι το να ξεκινούν τα μαθήματα αργότερα, μπορεί να αποδόσει συνολικότερα καλύτερα αποτελέσματα για τους μαθητές.
Η ομάδα ελπίζει ότι θα δημοσιοποιήσει τα αποτελέσματα της έρευνας, το 2018.
Από την The Telegraph / Μετάφραση Hit and Run
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου